DEEP STATEquote:
Die heeft ook niet lang volgehouden.quote:
3 maarquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die heeft ook niet lang volgehouden.
Net ff gekeken. 3 notes in 1 discussie toen![]()
Maar goed, die staat op Anoniem inmiddels.
Sow op Anoniem zelfsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja dan snap je het gewoon echt niet. Maar goed aan de andere kant is het niks nieuws ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er is wel.meer willekeur de laatste tijd.
Topicreeks over de oorlog in Oekraine van meer dan 1000 topics is gesloten.
Werd kapot gemaakt door een paar users met die Russische propaganda aan het posten waren, waarvan een net geregistreerd.
Werd niet tot nauwelijks tegen opgetreden. Vervolgens kwam er kritiek op de moderatie, dus flikkeren ze maar het hele topic dicht ipv een paar lui van het forum te tyfen
Succesvol doodtvermoordtTM dus door julliequote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nat broekje nu?quote:
Ik ben best lief. En voel weinig behoefte om enorm in discussie te gaan hier, dan block ik iemand lieverquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
3 maar
*herinneringen aan Los-gate*
Dat ging nu lastigquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben best lief. En voel weinig behoefte om enorm in discussie te gaan hier, dan block ik iemand liever
Oh you saucy minxquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er 69huehue
Waarvan één in de laatste vijf jaar. En die was zoals gebruikelijk nog onterecht ook.
De laatste keer had ik er 120. Maar ik denk dat er een paar bij zijn gekomen.quote:
Ik heb er tijdens corona een stel gekregen omdat mensen te dom waren om te poepen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:02 schreef Elvi het volgende:
Ik heb er maar 22. Sinds 2019 geen notes meer gehad. Niet zo gek, want toen kwam ik niet meer hier en daarna waren er een paar modjes weg
Misschien moet je weer even op kutwijftraining.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:02 schreef Elvi het volgende:
Ik heb er maar 22. Sinds 2019 geen notes meer gehad. Niet zo gek, want toen kwam ik niet meer hier en daarna waren er een paar modjes weg
Nee dat is vermoeiend. Liever lui dan kutwijf.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je weer even op kutwijftraining.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |