SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
HmmmmDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
I'll be backDon't follow me. I am lost too
Yeah big party the Bolkking is backquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Back to the futureDon't follow me. I am lost too
PointbreakDon't follow me. I am lost too
Vanaf nu zijn d epuntjuhs weer voor .........quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:27 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas start de puntenteller weer op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Don't follow me. I am lost too
quote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of dit zo'n goed idee is weet ik niet. Heb nu de hele zolder al vol staan met lego en ben nu in mijn studeerkamer aan het bouwen.![]()
quote:
Don't follow me. I am lost too
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf nu zijn d epuntjuhs weer voor .........Er zat 8 dagen tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JustinK vrijdag 16 mei 2025 @ 22:38:58
JustinK zaterdag 24 mei 2025 @ 11:31:09How can I make this topic about me?![]()
Nog even en je kan in de schuur gaan slapenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:30 schreef KoningWouter het volgende:
Of dit zo'n goed idee is weet ik niet. Heb nu de hele zolder al vol staan met lego en ben nu in mijn studeerkamer aan het bouwen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zat 8 dagen tussen
JustinK vrijdag 16 mei 2025 @ 22:38:58 1747427938
JustinK zaterdag 24 mei 2025 @ 11:31:09 1748079069![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zat 8 dagen tussen
JustinK vrijdag 16 mei 2025 @ 22:38:58 1747427938
JustinK zaterdag 24 mei 2025 @ 11:31:09 1748079069je hebt het goed in de gaten gehouden
hehe. De teller doet dat.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]je hebt het goed in de gaten gehouden
Die ontgaat niets.
How can I make this topic about me?![]()
quote:
quote:
quote:
![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Eyquote:
Hey Fogel
![]()
Maar stel dat een vleesetende plant vegetariër wordt, wat dan? Is dat dan zelfmoord?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Als een vleesetende plant zou besluiten geen insecten meer te eten, zou dat betekenen dat hij afhankelijk wordt van andere voedingsstoffen—zoals mineralen uit de grond en fotosynthese, net als gewone planten. Technisch gezien zou hij zichzelf niet doden, maar misschien zou hij wel heel ongelukkig zijn zonder dat extra eiwitrijke dieet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:39 schreef Homijn het volgende:
Maar stel dat een vleesetende plant vegetariër wordt, wat dan? Is dat dan zelfmoord?How can I make this topic about me?![]()
Thx Novaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als een vleesetende plant zou besluiten geen insecten meer te eten, zou dat betekenen dat hij afhankelijk wordt van andere voedingsstoffen—zoals mineralen uit de grond en fotosynthese, net als gewone planten. Technisch gezien zou hij zichzelf niet doden, maar misschien zou hij wel heel ongelukkig zijn zonder dat extra eiwitrijke dieet.![]()
![]()
Copilot AI.quote:
Ja, ik zet alle moeilijke vragen gelijk door naar achteren.
Goed bezigquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Copilot AI.
Ja, ik zet alle moeilijke vragen gelijk door naar achteren.![]()
![]()
* gebrokenglas schenkt een heerlijke kop fruitige thee in voor JustinK.How can I make this topic about me?![]()
Dankuquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt een heerlijke kop fruitige thee in voor JustinK.![]()
![]()
Ik zit ook niet te wachten op steeds zwaardere stormen, heb er afgelopen paar jaar al een aantal meegemaakt die behoorlijk heftig waren. Storm Eunice is daar een mooi voorbeeld van, we kregen hier de volle laag wind welke zo heftig was dat de pannen op het dak lagen te rammelen. Als ze niet met panhaken vastzaten was er hoogstwaarschijnlijk behoorlijk wat schade ontstaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Snap ik ja.
Ik volg het weer/klimaat al jaren en het wordt gewoon steeds extremer over de gehele wereld gezien.
Volg je het weer niet, dan krijg je dat ook niet mee.
Voor heel veel mensen is het een ver van mijn bed show. Terwijl het toch echt een serieus probleem is.
En dit zal alleen maar erger worden in de toekomst als de oceanen warmer worden.![]()
Als alleenNederland er wat aan doet zal het geen zoden aan de dijk zettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van FF?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt een heerlijke kop fruitige thee in voor JustinK.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maar goed, ben zelf ook niet onschuldig. Ben zojuist naar de supermarkt geweest welke hier 400m vandaan is en heb dat met de auto gedaan puur vanwege het gemak. Had dat ook kunnen lopen natuurlijk maar koos voor makkelijk.![]()
En zo werkt datquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:52 schreef bondage het volgende:
Maar goed, ben zelf ook niet onschuldig. Ben zojuist naar de supermarkt geweest welke hier 400m vandaan is en heb dat met de auto gedaan puur vanwege het gemak. Had dat ook kunnen lopen natuurlijk maar koos voor makkelijk.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:52 schreef bondage het volgende:
Maar goed, ben zelf ook niet onschuldig. Ben zojuist naar de supermarkt geweest welke hier 400m vandaan is en heb dat met de auto gedaan puur vanwege het gemak. Had dat ook kunnen lopen natuurlijk maar koos voor makkelijk.![]()
![]()
Ja valt tegen buiten kwa temperaturenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor in de arsch?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:55 schreef mario390 het volgende:
weet je welke magnum wanneer niet de vor mond?![]()
Het meest bizarre vind ik de +40 graden in Nederland.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zit ook niet te wachten op steeds zwaardere stormen, heb er afgelopen paar jaar al een aantal meegemaakt die behoorlijk heftig waren. Storm Eunice is daar een mooi voorbeeld van, we kregen hier de volle laag wind welke zo heftig was dat de pannen op het dak lagen te rammelen. Als ze niet met panhaken vastzaten was er hoogstwaarschijnlijk behoorlijk wat schade ontstaan.
En dit zal alleen maar erger worden in de toekomst als de oceanen warmer worden.
Dat had echt nog niemand zien aankomen.
En de als het regent, dan begint het steeds vaker op tropische stortbuien te lijken tegenwoordig...Don't follow me. I am lost too
Magnumkogelsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:55 schreef mario390 het volgende:
weet je welke magnum wanneer niet de vor mond?Uw ADH vitamine Worst
Een wapen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:55 schreef mario390 het volgende:
weet je welke magnum wanneer niet de vor mond?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anaalquote:
Dat is een serie bedoel je diequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
F1Don't follow me. I am lost too
Hup Max
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
Mario moet eens een pubquiz organiseren
Allemaal moeilijke vragen over Oostenrijk
Beste quizquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
Mario moet eens een pubquiz organiseren![]()
Austriaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Allemaal moeilijke vragen over OostenrijkDon't follow me. I am lost too
Met een muziekquiz zou hij ook goed voor de dag komen, hij weet zoveel van muziekquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
Mario moet eens een pubquiz organiserenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Acht zelfs?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Vraag 1) Geografie: Aan welke acht landen grenst Oostenrijk?Don't follow me. I am lost too
Vraag 2) Cultuur: Welke Oostenrijkse componist schreef de opera "Die Zauberflöte"?How can I make this topic about me?![]()
80s en 90squote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met een muziekquiz zou hij ook goed voor de dag komen, hij weet zoveel van muziek![]()
![]()
Vraag 3) Eten & drinken: Welke beroemde Weense taart bestaat uit chocoladecake met abrikozenmarmelade en een dikke laag chocoladeglazuur?How can I make this topic about me?![]()
Veel wel.quote:Don't follow me. I am lost too
Vraag 4) Welke beroemde Oostenrijkse componist schreef de symfonie "Eine kleine Nachtmusik"?How can I make this topic about me?![]()
Saaie dagenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nou, recent nog in het nieuws. Welke Amerikaanse zanger wordt "The Boss" genoemd?How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, buiten de tijd, helaas. 0 punten.![]()
![]()
