Neequote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veel dashcameigenaren zijn vaak zelf het probleem in video’s inderdaad. Veroorzaken zelf het probleem of maken de fout van een ander juist erger.
Jawel.quote:
Welquote:
Veel zelfs.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veel dashcameigenaren zijn vaak zelf het probleem in video’s inderdaad. Veroorzaken zelf het probleem of maken de fout van een ander juist erger.
De eigenaren niet perse. Wel een deel van de uploaders. Want die rijden voor de views.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:41 schreef Piles het volgende:
[..]
De eigenaren niet perse. Wel een deel van de uploaders. Want die rijden voor de views.
De vaagste actie vond ik van de dashcammer die van rechts kwam. De ander verleende geen voorrang.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wel
Vaak, bewust, niet anticiperen op andere weggebruikers waardoor het fout of bijna fout gaat.
Dat zi e je bij de Russen in "Idioten op de weg" zo vaak : het is voorspelbaar dat een auto in de verte iets gaat doen wat niet mag, en wat leidt tot een botsing als je niet preventie rijdt. Rus : ik heb gelijk en rij door. Resultaat : Boem.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:01 schreef Ridocar het volgende:
[..]
De vaagste actie vond ik van de dashcammer die van rechts kwam. De ander verleende geen voorrang.
En wat er toen gebeurde zal u verbazen.
Dashcammer zet z'n vehikel tegen de andere auto, niet omdat 'ie geen tijd had om te remmen, maar gewoon omdat hij dacht dat hij niet hoeft te stoppen.
De video krijg ik ff zo snel niet gevonden.
Heb je een voorbeeld? Vaak zijn autorijders gewoon heel afgunstig ten aanzien van motorrijders en gaan ze moedwillig de boel blokkeren met de gedachte "als ik moet wachten, dan jij ook".quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:11 schreef GM78 het volgende:
Motorrijders zijn het ergste.
Zat laatst ook op YouTube te kijken naar dashcam beelden van vooral motorrijders.
99% rijden als mongolen, en als het dan bijna mis gaat dan heeft de automobilist het gedaan en wordt vaak de spiegel eraf getrapt
Dat doen ze ook naar andere automobilisten, expres de invoegstrook blokkeren of gaan bumperkleven zodat er niemand kan 'voordringen'.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld? Vaak zijn autorijders gewoon heel afgunstig ten aanzien van motorrijders en gaan ze moedwillig de boel blokkeren met de gedachte "als ik moet wachten, dan jij ook".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilt u meer, laat het maar weten.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ![]()
Ik heb ooit een dashcam filmpje gezien waarbij de bestuurder in één rit vaker op de claxon ramde dan ik in twintig jaar rijbewijs heb hoeven doen. Verbazingwekkend...en uiteraard zichzelf een goede bestuurder vinden.![]()
Lijkt me heerlijk als zo iemand dan (overtuigd van z'n gelijk) de dashcam beelden inzet om vervolgens (deels) de schuld te krijgen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:01 schreef Ridocar het volgende:
De vaagste actie vond ik van de dashcammer die van rechts kwam. De ander verleende geen voorrang.
En wat er toen gebeurde zal u verbazen.
Dashcammer zet z'n vehikel tegen de andere auto, niet omdat 'ie geen tijd had om te remmen, maar gewoon omdat hij dacht dat hij niet hoeft te stoppen.
De video krijg ik ff zo snel niet gevonden.![]()
Gevonden hoor:quote:Op zondag 25 mei 2025 00:45 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als zo iemand dan (overtuigd van z'n gelijk) de dashcam beelden inzet om vervolgens (deels) de schuld te krijgen.
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 1:57.
En dan nog een tikje naar links voor 'maximaal effect'.
Ik had 'm voor het hekje laten komen. Voorrangsfout, okee, niet slim. Maar moedwillig er tegenaan zetten om je punt te maken vind ik raar gedrag. Dan mag je het gaan uitleggen.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ridocar op 25-05-2025 07:08:43 ]Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:15 schreef -Deluzion- het volgende:
Hier het wat zwaardere dashcam werk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuh, laat maar zitten. Er is een verschil tussen interesse en morbide fascinatie. Hierin gaan mensen dood of raken ze permanent invalide.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilt u meer, laat het maar weten.Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: