Als je ex-vrouw jullie kinderen heeft ontvoerd naar een land dat het Haags Kinderontvoeringsverdrag niet heeft ondertekend, dan kun je langs juridische weg al sowieso niets bereiken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:05 schreef Masberum het volgende:
Toch wil ik haar terug vooral vanwege de kinderen, die zijn daar nu veel te veel en ik heb ook mijn rechten. Moet ik dit juridisch aan gaan pakken of andere methodes proberen?
Er is geen sprake van ontvoering.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als je ex-vrouw jullie kinderen heeft ontvoerd naar een land dat het Haags Kinderontvoeringsverdrag niet heeft ondertekend, dan kun je langs juridische weg al sowieso niets bereiken.
Suriname heeft het verdrag niet ondertekend, en binnen het Koninkrijk der Nederlanden is het alleen geldig binnen het land Nederland, dus niet op Aruba, Curaçao en Sint Maarten.
Het is lastig om ontopic te blijven als de OP halve waarheden of zelfs leugens (ontvoerd) bevat en als de TS 'gemakshalve' wat belangrijke achtergrondinformatie achter houdt...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:22 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Flink geveegd.. hou het OT aub [/modbreak]
Moet ze wel meewillen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:04 schreef Horzula het volgende:
[..]
Krent!
Bonbons, juwelen en een etentje in een duur restaurant lijkt me toch het minste.
Maar ik vrees dat het al te laat is.
Hij moet iets van 2 tot 3 uur reizen om zijn kinderen te zien.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als je ex-vrouw jullie kinderen heeft ontvoerd naar een land dat het Haags Kinderontvoeringsverdrag niet heeft ondertekend, dan kun je langs juridische weg al sowieso niets bereiken.
Suriname heeft het verdrag niet ondertekend, en binnen het Koninkrijk der Nederlanden is het alleen geldig binnen het land Nederland, dus niet op Aruba, Curaçao en Sint Maarten.
Als je kinderen nog niet in staat zijn om te weten wat er gaande is hebben ze tenminste één ouder nodig die ze bescherming biedt en beslissingen voor ze neemt. Hun moeder heeft het wijze besluit genomen dat leven met een alcoholist niet de juiste manier is om kinderen op te laten groeien en is vertrokken. Er is dus gelukkig tenmiste één verstandige ouder in het gezin.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
De kinderen zijn nog niet in staat om echt te weten wat er gaande is. Dus met hen kan ik sowieso wel goed contact hebben, zoals ik eerder ook had
Doe de leeftijden door de helft en ze krijgen al verdomd veel mee. Die van ons zijn 3 en 5 en de oudste vroeg, nadat we thuis een discussie hadden, of papa en mama ook uit elkaar gaan (net als bij een vriendje van hem). En dan was onze discussie niet eens heel spannend, kun je nagaan als ik dagelijks dronken wartaal uitsla.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ze zijn 8 en 10, oud genoeg om van alles mee te krijgen.
Ja, daar moeten we eens mee stoppen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Anders dan bij mannen, die vaak de deur nog wel op een kier houden.
Ik weet niet wat er aan voorafgegaan is maar goed leren luisteren is een groot goed. Dus niet áánhoren, maar luisteren naar wat zij te zeggen had/heeft. Ik denk dat het daar nogal eens aan schortquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:30 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou voor een groots gebaar gaan. Het gaat om je kinderen, dus je mag best breed denken.
Organiseer een verrassingsfeest, en hernieuw daar je geloften. Daar kan je dan ten overstaan van mensen die van haar houden je moeilijkheden benoemen, dat maakt je sympathiek, en je kan direct daad bij woord voegen en je voornemen kracht bij zetten door je huwelijjsgeloften te vernieuwen.
Nodig iedereen uit die belangrijk voor háár is, niet zozeer voor jou.
Definitief op slot en een klein beetje geveegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |