Ik moest even denken, je hebt het alweer over je legoquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:04 schreef KoningWouter het volgende:
Zo maar even mijn plantjes in elkaar zetten
Yupquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest even denken, je hebt het alweer over je lego
Dacht al planten in elkaar zettenquote:
Leukquote:
Verstandig eigenlijk moet een wekker zetten KW zolang en dan stoppen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja wilde dat eigenlijk gisteren al doen maar toen was ik te moe.
Ja had ze eigenlijk gekocht voor de handel. Maar goed dat mag niet ivm uitkering dus ga ik ze zelf maar in elkaar zetten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstandig eigenlijk moet een wekker zetten KW zolang en dan stoppen?
Zien er leuk uit die plantjes van de volgende post
ALs je het dan probeert met die wekker, dan denk je maar als de wekker gaat, o jee Dot trekt aan de remquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja had ze eigenlijk gekocht voor de handel. Maar goed dat mag niet ivm uitkering dus ga ik ze zelf maar in elkaar zetten.
Ja dat afremmen moet ik nog echt leren, het is altijd rennen of stilstaan bij mij. Fijn dat je gisteren aan mn rem hebt getrokken.
Haha ja ik ga het proberenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je het dan probeert met die wekker, dan denk je maar als de wekker gaat, o jee Dot trekt aan de rem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |