Lolquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er tijdens corona een stel gekregen omdat mensen te dom waren om te poepen.
Ohja. Van die mensen die de bereidingswijze op een blik soep gaan lezen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er tijdens corona een stel gekregen omdat mensen te dom waren om te poepen.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leukquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je weer even op kutwijftraining.
Nee die gaan miepen dat er twee dagen na nieuwe regels nog steeds geen daling te zien is in het ziekenhuis. dUs DaN WeRkEn Ze NiEtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ohja. Van die mensen die de bereidingswijze op een blik soep gaan lezen.
Kan je nu weer mee verderquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De eerste termijn van trumpie was mijn gouden periode
Nee ze wil niet. Heeft vast wat anders te doen dat weekendquote:
En nu? Nu ben je "a dried out prune of a user"?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De eerste termijn van trumpie was mijn gouden periode
Ow van dat soort lampjes.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die gaan miepen dat er twee dagen na nieuwe regels nog steeds geen daling te zien is in het ziekenhuis. dUs DaN WeRkEn Ze NiEt
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee die gaan miepen dat er twee dagen na nieuwe regels nog steeds geen daling te zien is in het ziekenhuis. dUs DaN WeRkEn Ze NiEt
Je kan ook gewoon even naar de winkel toe gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat je bij de Picnic eigenlijk alleen maar yoghurt hoeft te hebben en dat je dan helaas blikken Moersleutel Motor oil moet bestellen om aan het minimum bestelbedrag te komen tssk pfft
Nee vet lui ikkequote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even naar de winkel toe gaan natuurlijk.
Niet echt, want wat er nu uitkomt bij de paar trumpaanhangers die nog posten lijkt meer op een hersenbloeding dan een argument. Dus ik reageer er niet opquote:
Verstandig.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet echt, want wat er nu uitkomt bij de paar trumpaanhangers die nog posten lijkt meer op een hersenbloeding dan een argument. Dus ik reageer er niet op
Zo zien sommige users mij ongetwijfeldquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu? Nu ben je "a dried out prune of a user"?
Ah ja dat kan hequote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo zien sommige users mij ongetwijfeld
Volgende keer weer gewoon vierhonderd rollen pleepapierquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus nu ga je verplicht voor ¤35 maar erbij bestellen?
Ik zie jou hier ook echt gewoon voor aan.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer weer gewoon vierhonderd rollen pleepapier
Bestel dan chocola en airfryervoerquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat je bij de Picnic eigenlijk alleen maar yoghurt hoeft te hebben en dat je dan helaas blikken Moersleutel Motor oil moet bestellen om aan het minimum bestelbedrag te komen tssk pfft
Chirurgen vallen ook om de minuut flauw, gaan met bosjes neer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Door een masker te dragen krijg je juist minder zuurstof!!" ja die dingen zijn niet van lood gemaakt he?
Ik he. Ooit 1x bij de supermarkt besteld in coronatijd. Moest ook nog iets bijbestellen om het bedrag te haken. Toen maar 5 pakken koffie erbij besteld. Bleek de koffie niet te hachelenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus nu ga je verplicht voor ¤35 maar erbij bestellen?
Ik had er vorige week een pak koekjes bij besteld en nu ben ik verslaafd aan die koekjes en kan ik nergens anders meer aan denken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik he. Ooit 1x bij de supermarkt besteld in coronatijd. Moest ook nog iets bijbestellen om het bedrag te haken. Toen maar 5 pakken koffie erbij besteld. Bleek de koffie niet te hachelen
Wel iemand anders er blij mee kunnen maken?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik he. Ooit 1x bij de supermarkt besteld in coronatijd. Moest ook nog iets bijbestellen om het bedrag te haken. Toen maar 5 pakken koffie erbij besteld. Bleek de koffie niet te hachelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |