Waarom zou ik? Dit topic gaat over de SGP.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Serieus, nog wat over de gevaren van Faber te melden?
Inteeltkop, was het woord wat je gebruikte om een SGP-er te omschrijven, was het niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Dit topic gaat over de SGP.
Ik wacht wel op een Faber topic, zoals jij eigenlijk zou moeten wachten op een islam topic met die obsessie van je.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben i.t.t. de hypetrain inderdaad daadwerkelijk progressief obsessief gebleven.
Voor simple minds is dit ongetwijfeld enorm gevat.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:25 schreef Hexagon het volgende:
Ohjee, iemand heeft weer te weinig onaardige posts over de christendom gemaakt om in dit topic te mogen posten.
Een bres, een bres, spring er in Hex, je kan het!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:25 schreef Hexagon het volgende:
Ohjee, iemand heeft weer te weinig onaardige posts over de islam gemaakt om in dit topic te mogen posten.
Echt hè, is een soort D66-reflex.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een bres, een bres, spring er in Hex, je kan het!
Voor degenen die hier gewoon hun mening willen uitspreken over dit partijbeleid, zonder rekening te hoeven houden of ze wel door de hoepeltjes van een zekere user springen? Zeker.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een bres, een bres, spring er in Hex, je kan het!
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor degenen die hier gewoon hun mening willen uitspreken over dit partijbeleid, zonder rekening te hoeven houden of ze wel door de hoepeltjes van een zekere user springen? Zeker.
Zoals altijd met jou, probeer het eens inhoudelijk met argumenten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor degenen die hier gewoon hun mening willen uitspreken over dit partijbeleid, zonder rekening te hoeven houden of ze wel door de hoepeltjes van een zekere user springen? Zeker.
Mwah. Er zijn wel vrij grote culturele en religieuze verschillen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zou het anders verwoorden, christenen en moslims verschillen helemaal niet zo veel van elkaar.
Voor velen is zelf niet na moeten denken over een complexe wereld beangstigend en voelen zich thuis als schaapjes bij een goede herder.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:30 schreef The-BFG het volgende:
Overigens heb ik bijna niets meer met de zwarte kousen en heb ik meer dan genoeg kritiek op ze.
Maar ook hun hebben recht op hun manier van leven. Lullig voor die vrouwen. Echter gelooft het merendeel van de vrouwen binnen de zwarte kousen dat de bijbel dit leert.
Ik maak me meer zorgen over alle jongeren die willen breken met deze kerk.. of homo zijn binnen deze gemeenschap..
Ja zo is het. Je duikt in ieder topic dat gaat over conservatief autoritair gedrag van niet-moslims op om als een politie-agent users te smoren die blijkbaar niet genoeg anti-islam posts gemaakt hebben. Jouw eigen stokpaardje moet immers wel het aller aller belangrijkst blijven.quote:
Je kan het, je kan het, bij niet welgevallig meningen op de persoon spelen! Zo ken ik je weer.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja zo is het. Je duikt in ieder topic dat gaat over conservatief autoritair gedrag van niet-moslims op om als een politie-agent users te smoren die blijkbaar niet genoeg anti-islam posts gemaakt hebben. Jouw eigen stokpaardje moet immers wel het aller aller belangrijkst blijven.
Nee, ik benoem selectieve verontwaardiging en hypocrisie.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja zo is het. Je duikt in ieder topic dat gaat over conservatief autoritair gedrag van niet-moslims op om als een politie-agent users te smoren die blijkbaar niet genoeg anti-islam posts gemaakt hebben. Jouw eigen stokpaardje moet immers wel het aller aller belangrijkst blijven.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:58 schreef Nober het volgende:
Trap een open deur open. Tradwivey.
[..]
Aldus een moslim.
Kan je je voorstellen als zelfs die raar staan te kijken hoe erg het gesteld is.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:58 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan in overeenstemming met de gemiddelde islamiet.
Het gaat niet om een mening. Het gaat om een bepaald gedrag. Hij mag prima van mening zijn dat de islam het aller aller aller grootste probleem van ons land is, en dat daarbij werkelijk alles verbleekt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je kan het, je kan het, bij niet welgevallig meningen op de persoon spelen! Zo ken ik je weer.
En jezelf ook nog als verheven intellectueel zien, hi-la-risch
En hij krijgt vaak ook gewoon zijn zin met zijn irritante peuter gedrag.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het gaat niet om een mening. Het gaat om een bepaald gedrag. Hij mag prima van mening zijn dat de islam het aller aller aller grootste probleem van ons land is, en dat daarbij werkelijk alles verbleekt.
Maar daar moet hij maar in islam-topics over leeglopen en niet voortdurend in topics die niet over de islam gaan zijn versleten elpee afdraaien naar users die in zijn ogen niet genoeg anti islam posts zouden maken. Dat is gewoon discussieverneukend gedrag.
Echt? En hoe zie je je eigen gedrag dan? Met je eeuwige mensen (zoals ik) te pas en onpas te beschuldigen van welhaast neonazistische extreem rechtse insteek puur om ze monddood te maken?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het gaat niet om een mening. Het gaat om een bepaald gedrag. Hij mag prima van mening zijn dat de islam het aller aller aller grootste probleem van ons land is, en dat daarbij werkelijk alles verbleekt.
Maar daar moet hij maar in islam-topics over leeglopen en niet voortdurend in topics die niet over de islam gaan zijn versleten elpee afdraaien naar users die in zijn ogen niet genoeg anti islam posts zouden maken. Dat is gewoon discussieverneukend gedrag.
Neem een kamer jullie twee.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En hij krijgt vaak ook gewoon zijn zin met zijn irritante peuter gedrag.
Het moet en zal in elk topic over de islam gaan, alsof daar op dit forum nooit een topic over is.
Ik heb het niet over islam.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tegenover die van jouw en Hex?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |