Oh ik ben een generatie te laat. Story of my life.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Watvolgens mij is dit meer de celibataire sc van fok
Ben je helemaal niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik ben in mijn eentje al toxisch genoeg
Ik las groepseksquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Doen jullie weleens irl meeten en zo? Met een groepske?
Vroegah wel. Althans zo tussen 2015 en 2018 wel. Daarna heb ik geen idee want ben ik jaren afwezig geweest. Sinds 2024 is dit topic nogal doods met recent ineens een opleving. Volgens mij doordat @Samzz ineens weer verscheen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kan je de toon zetten voor de nieuwe generatie?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik ben een generatie te laat. Story of my life.
Ja?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik las groepsekser is vroeger wel eens gemeet ja
Nee voor altijd +1.quote:
Nee ik vond het wel gewoon een mooi moment om binnen te vallen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja wij hebben samen romantisch etentje gehad of ben je dat alweer vergeten?!
Nou mooi is dat!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik vond het wel gewoon een mooi moment om binnen te vallen.
Eentje meer of minder tijdens de groepseks maakt ook niet uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee ik vond het wel gewoon een mooi moment om binnen te vallen.
Nou, vastquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Misschien kan je de toon zetten voor de nieuwe generatie?
Vroeger echt vaak.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
De incrowd meetings niet meetellen.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Eentje meer of minder tijdens de groepseks maakt ook niet uit.
Vermoeiheid sorry ik lees niet meer zo goedquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zei toch nee? Als in, nee ik ben het niet vergeten?
en dan de steker eruit trekken als user X of Y ook belangstelling laat doorschemeren etcquote:Op dinsdag 27 mei 2025 18:30 schreef Elvi het volgende:
Misschien moet ik er weer een meet ingooien.
Er was hier ook een topic waar je random meets kon organiseren maar ik weet niet of ik dat nog zou willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |