ben je daar met de fiets?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:26 schreef gianni61 het volgende:
Onderweg hierheen al over een prachtige straat om te fietsen gereden. Nadeel is wel dat men daar op stukken 100 mag rijden.
Maar goed. If i die, i die.
Ja, die heb ik wel meegenomen. Het plan is wel om 2 dagen een fietstochtje te maken, maar morgen wordt veel regen voorspeld, dus ik gok op maandag en woensdagquote:
Vijf sterrenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle fansDr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
Oeh, Beierenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel aanbeland bij het "weisses bräuhaus" oftewel mijn favoriete brouwerij schneider weisse in Kelheim
eerst liken, daarna lezenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle fansDr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
Wel echt Bayerische hoofdgerechten. Groente? Nee nooit van gehoord!quote:
Ook geen Salat?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel echt Bayerische hoofdgerechten. Groente? Nee nooit van gehoord!
Een paar blaadjes. Niet noemenswaardigquote:
Ja bijzonder is dat he? Ik herinner me nog dat we vroegah altijd ALTIJD bij de supermarkt "Zweihundert gramm Aufschnitt ABER kein Weisswurst bitte!" gingen bestellen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Eigenlijk vind ik al het Duitse voer wel lekker behalve weisswurst.
In de regen is niks aanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel meegenomen. Het plan is wel om 2 dagen een fietstochtje te maken, maar morgen wordt veel regen voorspeld, dus ik gok op maandag en woensdag
Is vaak ook een lekkere frisse tegenhanger voor het vette etenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Die Duitse Salat is echt heerlijk met die dressing en verschillende soorten geraspte groente.
Het smaakt heel weeig. En dan serveren ze het traditioneel met zoete mosterd, wat het ook niet lekkerder maaktquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bijzonder is dat he? Ik herinner me nog dat we vroegah altijd ALTIJD bij de supermarkt "Zweihundert gramm Aufschnitt ABER kein Weisswurst bitte!" gingen bestellen.
Zou dat gewoon eens moeten proberen. Ik weet echt niet wat daar zo smerig aan is
Eensquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Die Duitse Salat is echt heerlijk met die dressing en verschillende soorten geraspte groente.
Nja. Via Komoot kan ik heel veel routes in mijn fietscomputer inladen, maar soms is het ook leuk om gewoon op de bonnefooi ergens heen te gaan. Voordeel van de vooraf bepaalde routes is dat je wel weet welke toeristische dingetjes je meepaktquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In de regen is niks aan![]()
Maar leuk! Stippel je van te voren dan een route uit?
Euw, is het zo erg?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het smaakt heel weeig. En dan serveren ze het traditioneel met zoete mosterd, wat het ook niet lekkerder maakt
Dan liever een leberkäsesemmel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |