uit welke provincie kom je?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:17 schreef Evangelion het volgende:
Onverwacht bezoek is sowieso niet welkom.
Ik ben nu in Luxemburg..quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe laat kan ik aanschuiven vanavond?
Ben jij toevallig Dreetje of Geerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:47 schreef Aberkullie het volgende:
Geen idee ik zorg altijd dat ik rond die tijd bij iemand anders ben zodat ik ongevraagd kan aanschuiven
Jij woont toch in Duitsland?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Onverwacht komt er middags bezoek,
TS: Achterhoeker, iedereen kan in principe altijd mee-eten
Nee hoor. Daar woon ik niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nou en? Jij ziet jezelf toch ook als Amsterdammer?
dan nog, de vraag was, uit welke provincie kom je? niet waar woon jequote:
Maar goed, ga je de vraag uit de OP beantwoorden of coïtus formicidae bedrijven?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Geboren en getogen Amsterdammer vanaf 1954, ras-Ajacied in hart en nieren en in 1985 naar Bloemendaal verhuisd.
Adres?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:28 schreef augurk2025 het volgende:
Iedereen altijd welkom
Provincie noord Holland
Wil je mij hier buiten laten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
dan nog, de vraag was, uit welke provincie kom je? niet waar woon je
Enne
[..]
[..]
Maar goed, ga je de vraag uit de OP beantwoorden of coïtus formicidae bedrijven?
Vind het ook nix.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:17 schreef Evangelion het volgende:
Onverwacht bezoek is sowieso niet welkom.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vind het ook nix.
Ik ben niet ingericht op onverwachts bezoek.
1: Het zou bij mij niet op komen om dan pas te zeggen "we gaan zo eten" maar juist van te voren met hen communiceren wat ze willen, wat ze willen eten en of ze mee willen eten. Vandaag nog meegemakat. Kwam een vriend langs rond half 3. Vroeg wat ik deed met eten en of het hem leuk leek samen te koken? Sure, toen Chili gemaakt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Onverwacht komt er middags bezoek,
1. zo rond 14:00-15:00 uur. Zo tegen half zes zeg je, we gaan zo eten. Wat bedoel je dan te zeggen? Rot op naar huis of maak je het bezoek lekker met wat er te eten op tafel komt.
2. het is 18;00 en bezoek belt aan, je gaat net aan tafel. komt er dan een bord extra op tafel, of vraag je ze weg te gaan omdat je gaat eten?
Wat doe jij en uit welke provincie kom je?
TS: Achterhoeker, iedereen kan in principe altijd mee-eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |