JOHN DEERE MET ZWAAILICHT!1!1!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:46 schreef Solotovski het volgende:
Als dat een vrouw is, ben ik een tractor
Nou ben ik bekend met een contaminatie, maar bestaat er ook een equivalent voor drie woorden die nagenoeg hetzelfde betekenen?quote:
Gehandicapt en moslim is iig een pleonasme, dus het woord gehandicapt kun je gewoon weglaten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:00 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Nou ben ik bekend met een contaminatie, maar bestaat er ook een equivalent voor drie woorden die nagenoeg hetzelfde betekenen?
Hoi Hector.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:46 schreef Solotovski het volgende:
Als dat een vrouw is, ben ik een tractor
Oh ja, pleonasme bedoel ik natuurlijkquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:04 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Gehandicapt en moslim is iig een pleonasme, dus het woord gehandicapt kun je gewoon weglaten.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:32 schreef Mikeytt het volgende:
Tijdens een pro-Palestina demonstratie gaf deze mevrouw een mooie speech over onderdrukking.
[ x ]
Ze is een gehandicapte Kasjmiri moslim transgender vrouw... dus je weet al hoe de comments eruit zien. Denk dat zelfs Hitler de stekker zou trekken uit de comment sectie van deze tweet vanwege de hoeveelheid fascisme...
En deze zelfde mensen menen dat moslims het grootste gevaar zijn voor de lhbtq gemeenschap
Dit.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:09 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Je kan altijd nog gewoon doorlopen...
Hier zie je diezelfde dude, ik denk dat het dezelfde demo is en er loopt welgeteld niet 1 moslim bij. Alleen weirdo'squote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:37 schreef Jahr00n het volgende:
Er staan welgeteld 0 moslim mannen tussen. Anders was dat ding door tig gasten belaagd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |