varen nog wel?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
Drie keer raden wie er straks in de pleurisregenmoetgaanvaren
Moet varen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
O nu ben ik de Laura's Bakery vergeten bij Kruidvat. Gloeiende hoeren.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
das pas vanaf dinsdag toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
O nu ben ik de Laura's Bakery vergeten bij Kruidvat. Gloeiende hoeren.
Hebbie een boot dan?quote:
ah oke... ik dacht al... er stond toch de 27e...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Negen van de tien keer ligt het de vrijdag ervoor al in de winkel.
Niet mijn boot maar moet er wel op.quote:
tis je vergevenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
De dierenwinkel is bij deze leeg, mijn excuses.
O wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet mijn boot maar moet er wel op.
Naar een feestquote:
Geen probleem, mijn kat heeft genoeg.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
De dierenwinkel is bij deze leeg, mijn excuses.
Pas maar op dat je de boot niet mist danquote:
Belangstelling heet datquote:
Hier voorspellen ze al dagen regen maar hij komt niet, denk dat hij aan de andere kant van de IJssel blijft hangenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Het regent hier heel veelmaar minder leuk als je daar doorheen moet ja.
Nee zo doorvragen is nieuwschierig.quote:
Het regent in letterlijk heel Nederland momenteelquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier voorspellen ze al dagen regen maar hij komt niet, denk dat hij aan de andere kant van de IJssel blijft hangen
Hier nog niet hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het regent in letterlijk heel Nederland momenteel
het is middenin het programma dus ik vrees dat ik zoveel geluk niet hebquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op dat je de boot niet mist dan
Sinds wanneer woon ik in Groningen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:28 schreef Nattekat het volgende:
Groningen is geen Nederland, dat moge duidelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |