uit welke provincie kom je?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:17 schreef Evangelion het volgende:
Onverwacht bezoek is sowieso niet welkom.
Ik ben nu in Luxemburg..quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe laat kan ik aanschuiven vanavond?
Ben jij toevallig Dreetje of Geerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:47 schreef Aberkullie het volgende:
Geen idee ik zorg altijd dat ik rond die tijd bij iemand anders ben zodat ik ongevraagd kan aanschuiven
Jij woont toch in Duitsland?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Onverwacht komt er middags bezoek,
TS: Achterhoeker, iedereen kan in principe altijd mee-eten
Nee hoor. Daar woon ik niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nou en? Jij ziet jezelf toch ook als Amsterdammer?
dan nog, de vraag was, uit welke provincie kom je? niet waar woon jequote:
Maar goed, ga je de vraag uit de OP beantwoorden of coïtus formicidae bedrijven?quote:Op maandag 3 januari 2005 16:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Geboren en getogen Amsterdammer vanaf 1954, ras-Ajacied in hart en nieren en in 1985 naar Bloemendaal verhuisd.
Adres?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:28 schreef augurk2025 het volgende:
Iedereen altijd welkom
Provincie noord Holland
Wil je mij hier buiten laten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
dan nog, de vraag was, uit welke provincie kom je? niet waar woon je
Enne
[..]
[..]
Maar goed, ga je de vraag uit de OP beantwoorden of coïtus formicidae bedrijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |