Brits team. Volgens mij altijd al.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen Nieuw-Zeelands volkslied voor McLaren?
Die gaan straks gewoon met Ben mee naar het jacht hoor.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Kregen ze die drie witte maagden op het podium cadeau van Ben?
Ziggo Go app op je telefoon?quote:Op zondag 25 mei 2025 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga zo bij mijn ouders eten. Vader kijkt meestal wel de start even, maar heeft niet helemaal de puf om dan zo ook nog 3 uur lang rondjes rijden te kijken, prima, 3 minuten fietsen naar huis kan mooi in een caution....
Maar....zoals we ons net bedachten, sinds ik daar niet meer woon heeft hij geen Ziggo meer![]()
Dat wordt zodra de laatste hap naar binnen gaat schoenen aan en op de fiets dus
#struggles
Zet je een stream opquote:Op zondag 25 mei 2025 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga zo bij mijn ouders eten. Vader kijkt meestal wel de start even, maar heeft niet helemaal de puf om dan zo ook nog 3 uur lang rondjes rijden te kijken, prima, 3 minuten fietsen naar huis kan mooi in een caution....
Maar....zoals we ons net bedachten, sinds ik daar niet meer woon heeft hij geen Ziggo meer![]()
#struggles
Heb ik niet, KPN app zou nog wel kunnen, misschien neem ik mijn tablet wel mee ipv klein telefoonschermpjequote:
Van Kalmthout!!quote:
Klinkt als een makkie.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
#struggles
Weet je nietquote:Op zondag 25 mei 2025 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die absoluut geen hoofdrol gaat spelen dit jaar.
O ja, ff vergeten.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die gaan straks gewoon met Ben mee naar het jacht hoor.
En doet hij dat wel dan verkloot hij zijn pitstop weer.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die absoluut geen hoofdrol gaat spelen dit jaar.
Misschien als grote klapper die de race overhoop gooit.quote:
Had zijn tweelingbroer kunnen zijn. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van Kalmthout!!![]()
Verschoor rijdt in de F2..
Van Kalmthout zit tegenwoordig bij een team dat er op de ovals weinig van bakt, in tegenstelling tot de voorgaande jaren. Het beetje licht in de tunnel is dat hij de afgelopen tijd vooral in de race wel écht lekker gaat, eens kijken hoe dat op de grote oval gaat.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien als grote klapper die de race overhoop gooit.
Ik heb het verder echt totaal niet gevolgd de afgelopen weken, dus ik weet niet eens wie er wel de hoofdrol gaan spelen
Straks op het gratis kanaal, via de app dus.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:10 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb geen Iggo, kan ik toch ergens Indy kijken, uiteraard betaald? Met de Go app kan ik niks vinden.
Zeker, maar daar komen natuurlijk veel minder mensen, wellicht dat hier nog een paar lui zitten die dat topic niet volgen maar stiekem toch even in willen schakelen straks. Zieltjes ronselen enzoquote:Op zondag 25 mei 2025 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er is een topic voor de Indycars mensenStarflyer in SPT / [IndyCar] #103 Indy500
Lijken totįįl niet op elkaarquote:Op zondag 25 mei 2025 17:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Had zijn tweelingbroer kunnen zijn. Dat bedoel ik.
We kunnen het ook wel even over de strategie van Mercedes hebben hier.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er is een topic voor de Indycars mensenStarflyer in SPT / [IndyCar] #103 Indy500
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |