SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ik wil ook!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Buddah, lekker Indiaas-Nepalees eten
[..]
Bedankt voor deze analyse
Das best lang wachten voor zoietsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles nu opgestart. Dus binnen 2-3 weken weten we wat het is. En wat je ermee kan.
Kon niet zien of ze daar mango lassi hebbenquote:
Ik ben er al een tijdje niet geweest maar heb het er elke keer gedronken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kon niet zien of ze daar mango lassi hebben
Weet jij dat?
Dankjewel. Nu even afwachten inderdaad, voelt inderdaad als een lange periode.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Das best lang wachten voor zoiets
Hopelijk kan er nog iets gedaan worden
*wrijft in handenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er al een tijdje niet geweest maar heb het er elke keer gedronken.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja, eigenwijs is ook wijs he..
@:LTVDK
Ik ga die tekst op een tegel zetten en je cadeau doenquote:
Ja, ik ken de menukaart zowat uit mn hoofd, maar ik heb echt nog geen ideequote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat ga je nemen? Ik heb zin in de korma.
Die naan met mango is zo lekkerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ken de menukaart zowat uit mn hoofd, maar ik heb echt nog geen idee
Denk die momo's
En dan een of andere curry (duhhh) + naan
Naan met mangoquote:
Dat wil vast wel iemandquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Kijken of ik volgende week iemand mee kan sleuren.
Het succesreceptquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik vreet altijd hetzelfde dus ken alleen een paar specifieke dingen.
Ja, dat valt altijd tegenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ooit eens iets anders genomen en daar kreeg ik spijt van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |