Als we alleen nog maar online gaan kopen. Dan kan dat binnenkort niet meer.quote:
Bedankt voor deze inzage in wat een essnhills bezig houdt op een regenachtige zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
Wat een raar woord is dat eigenlijk
Valstrik
Ik doe het graagquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bedankt voor deze inzage in wat een essnhills bezig houdt op een regenachtige zaterdagmiddag.
Ik vond hem dit keer van begin tot eind goedquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar hij was wel fijn die onelinersweek van Rob @:haags
Daar kan je wel lekker etenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel gevaarlijk hier hoor.
[ afbeelding ]
ja er zijn nu eenmaal mannen die er nie veel hebben zitten heb ik mij laten vertellenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over de knie jij dadelijk
varen nog wel?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
Drie keer raden wie er straks in de pleurisregenmoetgaanvaren
Moet varen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
O nu ben ik de Laura's Bakery vergeten bij Kruidvat. Gloeiende hoeren.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
das pas vanaf dinsdag toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:14 schreef CherryLips het volgende:
O nu ben ik de Laura's Bakery vergeten bij Kruidvat. Gloeiende hoeren.
Hebbie een boot dan?quote:
ah oke... ik dacht al... er stond toch de 27e...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Negen van de tien keer ligt het de vrijdag ervoor al in de winkel.
Niet mijn boot maar moet er wel op.quote:
tis je vergevenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
De dierenwinkel is bij deze leeg, mijn excuses.
O wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet mijn boot maar moet er wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |