Maar het is niet z'n allereerste grote rondequote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Snap niet dat zo velen denken dat Del Toro gaat instorten. Deed Pogacar ook niet in zijn allereerste grote ronde, en Del Toro is wmb ook een dergelijk talent. Plus befaamde UAE-begeleiding.
En sowieso niet zo vaak in grote rondes.. die rijdt hij meestal wel uit (volgens mij alleen die Giro niet waar hij Thomas tackelde)quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kelderman al een jaar zonder zware crashes
Die lagen ook collectief bij de val, denk ik? En met de kopmannen er ook bij (en Ciccone flink gehavend) was het belang om vol door te rijden ook wel weg..quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:43 schreef Pino112 het volgende:
Jeetje heel Lidl-Trek tegelijk over de finishlijn, op 16 minuten.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:09 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Is dat Arensman die als eerst aan het glijden is?
Ja daarom temeer. Hij heeft zelfs al de ervaring van een grote rondequote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar het is niet z'n allereerste grote ronde
Nou, dan blijft het alleen een lul in het algemeen (volgens Twan in ieder geval).quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik eis een rectificatie.
Ik schat Twan eigenlijk in als de grotere lul van de twee.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou, dan blijft het alleen een lul in het algemeen (volgens Twan in ieder geval).
Dat had ik nou niet verwacht.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik schat Twan eigenlijk in als de grotere lul van de twee.
Denk dat Tiberi het sowieso met mij eens is. Al is dat zelf ook weer een lul natuurlijk.quote:
Nou ja, wat Twan omschreef was voor een deel vrij feitelijk. Dat hij vaak in zichzelf gekeerd alleen aan een tafeltje zat te eten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat Tiberi het sowieso met mij eens is. Al is dat zelf ook weer een lul natuurlijk.
Ja, maar daarin was hij wel heel wisselvallig.. en ook in kleinere rondjes heeft hij wel eens mindere momenten, terwijl dat (in mijn herinnering) bij Pogacar veel minder het geval was.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja daarom temeer. Hij heeft zelfs al de ervaring van een grote ronde
Zonde.. hij was al kansloos voor het klassement na het tijdverlies, maar had de slotweek nog wel leuker kunnen maken met aanvalswerkquote:
Wat een onzin. Alsof hij dit met opzet doet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:07 schreef Marcoss het volgende:
Caruso geel gekregen hiervoor
https://x.com/gurpeazkar/status/1926287490500948060
(tweet hier neer zetten lukt blijkbaar niet)
No regrets!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben we trouwens al een reactie van Meintjes? Het grote gelijk van Michael Boogerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |