SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ff slapen hoor![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geniet ervan. HJ hierquote:Op zondag 25 mei 2025 00:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
gewoon Pils zoals altijd. Grolsch vandaag
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
wat is daar mis mee? Ik denk dat het voor heel veel mensen niet weggelegd is maar het kan volgens mij is sommige gevallen best iets goed zijn.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:39 schreef KoningWouter het volgende:
Is er iets afschuwelijkers te bedenken dan thuisonderwijs?![]()
Dan zit je de hele dag in het gejengel van je kinderen. Lijkt me echt de hel.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat is daar mis mee? Ik denk dat het voor heel veel mensen niet weggelegd is maar het kan volgens mij is sommige gevallen best iets goed zijn.![]()
LOL Daar kun je thuis gewoon een zweep voor gebruiken dan is het zo rustig in huisquote:Op zondag 25 mei 2025 00:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dan zit je de hele dag in het gejengel van je kinderen. Lijkt me echt de hel.![]()
![]()
Voor de sociale ontwikkeling wellicht wat minder, maar sommige worden qua leren tegengehouden door de klasgenoten. Een goede klas met leergierige kinderen is beter, maar dat is zeldzaam denk ikquote:Op zondag 25 mei 2025 00:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat is daar mis mee? Ik denk dat het voor heel veel mensen niet weggelegd is maar het kan volgens mij is sommige gevallen best iets goed zijn.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik had zelf niet zo'n last van klassikaal onderwijs. Ik ben immers ook superintelligent“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
De sociale ontwikkeling kun je natuurlijk ook op een andere manier stimuleren (bijvoorbeeld door de omgang met de kinderen van de buren die ook thuis onderwijs krijgen) maar je moet er wel de persoon voor zijn om goed thuis onderwijs te kunnen geven denk ik. Zou niks voor mij zijn terwijl ik als leraar of docent helemaal niet zo slecht zou zijn denk ik.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor de sociale ontwikkeling wellicht wat minder, maar sommige worden qua leren tegengehouden door de klasgenoten. Een goede klas met leergierige kinderen is beter, maar dat is zeldzaam denk ik![]()
Ik heb mezelf in mijn vrijetijd vanalles aangeleerd. School vond ik maar saai.quote:Op zondag 25 mei 2025 00:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik had zelf niet zo'n last van klassikaal onderwijs. Ik ben immers ook superintelligent![]()
kun je dat superintelligent een beetje toelichten dat deze boer het ook snaptquote:Op zondag 25 mei 2025 00:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik had zelf niet zo'n last van klassikaal onderwijs. Ik ben immers ook superintelligent![]()
![]()
ik hoef maandag en dinsdag alleen nog en dan heb ik vrij tot na de meetingquote:Op zondag 25 mei 2025 00:48 schreef JellyBelly. het volgende:
Ik zit ook net tegen een vriend te vertellen dat ik weer terug naar school moet![]()
![]()
Waar leer je voor?quote:Op zondag 25 mei 2025 00:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik hoef maandag en dinsdag alleen nog en dan heb ik vrij tot na de meeting
Forum Opties Forumhop: Hop naar: