Taco wil niet accepteren dat Alpecin en Visma zijn wiel uitgekozen hebbenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zijn ploeg ziet hem ook over het hoofd zo te zien.
Ik denk wel dat het opdracht was vanuit de auto. Want hij was in het begin ook al aan het springen, hij zat niet per ongeluk mee ofzo.quote:
Precies dit.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit is geen etappe voor een zaterdag.
Wel een beetje Froome - Wiggins vibes bij deze Giro. Del Toro laat goed zien dat hij de beste is, en speelt opzichtig de knecht om Ayuso af en toe wat secondes te schenken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:22 schreef wimderon het volgende:
Ayuso wordt vol in het gezicht geblaft door de zieke Gaudu. Dit is gespeeld.
Ayuso was de eerste dagen wel sterker, maar die zegt best veel last te hebben van de hechtingen in z'n knie die hij vanaf Siena heeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel een beetje Froome - Wiggins vibes bij deze Giro. Del Toro laat goed zien dat hij de beste is, en speelt opzichtig de knecht om Ayuso af en toe wat secondes te schenken.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel een beetje Froome - Wiggins vibes bij deze Giro. Del Toro laat goed zien dat hij de beste is, en speelt opzichtig de knecht om Ayuso af en toe wat secondes te schenken.
Ik hoop nog steeds dat Del Toro een Yates 2018 gaat doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel een beetje Froome - Wiggins vibes bij deze Giro. Del Toro laat goed zien dat hij de beste is, en speelt opzichtig de knecht om Ayuso af en toe wat secondes te schenken.
Zelfs die rit die Ayuso won, daar kwam Del Toro nog heel eenvoudig opzetten voor plek 2, ik vraag me af hoe dat gelopen was als Del Toro daar voor zichzelf had gereden / eerder het eindschot had ingezet dan Ayuso.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ayuso was de eerste dagen wel sterker, maar die zegt best veel last te hebben van de hechtingen in z'n knie die hij vanaf Siena heeft.
Die pakte voor de ineenstorting wel 3 ritzeges, Del Toro nog niks..quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat Del Toro een Yates 2018 gaat doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |