SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
kun je nagaan hoe erg ze hun klanten uitknijpenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was de enige bank die in Coronatijd geen directe staatssteun nodig had.![]()
Blk
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
en hij was niet alein in de 2,5 uren maar de 2
wat nog gewezen zijn hebben niet anständigt
geblokt sonst zijn 110p in 2uren met mensen niet te maken![]()
![]()
Klaar nu marioquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:05 schreef mario390 het volgende:
geblokt sonst zijn 110p in 2uren met mensen niet te maken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eh wat?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:05 schreef mario390 het volgende:
geblokt sonst zijn 110p in 2uren met mensen niet te makenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
als ik jou was zou ik komende nacht voor de 120 punckten in 2 uur gaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:05 schreef mario390 het volgende:
geblokt sonst zijn 110p in 2uren met mensen niet te maken
Maximaliseren kun je leren![]()
Dat ben ik ook van planquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik komende nacht voor de 120 punckten in 2 uur gaan.
Maximaliseren kun je leren
ssssst![]()
Je kunt er wel steeds over doorgaan maar er verandert toch niets door.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:05 schreef mario390 het volgende:
geblokt sonst zijn 110p in 2uren met mensen niet te makenHow can I make this topic about me?![]()
Ik zit naar de posttijden van vannacht te kijken maar ik zie niks raars.quote:How can I make this topic about me?![]()
er was ook weinig raars. Alleen een user die anderen de schuld gaf en idioten noemdequote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit naar de posttijden van vannacht te kijken maar ik zie niks raars.![]()
Zal ik de wekker zetten voor vannacht rond de klok van 3 uur
Ik slaap gewoon tot ik moet zeiken..quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:11 schreef Lovely het volgende:
Dan sigaretje en DTS even aan. Als ik dan alleen zit even profiteren![]()
Ik word vanzelf wakker rond dat tijdstip.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:11 schreef Lovely het volgende:
How can I make this topic about me?![]()
O maar dan heb je flink zitten zeiken vannachtquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:12 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon tot ik moet zeiken..
Dan sigaretje en DTS even aan. Als ik dan alleen zit even profiteren
Ik moet vannacht ook vast even toiletterenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:12 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon tot ik moet zeiken..
Dan sigaretje en DTS even aan. Als ik dan alleen zit even profiterenMaar nooit dat ik dan mijn mobiel pak
![]()
Misschien een keer wel doen, zeker in t weekend"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat heeft de leeftijd er nou weer mee te maken? Je hebt vannacht je punten niet gepakt klaarquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:12 schreef mario390 het volgende:
moet ik me met en vent ärgeren de bijna 15 jaren ouder is als ikHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Soms wel soms niet.. de ene keer slaap ik hele nacht door, andere keer word ik wakker rond de klok van 2 of soms 4.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik word vanzelf wakker rond dat tijdstip."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Pff zeg.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:12 schreef mario390 het volgende:
moet ik me met en vent ärgeren de bijna 15 jaren ouder is als ik
Rob is een topgozer.How can I make this topic about me?![]()
plasgootje vanaf mijn bureau is wel een ideequote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar dan heb je flink zitten zeiken vannacht![]()
![]()
Je moeder roeptquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:12 schreef mario390 het volgende:
moet ik me met en vent ärgeren de bijna 15 jaren ouder is als ik![]()
Ja, ik bedoel een sanitaire stopquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms wel soms niet.. de ene keer slaap ik hele nacht door, andere keer word ik wakker rond de klok van 2 of soms 4.
Je moet niks..maar Rob doet niks fout en hoe meer jij jankt over dat punten des te meer zij jou bolkenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:12 schreef mario390 het volgende:
moet ik me met en vent ärgeren de bijna 15 jaren ouder is als ik
Ik ookquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel een sanitaire stopSoms zelf twee keer in de nacht
Zo is dat.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je moet niks..maar Rob doet niks fout en hoe meer jij jankt over dat punten des te meer zij jou bolkenHow can I make this topic about me?![]()
Owja, gut.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niet teveel gaan slijmen want dan wordt hij lastig straksHow can I make this topic about me?![]()
Dan ga ik met frikandellen gooienquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niet teveel gaan slijmen want dan wordt hij lastig straks![]()
![]()
Als je met kroketten gooit, dan ben je manquote:
KroketMet mosterd.
Nou ik plof op de bank met een warme kop thee en duik onder een plaid
Frikandellen heb ik niets mee. Liever kroketten. Of patat.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
GG je moet slijmen alsof je leven er van af hangt zeg ik![]()
![]()
Doe danquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:17 schreef mario390 het volgende:
ik ben veel jonger ik kann ook tot middag wakker blijvenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Dus Rob is een oude man die wel veel zal moeten slapen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:17 schreef mario390 het volgende:
ik ben veel jonger ik kann ook tot middag wakker blijvenHow can I make this topic about me?![]()
jij snapt het nietquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Frikandellen heb ik niets mee. Liever kroketten. Of patat.Als Rob met frikandellen gaat gooien dan is het nooit lang wachten tot de rest ook komt
![]()
![]()
* gebrokenglas schuift ongevraagd gezellig aan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:17 schreef Lovely het volgende:
Nou ik plof op de bank met een warme kop thee en duik onder een plaidHow can I make this topic about me?![]()
Nee, leg uit? Hoe dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij snapt het nietAls Rob met frikandellen gaat gooien dan is het nooit lang wachten tot de rest ook komt
totdat mutti roept dat ze je luier komt verschonenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:17 schreef mario390 het volgende:
ik ben veel jonger ik kann ook tot middag wakker blijven![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
totdat mutti roept dat ze je luier komt verschonen![]()
![]()
![]()
![]()
ik gaa je melden
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
totdat mutti roept dat ze je luier komt verschonen![]()
![]()
Of wakker worden omdat je met stoel en al gevallen bent terwijl je sliep of wakker wordt met je hoofd op het toetsen bordquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:17 schreef mario390 het volgende:
ik ben veel jonger ik kann ook tot middag wakker blijven![]()
![]()
graagquote:![]()
Als je dan reactie krijgt van @yvonne vraag dan gelijk ff hoe het zit met mijn andere aanvraag![]()
Ah, op die manier. Maar met frikandellen begrijp ik? Hij heeft geen patat of kroket?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand wat tekort kwam bij RobHow can I make this topic about me?![]()
@Rob Hij vraagt wel heel veel nu daar kan ik niet op antwoordenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Maar met frikandellen begrijp ik? Hij heeft geen patat of kroket?
ik ben #TeamFriet![]()
Beter je best doen Marioquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:05 schreef mario390 het volgende:
geblokt sonst zijn 110p in 2uren met mensen niet te makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
op dit moment gehaktballenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Maar met frikandellen begrijp ik? Hij heeft geen patat of kroket?![]()
ga me niet provozieren,ik ben stärkerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
graag![]()
Als je dan reactie krijgt van @:Yvonne vraag dan gelijk ff hoe het zit met mijn andere aanvraag![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ga me niet provozieren,ik ben stärker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In je broekjequote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
![]()
Marioquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ga me niet provozieren,ik ben stärker
Stop hiermee
Post gewoon mee
En zit niet zo te zeurenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet zo boos doen tegen die jonge godquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario
Stop hiermee
Post gewoon mee
En zit niet zo te zeuren
Iedereen speelt het spel op zijn eigen manier
Dat zijn tactiek weinig effect heeft op de korte termijn komt hij pas op de lange termijn achter.![]()
BTW.. thuis heb ik dat niet want geen frituur en uit de airfryer zijn snacks niet te vretenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Maar met frikandellen begrijp ik? Hij heeft geen patat of kroket?![]()
Aangezien Mario ouder is dan dat ik benquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niet zo boos doen tegen die jonge god
Dat zijn tactiek weinig effect heeft op de korte termijn komt hij pas op de lange termijn achter.
Zal hij voor mij nooit een jonge god zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
True.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Niet zo boos doen tegen die jonge god
Dat zijn tactiek weinig effect heeft op de korte termijn komt hij pas op de lange termijn achter.
Het is en blijft een spel. Er wordt altijd gebolkt. En ook op de persoon. Maar het is en blijft een spel en je hebt ermee te dealen.![]()
Snacks zijn in de airfryer toch juist lekkerder?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:25 schreef Rob het volgende:
[..]
BTW.. thuis heb ik dat niet want geen frituur en uit de airfryer zijn snacks niet te vreten
Misschien met extra ketchup dan, of saus?How can I make this topic about me?![]()
Welke wereld leef jijquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Snacks zijn in de airfryer toch juist lekkerder?
Misschien met extra ketchup dan, of saus?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kroketten uit de fryer zijn rukquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Snacks zijn in de airfryer toch juist lekkerder?
Misschien met extra ketchup dan, of saus?![]()
TR gezetquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij bent een bot want niemand kan precies op 1 minuut en 9 seconden bolken NIEMAND![]()
![]()
Jazeker wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij bent een bot want niemand kan precies op 1 minuut en 9 seconden bolken NIEMAND
Ik heb geen idee hoe oud die gek isquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aangezien Mario ouder is dan dat ik ben
Zal hij voor mij nooit een jonge god zijn![]()
Jij mag datquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schuift ongevraagd gezellig aan.
Dan zou 90% hier 12 zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:29 schreef Rob het volgende:
[..]
het zal niet zo gek oud zijn gezien zijn gedragThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelijk heb je. Ik zit te Netflixen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:31 schreef Rob het volgende:
* Rob gaat zijn krachten sparen voor vannacht want oude man hé
Ff lekker youtube fimpjes bekijken..
Je bent nog gewoon een jonkie.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:32 schreef Harrie het volgende:
ik ga een koud patertje pakken want bijna 50 dus voor je het weet kan het niet meer![]()
![]()
Ik heb nog 30% koffie. Dan over op fris.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:32 schreef Harrie het volgende:
ik ga een koud patertje pakken want bijna 50 dus voor je het weet kan het niet meerHow can I make this topic about me?![]()
Ja dat weet ikquote:Ben ook niet bang dat ik te oud wordt om te drinken maar meer dat het straks gewoon niet meer te betalen is dus ik geniet zolang het kan
![]()
![]()
Gewoon genieten van het moment en inderdaad nu het nog kan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja dat weet ikBen ook niet bang dat ik te oud wordt om te drinken maar meer dat het straks gewoon niet meer te betalen is dus ik geniet zolang het kan
![]()
![]()
Vast.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:37 schreef Harrie het volgende:
volgende week om deze tijd dan heb ik al wat meer bier in het kraagje zitten gok ik. En ook dingen uit de vetluikjes.
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vast.. En ook dingen uit de vetluikjes.
![]()
![]()
Lekker een TR zetten!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:05 schreef mario390 het volgende:
geblokt sonst zijn 110p in 2uren met mensen niet te maken
Wat denken ze wel!![]()
![]()
Allermailsyquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker een TR zetten!
Wat denken ze wel!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik denk dat er iemand is die jetzt even tegen mutti aangekropen ist om vannacht alles en iedereen en zijn moeder helemaal de punckten in te bolken![]()
![]()
Boodschappen is hij niet aan het halen want dat moest voor zes uur.How can I make this topic about me?![]()
snel nog ff naar de friettent denk ik want die zal wel om 20.00 uur dicht gaan als de winkels al om 18.00 uur sluitenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Boodschappen is hij niet aan het halen want dat moest voor zes uur.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
![]()
zet tr,doe wat je niet laten kannquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker een TR zetten!
Wat denken ze wel!![]()
er zijn hier een paar kleine koolmezen onder toeziend oog van vader of moeder aan het leren afstand inschatten door vanuit een tak in 1 beweging te landen op een stuk gaas wat ik heb hangen tegen de kraaien.
Dat gaat wel eens mis en dat ziet er best grappig uit hoe ze zich dan herpakken en toch niet tegen de grond aan klappen.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:49 schreef Harrie het volgende:
er zijn hier een paar kleine koolmezen onder toeziend oog van vader of moeder aan het leren afstand inschatten door vanuit een tak in 1 beweging te landen op een stuk gaas wat ik heb hangen tegen de kraaien.
Dat gaat wel eens mis en dat ziet er best grappig uit hoe ze zich dan herpakken en toch niet tegen de grond aan klappen.![]()
![]()
Ben je nu nog bezig. Pppffffquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:12 schreef mario390 het volgende:
moet ik me met en vent ärgeren de bijna 15 jaren ouder is als ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nu zijn ze moe getraind denk ik, het zit gelijk allemaal te vreten nuzeker een stuk of 8 dus het is druk vandaag
![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkDon't follow me. I am lost too
BbDon't follow me. I am lost too
HaDon't follow me. I am lost too
Hey Amyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Standaard tochquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:54 schreef Rob het volgende:
[..]
Daar heb je een punt..
@:justink Het was allemaal jouw schuld.![]()
![]()
Heb je het weer gedaan🫢quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op degene die het opmerken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
op wie sta jij te wachten met je blije vlaggetje![]()
![]()
![]()
Stouterdquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer terug in het apartement.
Wilde naar het joods museum in een oude synagoge, maar die was vandaag dicht en er stond politie voor de deur. Misschien toch wat dreiging.
Jammer wel, heb geloof ik nog nooit een synagoge van binnen gezien
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Oh jammer. Waar ben je nu dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Weer terug in het apartement.
Wilde naar het joods museum in een oude synagoge, maar die was vandaag dicht en er stond politie voor de deur. Misschien toch wat dreiging.
Jammer wel, heb geloof ik nog nooit een synagoge van binnen gezien![]()
Mooie omgeving.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, daar ging je heen iddVeel plezier!
Ik was in Saarbrücken, Trier en Luxemburg![]()
![]()
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
quote:
quote:
Ah klinkt ook prima, je had er wel beter weer bijquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, daar ging je heen iddVeel plezier!
Ik was in Saarbrücken, Trier en LuxemburgWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:
Ja was prima weer iddquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah klinkt ook prima, je had er wel beter weer bij![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Niet bijzonder, beetje regenachtig, maar vanochtend nog wel wat zonquote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Vandaag wel indd, morgen is het daar 19 volgens chatgptquote:
quote:
Ah ok, blijf je daar tot het morgen ?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet bijzonder, beetje regenachtig, maar vanochtend nog wel wat zon"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Scheelt niet veel met de 17 hierquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vandaag wel indd, morgen is het daar 19 volgens chatgpt![]()
![]()
quote:
Hier was het vandaag 17, al vond ik het best frisquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja door de regen was het hier helemaal frisquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier was het vandaag 17, al vond ik het best fris![]()
Ja, morgen naar het red dot Museum en Ruhrmuseum en dan in de avond weer richting huis. Maandag gewoon werken.quote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Dan helemaal indd,hier regent het nuquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja door de regen was het hier helemaal fris
Leuk een museum tripjequote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, morgen naar het red dot Museum en Rugrmuseum en dan in de avond weer richting huis. Maandag gewoon werken.
Ja, met mooi weer was het buiten wandelen geworden, maar das nu net iets minder met de regenquote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Als je je maar vermaakt tochquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, met mooi weer was het buiten wandelen geworden, maar das nu net iets minder met de regen![]()
![]()
das stimmtquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Dat moet wel een bot zijn want op exact 27 seconden Bolken kan jemand![]()
Neinquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
graag![]()
Als je dan reactie krijgt van @:Yvonne vraag dan gelijk ff hoe het zit met mijn andere aanvraagYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: