behalve als het van die dunvachtjes zijn, en mietjes zoals windhondenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]je gaat een hond toch geen kleren en laarsje aan doen
ZIe soms ook mensen die hun hond in een kinderwagen hebben zitten.
Valt mee dat ze nog geen luier aan hebben en een speentje in hun bekkie
Na een maand is ze dat beest alweer zat.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Dan nog. Een dier hoort geen kleding aan te hebben is mijn meningquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
behalve als het van die dunvachtjes zijn, en mietjes zoals windhonden
Jij mag vanaf nu ook alleen nog maar in de dunste kleding naar buitenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:02 schreef Dotteke het volgende:
arm dierquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog. Een dier hoort geen kleding aan te hebben is mijn mening
Jij hebt wel meer mening over honden waar de meeste hondeneigenaren het niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je loopt voor lul met een dier met kleren aan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Na een maand is de dat beest alweer zat.
naakthonden ook niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
eensquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou een hondenpak aan doenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga me maar eens omkleden![]()
Al weet ik niet wat ik het beste aan kan trekken met dit rotweer, en wat dan ook nog feestelijk is.
een poncho met lichtjes?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:06 schreef Moeraskat het volgende:
Al weet ik niet wat ik het beste aan kan trekken met dit rotweer, en wat dan ook nog feestelijk is.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:06 schreef Moeraskat het volgende:
sorry kat, je mag geen kleding aanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een dier hoort geen kleding aan te hebben is mijn mening
Dus je loopt daar met een hond door de sneeuw maar hij mag zijn blote buik niet beschermen tegen de kou want Dotteke vindt dat je voor lul loopt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je loopt voor lul met een dier met kleren aan.
In het circus hebben ze dat ook wel eens, een aap met kleren aan
Containerzakquote:
Ik heb verder geen mening over honden. Ik vind alleen een hond uit het buitenland halen terwijl er genoeg hier zijn onzin.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt wel meer mening over honden waar de meeste hondeneigenaren het niet mee eens zijn.
Die zijn tof.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
italiaanse windhonden weigeren naar buiten te gaan met dit weer
Maar de belangrijkste vraag: heb je nog babies gemaakt?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:06 schreef Moeraskat het volgende:
Correct.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus je loopt daar met een hond door de sneeuw maar hij mag zijn blote buik niet beschermen tegen de kou want Dotteke vindt dat je voor lul loopt.
quote:
Ja dat is vervelend, jammer dat je nu net een feest hebt. Het is al die tijd zo mooi weer geweestquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:06 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag: heb je nog babies gemaakt?
Scheelt hoeft ze ook niet na te denken wat ze voor het feest aan moet doenquote:
Toppie. Je mag voor de rest van je leven de mening over mijn hond en leven vanaf nu lekker voor je houden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb verder geen mening over honden. Ik vind alleen een hond uit het buitenland halen terwijl er genoeg hier zijn onzin.
Verder ben ik wel gek op honden. Alleen een hond met kleren vind ik raar. Heb zelf ook honden gehad, maar geen kleren voor die beesten
Zal di ehond de reet roesten wat ik er van vindquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus je loopt daar met een hond door de sneeuw maar hij mag zijn blote buik niet beschermen tegen de kou want Dotteke vindt dat je voor lul loopt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toppie. Je mag voor de rest van je leven de mening over mijn hond en leven vanaf nu lekker voor je houden.
.. met lampjes?quote:
Echt super schattig ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |