abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217735517
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 13:31 schreef wimderon het volgende:

[..]
Zijn ploeg ziet hem ook over het hoofd zo te zien.
Taco wil niet accepteren dat Alpecin en Visma zijn wiel uitgekozen hebben
  Moderator zaterdag 24 mei 2025 @ 13:46:02 #27
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_217735592
Meintjes :')
pi_217735593
Ach, Louis du Buisson Meintjes.
pi_217735598
Meintjes :') * 1.000
pi_217735601
Meelijwekkend
  zaterdag 24 mei 2025 @ 13:47:39 #31
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_217735605
Zou het wat uitmaken?
pi_217735606
_O- dit kan niet
pi_217735614
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 13:47 schreef Faraday01 het volgende:
_O- dit kan niet
Bijna een parodie op zichzelf.
  Moderator zaterdag 24 mei 2025 @ 13:53:41 #34
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217735643
Meintjes _O_

De rest van de dag in het laatste wiel van het peloton.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 24 mei 2025 @ 13:53:57 #35
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_217735644
Hulde voor @Hamlapjes, tevens. _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_217735706
Is het niet wat vroeg om dat gat al weer dicht te rijden?
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_217735707
Pakhaas Hauptmann
pi_217735723
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 13:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Meelijwekkend
Ik denk wel dat het opdracht was vanuit de auto. Want hij was in het begin ook al aan het springen, hij zat niet per ongeluk mee ofzo.
pi_217735736
We mogen geen domme Mads zeggen van Steven
pi_217735882
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 12:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit is geen etappe voor een zaterdag. :{w
Precies dit. :{w
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_217735908
Ayuso wordt vol in het gezicht geblaft door de zieke Gaudu. Dit is gespeeld.
pi_217736002
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 14:22 schreef wimderon het volgende:
Ayuso wordt vol in het gezicht geblaft door de zieke Gaudu. Dit is gespeeld.
Wel een beetje Froome - Wiggins vibes bij deze Giro. Del Toro laat goed zien dat hij de beste is, en speelt opzichtig de knecht om Ayuso af en toe wat secondes te schenken.
pi_217736068
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 14:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Wel een beetje Froome - Wiggins vibes bij deze Giro. Del Toro laat goed zien dat hij de beste is, en speelt opzichtig de knecht om Ayuso af en toe wat secondes te schenken.
Ayuso was de eerste dagen wel sterker, maar die zegt best veel last te hebben van de hechtingen in z'n knie die hij vanaf Siena heeft.
pi_217736094
Pedersen is wel zo iemand die 3s nu lekker gaat kloten de komende tijd.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 14:36:20 #45
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_217736098
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 14:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Wel een beetje Froome - Wiggins vibes bij deze Giro. Del Toro laat goed zien dat hij de beste is, en speelt opzichtig de knecht om Ayuso af en toe wat secondes te schenken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_217736160
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 14:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Wel een beetje Froome - Wiggins vibes bij deze Giro. Del Toro laat goed zien dat hij de beste is, en speelt opzichtig de knecht om Ayuso af en toe wat secondes te schenken.
Ik hoop nog steeds dat Del Toro een Yates 2018 gaat doen.
pi_217736212
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 14:33 schreef wimderon het volgende:

[..]
Ayuso was de eerste dagen wel sterker, maar die zegt best veel last te hebben van de hechtingen in z'n knie die hij vanaf Siena heeft.
Zelfs die rit die Ayuso won, daar kwam Del Toro nog heel eenvoudig opzetten voor plek 2, ik vraag me af hoe dat gelopen was als Del Toro daar voor zichzelf had gereden / eerder het eindschot had ingezet dan Ayuso.
pi_217736219
Mes dankt Michael Rogers, die kennelijk bij Trek werkt tegenwoordig. Heeft Rogers nog wat oude voorraden opgegraven?
pi_217736353
Dikke Mads taart aan het vreten.
pi_217736676
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 14:42 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik hoop nog steeds dat Del Toro een Yates 2018 gaat doen.
Die pakte voor de ineenstorting wel 3 ritzeges, Del Toro nog niks..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')