Terecht wel danquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarom noemen ze hem daar allemaal the Bosss![]()
Lekker manquote:
Nou ja zegquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:11 schreef Harrie het volgende:
Ik denk Piastri 1 Max 2 en Lecrerc 3
en ik hoop dat Hammilton zijn auto helemaal kapot knalt ergens
In FP3 deed ie het mooi zelfquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
maakt mij ook niet uit als iemand hem van de baan rijdt of dat ie het zelf doet.![]()
![]()
Monaco
Ik hoop het niet voor hem.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
maakt mij ook niet uit als iemand hem van de baan rijdt of dat ie het zelf doet.Don't follow me. I am lost too
Ik vind het zo'n verschillende aandachtshoer dat ik gewoon geniet als hij er af gaat en niet gekwalificeerd is leuk maar gewoon crashen is genietenquote:![]()
Sportief.Don't follow me. I am lost too
Ach, crashen hoeft van mij dan ook weer nietquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n verschillende aandachtshoer dat ik gewoon geniet als hij er af gaat en niet gekwalificeerd is leuk maar gewoon crashen is genieten![]()
hij hoeft zich niet kapot te rijden zo erg bedoel ik het niet maar gewoon weer een extra deuk in zijn enorme ego zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ach, crashen hoeft van mij dan ook weer niet![]()
![]()
Als je geen deuk in een pakkie boter rijdt is al prima. En dat lukt m al aardig de afgelopen seizoenenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
hij hoeft zich niet kapot te rijden zo erg bedoel ik het niet maar gewoon weer een extra deuk in zijn enorme ego zou wel leuk zijn![]()
![]()
Red FlagDon't follow me. I am lost too
Viel nog mee, wel wat druppels gevallenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja met mij ookHoe is het met de regen daar?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh valt mee idd. Hier is het nu ongeveer voorbijquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Viel nog mee, wel wat druppels gevallen![]()
Ik had idd wel een beste regenbui verwacht..quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is amper wat regen gevallen vandaag."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Regent hier nog steeds.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is amper wat regen gevallen vandaag.Don't follow me. I am lost too
Veel gevallen of viel t wel mee?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh valt mee idd. Hier is het nu ongeveer voorbij"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Higginsquote:![]()
Met zijn honden
Goed voor natuur.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:23 schreef Harrie het volgende:
hier ook nog steeds regen![]()
Het regent niet echt hard maar wel langDon't follow me. I am lost too
Moet je er nog door?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:23 schreef Harrie het volgende:
hier ook nog steeds regen![]()
Het regent niet echt hard maar wel lang"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee ik ben tegenwoordig altijd voorbereid op een ramp dus altijd een paar extra kratten bier in huis en wat contant geld en de vriezer vol dus ik red me wel een paar dagenquote:en ik ben al bij de bakker en de slager geweest vandaag dus ik zit goed
![]()
Ah dat scheelt weerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik ben tegenwoordig altijd voorbereid op een ramp dus altijd een paar extra kratten bier in huis en wat contant geld en de vriezer vol dus ik red me wel een paar dagenen ik ben al bij de bakker en de slager geweest vandaag dus ik zit goed
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Q2Don't follow me. I am lost too
Here we goDon't follow me. I am lost too
AgainDon't follow me. I am lost too
BolkMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
GoDon't follow me. I am lost too
Mercedes weg..Don't follow me. I am lost too
Mooi opgelost.Don't follow me. I am lost too
Zidane
0quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:38 schreef mario390 het volgende:
ah hij komt kontrollieren hoveel ik punten gemakt heb![]()
Niet dit weer
Deja VuDon't follow me. I am lost too
Green flagDon't follow me. I am lost too
Rain on meDon't follow me. I am lost too
Toch een mooie 40quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:38 schreef mario390 het volgende:
ah hij komt kontrollieren hoveel ik punten gemakt hebUw ADH vitamine Worst
16.44Don't follow me. I am lost too
Veel te koudquote:
Dan maar een watjequote: