abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 mei 2025 @ 20:25:42 #251
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217740056
Maar om je vraag te beantwoorden, volgens mij staat het goed beschreven in het opiniestuk van Forward.com .

Oversterfte t.o.v. oorlogloze jaren.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_217740149
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wahabisten en salafisten lachen al die pro-Palestina deugkneuzen in het westen keihard uit.

En terecht.
Jij denkt dat figuren als Ben Gvir en Smotrich wel veel respect hebben voor mensen als jij? Haha. Een useful idiot ben je voor ze, meer niet.

Misschien moeten we wat extremisten van ons vinden links laten liggen. Lijkt me handiger.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 20:38:05 #253
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217740173
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 20:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Jij denkt dat figuren als Ben Gvir en Smotrich wel veel respect hebben voor mensen als jij? Haha. Een useful idiot ben je voor ze, meer niet.

Misschien moeten we wat extremisten van ons vinden links laten liggen. Lijkt me handiger.
Dat kan me niet zoveel schelen, want ik ben namelijk geen tribalist, en dus ook geen pro-Israel.

Wat die Smotrich verder allemaal van me vindt zal me werkelijk aan mijn reet roesten.

Dit i.t.t. tot Hamas-dwepers die nu al anderhalf jaar proberen hun witte grrrrrristelijke erfschuld in te lossen door met hun kont omhoog te liggen voor salafi's.

Overigens durf ik 2.000 euro te wedden dat jij, bijvoorbeeld, geen enkele kennis hebt van je eigen historische wortels.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zaterdag 24 mei 2025 @ 20:40:06 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217740193
jajaaa
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 21:35:30 #255
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_217740723
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 19:11 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Haha sorry, ik snap niks van je uiteenzetting? Wat is niet in lijn?

Is 15-20k niet 1/3 van 50-60k slachtoffers?
nou dan zal ik jouw verhaal wel niet begrijpen.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 22:02:36 #256
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_217740949
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 21:35 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
nou dan zal ik jouw verhaal wel niet begrijpen.
Samenvatting, alle kanten kwamen eerder dit jaar uit op 50-60k directe slachtoffers, waarvan 2/3e burgers. Van die burgers is de helft kind.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_217741103
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat kan me niet zoveel schelen, want ik ben namelijk geen tribalist, en dus ook geen pro-Israel.

Wat die Smotrich verder allemaal van me vindt zal me werkelijk aan mijn reet roesten.

Dit i.t.t. tot Hamas-dwepers die nu al anderhalf jaar proberen hun witte grrrrrristelijke erfschuld in te lossen door met hun kont omhoog te liggen voor salafi's.

Overigens durf ik 2.000 euro te wedden dat jij, bijvoorbeeld, geen enkele kennis hebt van je eigen historische wortels.
In plaats van de wijsneus uihangen, vertel eens hoe zie jij het einde van het conflict hier voor je. Want dat heb ik niet helemaal duidelijk. Je bent constant bezig met blaten over hoe de demonstranten debiel zijn om onze regering onder druk te zetten zodat ze het beleid veranderen of dat demonstranten debiel zijn om onze universiteiten onder druk te zetten om te stoppen met samenwerking die gebruikt kan worden voor geweld tegen burgers. Maar ik zie je toch eigenlijk nooit vertellen wat we dan wel met dit probleem moeten. Gewoon de andere kant op kijken?
  zaterdag 24 mei 2025 @ 22:19:48 #258
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217741140
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 22:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
In plaats van de wijsneus uihangen, vertel eens hoe zie jij het einde van het conflict hier voor je. Want dat heb ik niet helemaal duidelijk. Je bent constant bezig met blaten over hoe de demonstranten debiel zijn om onze regering onder druk te zetten zodat ze het beleid veranderen of dat demonstranten debiel zijn om onze universiteiten onder druk te zetten om te stoppen met samenwerking die gebruikt kan worden voor geweld tegen burgers. Maar ik zie je toch eigenlijk nooit vertellen wat we dan wel met dit probleem moeten. Gewoon de andere kant op kijken?
Tweestatenoplossing.

Is niet echt iets nieuws of zo.

En echt: kap met je gelul over 'geweld tegen burgers'; men hoeft maar het verkeerde beroep te hebben en je praat doden van mensen goed.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217741215
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Tweestatenoplossing.

Is niet echt iets nieuws of zo.

En echt: kap met je gelul over 'geweld tegen burgers'; men hoeft maar het verkeerde beroep te hebben en je praat doden van mensen goed.
En hoe gaat dat er komen. Netanyahu wijst dat inmiddels volledig van de hand. Wat met de etnische zuivering van Gaza. Gewoon zeggen twee statenoplossing is lekker inhoudsloos, dat ziet bijna iedereen graag gebeuren al 50 jaar lang en er is geen enkele voortgang. Nogmaals hoe zie je het voor je dat dat er gaat komen.

Verder nee hoor ik praat geweld tegen mensen om het verkeerde beroep niet goed. Maar bijvoorbeeld in een conflict als dit kan een paar aan de top laten hemelen zoals Netanyahu en zijn regering een stuk meer doden voorkomen. Ik snap dat zon concept onbegrijpelijk voor je is. We hadden het net nog over Dresden daar werden massaal mensen vermoord om iets te bereiken dat keur ik af, ik ben voor oplossingen die het dodental in een conflict beperken, niet vergroten. Bij massamoordenaars die beschermd worden door een rechtssysteem denk ik ook dat het beter is om er zelfverdediging tegen toe te passen.
Dat is ook mijn probleem met Gaza er wordt gekozen voor een aanpak die niets oplost, de gewenste twee staten oplossing verder weg brengt die een gigantisch onschuldig dodental met zich meebrengt.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 22:27:53 #260
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217741230
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 22:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
En hoe gaat dat er komen. Netanyahu wijst dat inmiddels volledig van de hand. Wat met de etnische zuivering van Gaza. Gewoon zeggen twee statenoplossing is lekker inhoudsloos, dat ziet bijna iedereen graag gebeuren al 50 jaar lang en er is geen enkele voortgang. Nogmaals hoe zie je het voor je dat dat er gaat komen.

Verder nee hoor ik praat geweld tegen mensen om het verkeerde beroep niet goed. Maar bijvoorbeeld in een conflict als dit kan een paar aan de top laten hemelen zoals Netanyahu en zijn regering een stuk meer doden voorkomen. Ik snap dat zon concept onbegrijpelijk voor je is. We hadden het net nog over Dresden daar werden massaal mensen vermoord om iets te bereiken dat keur ik af, ik ben voor oplossingen die het dodental in een conflict beperken, niet vergroten. Bij massamoordenaars die beschermd worden door een rechtssysteem denk ik ook dat het beter is om er zelfverdediging tegen toe te passen.
Door het vertrek van zowel Hamas als Netanyahu.

Verder kun je blijven reutelen tot je een ons weegt, je aanbidt een moordenaar als heilige. Vind je het heel erg dat ik al je epistels over mensenrechten en genocide niet zo serieus neem?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 24 mei 2025 @ 22:32:06 #261
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217741288
quote:
Gadver wat ziek weer.
Hopelijk pakt het Israëlische leger dit soort misstanden aan en vervolgt het de daders.
  Moderator zaterdag 24 mei 2025 @ 22:32:15 #262
236264 crew  capricia
pi_217741291
Netanyahu blijft daar niet eeuwig zitten. Het is een democratisch land. Dus er zullen heus gewoon weer verkiezingen komen, die staan voor 2026 gepland.

Ook de Palestijnse Israëliërs kunnen dan gewoon stemmen. Toch iets van 20% van de burgers van Israël.

Hamas daarentegen is eens gekozen blijft gekozen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217741331
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Door het vertrek van zowel Hamas als Netanyahu.

Verder kun je blijven reutelen tot je een ons weegt, je aanbidt een moordenaar als heilige. Vind je het heel erg dat ik al je epistels over mensenrechten en genocide niet zo serieus neem?
Jij neemt niks serieus. Want je hebt over dit conflict dus ook werkelijk niets te zeggen. Wat betekent vertrek van Hamas en Netanyahu. Gewoon wegkijken tot het gebeurt? 2 Miljoen mensen etnisch laten zuiveren?

Ik aanbid niemand als heilige. Ik heb niks met moordenaars. Mijn PI is een held en je hebt op geen enkele manier iets daartegenin gebracht. Je blijft maar liegen erover omdat het een onderwerp is dat te moeilijk voor je is. Je blijft maar herhalen dat een massamoordenaar eigenlijk een slachtoffer is die dood is om zijn baan. Alsof je zegt de kampcommandant van Birkenau is ter dood veroordeeld enkel om zijn baan. Ja zo kan je het framen, dan ben je wel aardig wap. Die United Heatlhcare CEO is voor een vergelijkbaar aantal doden verantwoordelijk als een kampcommandant met het afwijzen van claims voor winst dat verdedig jij, je bent zelf degene die moordenaars verheerlijkt.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 22:39:29 #264
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217741400
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 22:34 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Jij neemt niks serieus. Want je hebt over dit conflict dus ook werkelijk niets te zeggen. Wat betekent vertrek van Hamas en Netanyahu. Gewoon wegkijken tot het gebeurt? 2 Miljoen mensen etnisch laten zuiveren?

Ik aanbid niemand als heilige. Ik heb niks met moordenaars. Mijn PI is een held en je hebt op geen enkele manier iets daartegenin gebracht. Je blijft maar liegen erover omdat het een onderwerp is dat te moeilijk voor je is. Je blijft maar herhalen dat een massamoordenaar eigenlijk een slachtoffer is die dood is om zijn baan. Alsof je zegt de kampcommandant van Birkenau is ter dood veroordeeld enkel om zijn baan. Ja zo kan je het framen, dan ben je wel aardig wap.
Zo moeilijk is het niet hoor.

Ik reageer hier op een figuur dat een moordenaar die een man in de rug heeft geschoten als heilige in z'n UI heeft staan.

Ditzelfde figuur presenteert zich hier als pleitbezorger van moraal, ethiek en mensenrechten.

Zoals zo vaak: figuren als jij zijn de beste reclame tégen die onsamenhangende, ondoordachte brei van hypocrisie die jullie ergens in een alternatief universum tot evangelie hebben verheven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217741477
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zo moeilijk is het niet hoor.

Ik reageer hier op een figuur dat een moordenaar die een man in de rug heeft geschoten als heilige in z'n UI heeft staan.

Ditzelfde figuur presenteert zich hier als pleitbezorger van moraal, ethiek en mensenrechten.

Zoals zo vaak: figuren als jij zijn de beste reclame tégen die onsamenhangende, ondoordachte brei van hypocrisie die jullie ergens in een alternatief universum tot evangelie hebben verheven.
Ja en ik reageer op jou iemand die massamoordenaars verdedigt. Die constant off topic gaat, geen bronnen voor zijn claims kan geven. En die geen discussie aandurft.
Prachtige beschrijving van jezelf geef je weer hier. Inderdaad onsamenhangende ondoordachte brei van hypocrisie dat is perfect apart alternatief universum dat een evangelie is ook. Met je kruistocht tegen woke en Islam. Met je gelul dat Qatar verantwoordelijk is voor een kenterin in westers denken over dit issue.
Sowieso lijkt je beschrijving weer in niets op mij, want eerder beschuldig je me elke keer van tribalisme en precies denken zoals woke en intersectionaliteit zou leren ofzo. Wat dat betreft komt er nooit iets coherents uit jouw posts.

Ik vroeg je iets te zeggen over een oplossing voor dit conflict en je komt werkelijk met niets.
Twee statenoplossing wat men al 50 jaar wil waar niks mee gebeurt. Netanyahu en Hamas weg iets wat iedereen wil. Ja precies je niveau, een algemeenheid zeggen en weer over op heel boos mensen aanvallen die dingen zeggen die je boven de pet gaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 24-05-2025 22:57:34 ]
  zaterdag 24 mei 2025 @ 22:58:37 #266
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217741710
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 22:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja en ik reageer op jou iemand die massamoordenaars verdedigt. Die constant off topic gaat, geen bronnen voor zijn claims kan geven. En die geen discussie aandurft.
Prachtige beschrijving van jezelf geef je weer hier. Inderdaad onsamenhangende ondoordachte brei van hypocrisie dat is perfect apart alternatief universum dat een evangelie is ook. Met je kruistocht tegen woke en Islam. Met je gelul dat Qatar verantwoordelijk is voor een kenterin in westers denken over dit issue.
Sowieso lijkt je beschrijving weer in niets op mij, want eerder beschuldig je me elke keer van tribalisme en precies denken zoals woke en intersectionaliteit zou leren ofzo. Wat dat betreft komt er nooit iets coherents uit jouw posts.

Ik vroeg je iets te zeggen over een oplossing voor dit conflict en je komt werkelijk met niets.
Twee statenoplossing wat men al 50 jaar wil waar niks mee gebeurt. Netanyahu en Hamas weg iets wat iedereen wil. Ja precies je niveau, een algemeenheid zeggen en weer over op heel boos mensen aanvallen die dingen zeggen die je boven de pet gaan.
Oh, waar verdedig ik massamoordenaars?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217741729
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nooit?
  zaterdag 24 mei 2025 @ 23:05:34 #268
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_217741809
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 22:02 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Samenvatting, alle kanten kwamen eerder dit jaar uit op 50-60k directe slachtoffers, waarvan 2/3e burgers. Van die burgers is de helft kind.
okee tnx, dat punt wilde ik ook maken, de kinderen zitten in principe bij de burgers, niet bij het geheel.
pi_217741858
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Als je zegt dat die united healthcare ceo is vermoord om zijn baan.
quote:
Scheme to Deny Hospital Care
In May 2025, The Guardian published an investigative report which uncovered a systemic effort by UnitedHealth to secretly pay nursing homes bonuses to deny hospital transfers for nursing home residents who needed immediate hospital care. Other tactics uncovered by the Guardian include UnitedHealth managers pressuring nurse practitioners to persuade members to sign onto Do not resuscitate agreements and payments for leaking confidential patient data to UnitedHealth sales teams
https://en.wikipedia.org/wiki/UnitedHealth_Group
Dat soort dingen is waar het bedrijf dat hij leidde voor staat. Claims weigeren van mensen die medische hulp nodig hebben die betaald hebben voor die verzekering. Letterlijk massale oplichting met dood tot gevolg, als je je verzekering betaald en ze wijzen onterecht je claim af is dat gewoon moord. Dat het systeem zo'n man beschermd toont de totale rot van het systeem. Dat jij hem probeert te beschrijven als onschuldig slachtoffer toont je kortzichtigheid. Ik zou er ook meer voor zijn dat die man en het bedrijf gewoon vervolgd werden door een rechtssysteem dat zulke zieke zaken illegaal worden gemaakt. Maar dat is niet zo, het rechtsysteem daar wordt geleid door criminelen en cultleden. Dan is het beter als mensen zelf een stokje voor dat extreme geweld steken. Beter één dode CEO dan duizenden dode United Health klanten.

Maar dit is weer volledig offtopic. Vertel nou eens iets hoe er een oplossing komt bij Gaza. Dus Hamas en Netanyahu weg. Netanyahu wil pas weg nádat Gaza etnisch gezuiverd is, is dat voor jou een acceptabele uitkomst? Moet het westen misschien iets proberen om die voorgenomen zuivering te voorkomen? Is het niet goed dat het Westen de afgelopen tijd Israel onder druk zet om hulp toe te laten in Gaza?
  zaterdag 24 mei 2025 @ 23:13:17 #270
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217741874
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 23:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
[..]
Dat soort dingen is waar het bedrijf dat hij leidde voor staat. Claims weigeren van mensen die medische hulp nodig hebben die betaald hebben voor die verzekering. Letterlijk massale oplichting met dood tot gevolg, als je je verzekering betaald en ze wijzen onterecht je claim af is dat gewoon moord. Dat het systeem zo'n man beschermd toont de totale rot van het systeem. Dat jij hem probeert te beschrijven als onschuldig slachtoffer toont je kortzichtigheid. Ik zou er ook meer voor zijn dat die man en het bedrijf gewoon vervolgd werden door een rechtssysteem dat zulke zieke zaken illegaal worden gemaakt. Maar dat is niet zo, het rechtsysteem daar wordt geleid door criminelen en cultleden. Dan is het beter als mensen zelf een stokje voor dat extreme geweld steken. Beter één dode CEO dan duizenden dode United Health klanten.

Maar dit is weer volledig offtopic. Vertel nou eens iets hoe er een oplossing komt bij Gaza. Dus Hamas en Netanyahu weg. Netanyahu wil pas weg nádat Gaza etnisch gezuiverd is, is dat voor jou een acceptabele uitkomst? Moet het westen misschien iets proberen om die voorgenomen zuivering te voorkomen? Is het niet goed dat het Westen de afgelopen tijd Israel onder druk zet om hulp toe te laten in Gaza?
Geen antwoord op mijn vraag, waar ik massamoordenaars verdedig.

Dat daargelaten, ik heb je mijn oplossing al gegeven: tweestatenoplossing.

Ik ben vooral benieuwd naar jouw oplossing; wat was dat ook weer, het opheffen van Israël?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 24 mei 2025 @ 23:17:20 #271
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217741904
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat kan niet, Iran en de afgeleiden daarvan Fatah, HAMAS, Hezbollah en Hoetsies , Fatah op de westbank , HAMAS in GAZA en Hezbollah in Libanon, Hoetsies in Jemen

hebben slechts een doel , Joden vermoorden

dan gaat alles om Israël heen een soort GAZA worden

Israël is nu al omringd door vijanden , laat staan als het hun directe buren gaan worden
Israël gaat het niet overleven ,

Tenzij Iran in elkaar stort

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 24-05-2025 23:25:23 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217742007
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Geen antwoord op mijn vraag, waar ik massamoordenaars verdedig.

Ik ben vooral benieuwd naar jouw oplossing; wat was dat ook weer, het opheffen van Israël?
Je hebt geen oplossing gegeven. Ik heb je net beantwoord waar je massamoordenaars verdedigt. Geen idee eigenlijk waarom ik nog op zon moreel gefaald individu reageer. Je blijft ook constant liegen dat ik moordenaars verdedig, Luigi is geen moordenaar dat feit heb ik je al 10 keer uitgelegd.

Ik heb al lang aangegeven veel meer politieke druk zetten. Palestina erkennen als land. Israel boycotten, associatieverdrag opzeggen, IDF op de lijst terroristische organisaties zetten. Ik zou ook wel voor VN troepen inzetten zijn maar dat lijkt een politieke onmogelijkheid.

Je hebt geen oplossing gegeven. Twee staten oplossing hoe dan. Netanyahu gaat pas weg als de zuivering klaar is Israel weigert de twee staten oplossing. Je hebt hier echt 0,0 over nagedacht he.
pi_217742138
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 23:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
[..]

Een moordenaar neerzetten als held, hef jezelf op.
pi_217742157
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 23:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Je hebt geen oplossing gegeven. Ik heb je net beantwoord waar je massamoordenaars verdedigt. Geen idee eigenlijk waarom ik nog op zon moreel gefaald individu reageer. Je blijft ook constant liegen dat ik moordenaars verdedig, Luigi is geen moordenaar dat feit heb ik je al 10 keer uitgelegd.

Ik heb al lang aangegeven veel meer politieke druk zetten. Palestina erkennen als land. Israel boycotten, associatieverdrag opzeggen, IDF op de lijst terroristische organisaties zetten. Ik zou ook wel voor VN troepen inzetten zijn maar dat lijkt een politieke onmogelijkheid.

Je hebt geen oplossing gegeven. Twee staten oplossing hoe dan. Netanyahu gaat pas weg als de zuivering klaar is Israel weigert de twee staten oplossing. Je hebt hier echt 0,0 over nagedacht he.
Beantwoordt zelf eens de vraag: zie jij een twee staten oplossing?

En geen whataboutism of vingerwijzing naar een ander. Hoe denk jij daarover? Daarom zitten we op dit forum om je eigen mening ook te kunnen geven.
pi_217742192
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 23:54 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Een moordenaar neerzetten als held, hef jezelf op.
Geen moordenaar, het was zelfverdediging. Ik lach me dood om alle schaapjes die boos worden om Luigi maar geen woord zeggen over een zorgverzekeraar die massal mensen de dood in jaagt voor extra winst.
quote:
Cost-cutting tactics
The secret bonuses were just one of many maneuvers UnitedHealth devised to track and cut expenses in its nursing home initiative.

Internal emails show, for example, that UnitedHealth supervisors gave their teams “budgets” showing how many hospital admissions they had “left” to use up on nursing home patients.

The company also monitored nursing homes that had smaller numbers of patients with “do not resuscitate” – or DNR – and “do not intubate” orders in their files. Without such orders, patients are in line for certain life-saving treatments that might lead to costly hospital stays.

Two current and three former UnitedHealth nurse practitioners told the Guardian that UnitedHealth managers pressed nurse practitioners to persuade Medicare Advantage members to change their “code status” to DNR even when patients had clearly expressed a desire that all available treatments be used to keep them alive.
https://www.theguardian.c(...)s-hospital-transfers

Boos zijn op een symptoom in plaats van op de kwaal. Ik stel inderdaad het belang van het collectief voor dat van een individu. Arbeiders ter wereld verenigt u enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')