Hebben we nog een trotse oma er bij Puzzie. Kijk uit naar de verhalen straksquote:
De kleine is uiteindelijk met wat externe hulp gehaald, maar ze is een hele rustige tevreden meisje, dus denk dat ze er niet veel last meer van heeft.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt vervelend zeg. Hopelijk hersteld ze snel. Heeft de kleine er nog wat van meegekregen>
Ja!!quote:Op zondag 25 mei 2025 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben we nog een trotse oma er bij Puzzie. Kijk uit naar de verhalen straks
Ik weet niet of mijn dochter het leuk vindt als ik het op internet gooiquote:
Gelukkig maar, echt vervelend voor je dochter dat het op het laatst zo moest gaan.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kleine is uiteindelijk met wat externe hulp gehaald, maar ze is een hele rustige tevreden meisje, dus denk dat ze er niet veel last meer van heeft.
Dan moet je het niet doen natuurlijkquote:Op zondag 25 mei 2025 10:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn dochter het leuk vindt als ik het op internet gooi
Yeahquote:
Gefeliciteerd Deisyy!quote:Op zondag 25 mei 2025 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Vrijdagmorgen is mijn kleindochter geboren, er waren wat complicaties dus ze liggen nog in het ziekenhuis. Mijn dochter is nog wel ziek, maar met de kleine gaat het nu goed
Welkom in 40+quote:Op zondag 25 mei 2025 07:33 schreef Parafoonnotulist het volgende:
[..]
Bedankt
Oeh, en dat doet het.
Soms in maat, soms in polka,
soms in de stijl van een jazzdrummer met keuzestress.
Dank je wel Shiiiquote:Op zondag 25 mei 2025 10:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Deisyy!![]()
Hopelijk knapt je dochter snel op en kunnen jullie allemaal genieten van het kleine wondertje.
Graag gedaanquote:Op zondag 25 mei 2025 10:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een ander beeld hierbij
Dan vind jij dit vast ook een leuk topic LIT / Beroepentuimelaar - verzin je functie, verdien je absurditeitquote:Op zondag 25 mei 2025 10:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Welkom in 40+
Leuke manier van posten heb je. Daar word ik vrolijk van.
Wat leuk en gezellig, dat zijn inderdaad bijzondere momenten samenquote:Op zondag 25 mei 2025 10:34 schreef Puzzie het volgende:
Maar fijn Deis !! Ik heb vannacht bij mijn kleindochter gelogeerd en het blijft iets bijzonders
En Shiii's ook backquote:Op zondag 25 mei 2025 10:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Welkom in 40+
Leuke manier van posten heb je. Daar word ik vrolijk van.
Oh dank voor de tip, ik ga eens lezen daar.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vind jij dit vast ook een leuk topic LIT / Beroepentuimelaar - verzin je functie, verdien je absurditeit
Ik was gisteren aan het logeren maar ik wilde je nog even bedanken voor je lieve bericht!!quote:
Graag gedaan.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was gisteren aan het logeren maar ik wilde je nog even bedanken voor je lieve bericht!!
Van harte gefeliciteerd met je kleindochter!quote:Op zondag 25 mei 2025 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Vrijdagmorgen is mijn kleindochter geboren, er waren wat complicaties dus ze liggen nog in het ziekenhuis. Mijn dochter is nog wel ziek, maar met de kleine gaat het nu goed
Gefeliciteerd oma Deisyyquote:Op zondag 25 mei 2025 10:11 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |