En als ik een kutdag heb?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dit is r en p niet klaagbaak
Zou het bij bepaalde mensen wel doen ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan de steker eruit trekken als user X of Y ook belangstelling laat doorschemeren etc
Of iedereen zegt af en ik sta weer alleen met CL op een begraafplaatsquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan de steker eruit trekken als user X of Y ook belangstelling laat doorschemeren etc
Ik kom toch niet dus dat scheelt.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga douchen heb mezelf weer eens ondergekotst
Dan mag je er hier over vertellen en dan gaan wij erover oordelen en je eventueel uitlachen of ongevraagd advies geven. Waarschijnlijk beide.quote:
Heb vorige week medicatie verhoging gekregen en het lijkt slechter te gaan dan dat het ging.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan mag je er hier over vertellen en dan gaan wij erover oordelen en je eventueel uitlachen of ongevraagd advies geven. Waarschijnlijk beide.
Ja ok kijk, eerst was ik medeleven want antidepressiva is wel kut.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb vorige week medicatie verhoging gekregen en het lijkt slechter te gaan dan dat het ging.
Maar goed dat kan wel met antidepressiva.
Maar is wel kut, van het weekend is de DTS-meet waar ik graag heen wil.
Lach me maar uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ok kijk, eerst was ik medeleven want antidepressiva is wel kut.
Maar toen begon je over een DTS meet en dat is wel reden tot uitlachen.
Moeilijk dit.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ok kijk, eerst was ik medeleven want antidepressiva is wel kut.
Maar toen begon je over een DTS meet en dat is wel reden tot uitlachen.
Moeilijk dit.
Welke meet was dat dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:42 schreef aeque het volgende:
Ja een geweldige meet die alleen maar gaat om zoveel mogelijk zuipen en een striptent.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Vroegah wel. Althans zo tussen 2015 en 2018 wel. Daarna heb ik geen idee want ben ik jaren afwezig geweest. Sinds 2024 is dit topic nogal doods met recent ineens een opleving. Volgens mij doordat @:samzz ineens weer verscheen.
De huidige dts meet.quote:
quote:
Dan ga ik weer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Watvolgens mij is dit meer de celibataire sc van fok
Ik heb jou gemeetquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Vroegah wel. Althans zo tussen 2015 en 2018 wel. Daarna heb ik geen idee want ben ik jaren afwezig geweest. Sinds 2024 is dit topic nogal doods met recent ineens een opleving. Volgens mij doordat @:samzz ineens weer verscheen.
Twee begraafplaatsen en een Intratuin zelfs.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of iedereen zegt af en ik sta weer alleen met CL op een begraafplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |