abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217732568
Ik kijk ze graag, omdat ik mij dan weer kapot kan ergeren aan het gedrag van de gemiddelde automobilist. Vooral het getoeter en het standaard "@¤#&!*÷₩$♠︎°-mongool, wat doe je?!" is herkenbaar. Ik ben het dus zelden eens met het gedrag van de dashcammer zelf. Sterker, ik geloof dat de aanwezigheid van een cam het gedrag van de bezitter sterk beinvloedt.

POLL

[ Bericht 1% gewijzigd door Ridocar op 24-05-2025 12:38:56 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 10:20:36 #2
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217733595
Verbieden die rotzooi.
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
  Moderator zaterdag 24 mei 2025 @ 11:41:48 #3
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_217734312
Veel dashcameigenaren zijn vaak zelf het probleem in video’s inderdaad. Veroorzaken zelf het probleem of maken de fout van een ander juist erger.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217734442
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Veel dashcameigenaren zijn vaak zelf het probleem in video’s inderdaad. Veroorzaken zelf het probleem of maken de fout van een ander juist erger.
Nee
stupidity has become as common as common sense was before
  Moderator zaterdag 24 mei 2025 @ 11:55:48 #5
pi_217734453
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 11:55 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Nee
Jawel.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217734613
quote:

[..]
Nee
Goed beargumenteerd.
pi_217734707
quote:

[..]
Nee
Wel

Vaak, bewust, niet anticiperen op andere weggebruikers waardoor het fout of bijna fout gaat.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 12:23:23 #8
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_217734709
quote:
Veel zelfs.
Ik geloof dit niet.
Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
pi_217734883
quote:
De eigenaren niet perse. Wel een deel van de uploaders. Want die rijden voor de views.

Desondanks leuk (en zorgelijk) om te zien wat voor idioten er op de weg zitten, en hoe vaak het nét goed gaat.
  Moderator zaterdag 24 mei 2025 @ 12:42:51 #10
pi_217734894
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 12:41 schreef Piles het volgende:

[..]
De eigenaren niet perse. Wel een deel van de uploaders. Want die rijden voor de views.
Dat inderdaad.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_217735157
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 12:22 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Wel

Vaak, bewust, niet anticiperen op andere weggebruikers waardoor het fout of bijna fout gaat.
De vaagste actie vond ik van de dashcammer die van rechts kwam. De ander verleende geen voorrang.
En wat er toen gebeurde zal u verbazen.
Dashcammer zet z'n vehikel tegen de andere auto, niet omdat 'ie geen tijd had om te remmen, maar gewoon omdat hij dacht dat hij niet hoeft te stoppen.

De video krijg ik ff zo snel niet gevonden.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 14:39:34 #12
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_217736131
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 13:01 schreef Ridocar het volgende:

[..]
De vaagste actie vond ik van de dashcammer die van rechts kwam. De ander verleende geen voorrang.
Dashcammer zet z'n vehikel tegen de andere auto, niet omdat 'ie geen tijd had om te remmen, maar gewoon omdat hij dacht dat hij niet hoeft te stoppen.

Dat zi e je bij de Russen in "Idioten op de weg" zo vaak : het is voorspelbaar dat een auto in de verte iets gaat doen wat niet mag, en wat leidt tot een botsing als je niet preventie rijdt. Rus : ik heb gelijk en rij door. Resultaat : Boem.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 14:49:59 #13
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217736248
Ook een grote hobby van mij ja en ik herken direct wat je zegt. Men is minder tolerant naar anderen toe als ze een dashcam hebben en willen fouten van anderen resoluut afstraffen ipv erop te anticiperen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217736437
Motorrijders zijn het ergste.
Zat laatst ook op YouTube te kijken naar dashcam beelden van vooral motorrijders.

99% rijden als mongolen, en als het dan bijna mis gaat dan heeft de automobilist het gedaan en wordt vaak de spiegel eraf getrapt
  zaterdag 24 mei 2025 @ 15:26:42 #15
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217736588
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 15:11 schreef GM78 het volgende:
Motorrijders zijn het ergste.
Zat laatst ook op YouTube te kijken naar dashcam beelden van vooral motorrijders.

99% rijden als mongolen, en als het dan bijna mis gaat dan heeft de automobilist het gedaan en wordt vaak de spiegel eraf getrapt
Heb je een voorbeeld? Vaak zijn autorijders gewoon heel afgunstig ten aanzien van motorrijders en gaan ze moedwillig de boel blokkeren met de gedachte "als ik moet wachten, dan jij ook".
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217737575
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 15:26 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Heb je een voorbeeld? Vaak zijn autorijders gewoon heel afgunstig ten aanzien van motorrijders en gaan ze moedwillig de boel blokkeren met de gedachte "als ik moet wachten, dan jij ook".
Dat doen ze ook naar andere automobilisten, expres de invoegstrook blokkeren of gaan bumperkleven zodat er niemand kan 'voordringen'.
pi_217741083
Hier het wat zwaardere dashcam werk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
Wilt u meer, laat het maar weten.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_217742338
Ik heb ooit een dashcam filmpje gezien waarbij de bestuurder in één rit vaker op de claxon ramde dan ik in twintig jaar rijbewijs heb hoeven doen. Verbazingwekkend...en uiteraard zichzelf een goede bestuurder vinden.
pi_217742339
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 13:01 schreef Ridocar het volgende:

Lijkt me heerlijk als zo iemand dan (overtuigd van z'n gelijk) de dashcam beelden inzet om vervolgens (deels) de schuld te krijgen.
pi_217742791
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 00:45 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Lijkt me heerlijk als zo iemand dan (overtuigd van z'n gelijk) de dashcam beelden inzet om vervolgens (deels) de schuld te krijgen.
Gevonden hoor:
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 1:57.

En dan nog een tikje naar links voor 'maximaal effect'.
Ik had 'm voor het hekje laten komen. Voorrangsfout, okee, niet slim. Maar moedwillig er tegenaan zetten om je punt te maken vind ik raar gedrag. Dan mag je het gaan uitleggen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ridocar op 25-05-2025 07:08:43 ]
pi_217742815
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 22:15 schreef -Deluzion- het volgende:
Hier het wat zwaardere dashcam werk:

SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Wilt u meer, laat het maar weten.
Neuh, laat maar zitten. Er is een verschil tussen interesse en morbide fascinatie. Hierin gaan mensen dood of raken ze permanent invalide.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')