hier al vanaf 11u of zoquote:
Dan zegt ze het niet je hoeft niet te antwoordenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee zo doorvragen is nieuwschierig.
Als iemand dat wou zegt ze gelijk wel wat ze gaat doen.
Hier niet het is nog droog volgens buienradar had het moeten regenen hierquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het regent in letterlijk heel Nederland momenteel
Dat is altijd zo gek om te horen als het hier wel al de hele dag flink regentquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier voorspellen ze al dagen regen maar hij komt niet, denk dat hij aan de andere kant van de IJssel blijft hangen
Je kan net even plassen zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is middenin het programma dus ik vrees dat ik zoveel geluk niet heb
mis ik wel het dessert. Maar goed, als dat dessert nat wordt van de regen heb ik er toch geen zin meer in.quote:
Even dansje in de regen doenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon buiten even voelen, want het regent niet hard genoeg om het op de ramen te zien
ik ookquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben al buiten geweest in de regen
Ja is het ook, ik heb wel eens gehad aan de ene kant van het huis regen en aan de andere kant droogquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is altijd zo gek om te horen als het hier wel al de hele dag flink regenthopelijk komt het ook nog even bij jullie
ow jeequote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht ook een nieuw piepspeeltje RIP de rust
Ik test wel altijd de piep uit jaquote:
Ja, vooral ondergoedquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelfs een andere wasmand gekocht, omdat Ambar. Geen zin om achter hem aan te vangen terwijl hij met mijn ondergoed of sok door het huis rent.
Misschien heeft de boot wel een dakquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mis ik wel het dessert. Maar goed, als dat dessert nat wordt van de regen heb ik er toch geen zin meer in.
Dus nu heb ik een hoge wasmand met deksel gekocht.quote:
Nee, helaas nietquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien heeft de boot wel een daken blijf jij en je dessert droog
Die had ik al. Alle zooi wegmoffelen onder een deksel. Daar hou ik van.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus nu heb ik een hoge wasmand met deksel gekocht.
O dat is jammer, valt het hele plan in het waterquote:
heb je al hippe regenkleding en laarsjes voor de slecht weer uitlaat sessies?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelfs een andere wasmand gekocht, omdat Ambar. Geen zin om achter hem aan te vangen terwijl hij met mijn ondergoed of sok door het huis rent.
wat zit er allemaal in dat mandje?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hadden ze deze ook altijd al bij de Jumbo? Jouw favoriete smaak ligt er nog steeds en de nieuwe ook.
Nee nog niet omdat ik geen idee heb hoe groot hij daadwerkelijk is. En misschien vindt hij de regen best of vindt hij kleding helemaal niet leuk.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:51 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je al hippe regenkleding en laarsjes voor de slecht weer uitlaat sessies?
oh, ik had 'voor jezelf' erbij moeten schrijvenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nog niet omdat ik geen idee heb hoe groot hij daadwerkelijk is. En misschien vindt hij de regen best of vindt hij kleding helemaal niet leuk.
Oh dat heb ik allemaal alquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:53 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, ik had 'voor jezelf' erbij moeten schrijven
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:51 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je al hippe regenkleding en laarsjes voor de slecht weer uitlaat sessies?
Blij dat ik vanmorgen vroeg al ben gegaan dan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
De dierenwinkel is bij deze leeg, mijn excuses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |