De waarheid, is naar mijn idee altijd het bestequote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:08 schreef capricia het volgende:
Wat zou jij het liefst willen dat wij zouden zeggen?
Stop met drinken en laat het los.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
De waarheid, is naar mijn idee altijd het beste
't gaat niet over los laten, ze komen jouw opzoeken als zij dat willen, je zou de wet kunnen inschakelen en kindertijd opeisen maar je weet zelf, dat is agressie/dominantie/egoistischquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zou jij je kinderen los kunnen laten?
Oke. Zoek iemand in het echte leven die je kan helpen en waarmee je een stappenplan kan maken. En reken erop dat beter contact met je kinderen zeker niet stap 1 zal zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
De waarheid, is naar mijn idee altijd het beste
Ze komen wel opzoek naar hun vader. Zorg dat je stopt met drinken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zou jij je kinderen los kunnen laten?
De kinderen zijn nog niet in staat om echt te weten wat er gaande is. Dus met hen kan ik sowieso wel goed contact hebben, zoals ik eerder ook hadquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Oke. Zoek iemand in het echte leven die je kan helpen en waarmee je een stappenplan kan maken. En reken erop dat beter contact met je kinderen zeker niet stap 1 zal zijn.
Je wou eerlijkheid en ik zeg dat goed contact met je kinderen dus niet stap 1 is. Wel luisteren he.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
De kinderen zijn nog niet in staat om echt te weten wat er gaande is. Dus met hen kan ik sowieso wel goed contact hebben, zoals ik eerder ook had
Waarom naar de Engelse taal gaan? Het maakt alleen maar dat ik je niet serieus kan nemenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Je wou eerlijkheid en ik zeg dat goed contact met je kinderen dus niet stap 1 is. Wel luisteren he.![]()
Get some help to fix your shit.
Gelukkig neemt ook niemand jou serieus. In het bijzonder je vrouw en kinderen niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom naar de Engelse taal gaan? Het maakt alleen maar dat ik je niet serieus kan nemen
Ja de knoo hé. Drink nog eentje. Mensen die moeite hebben om zinnen correct te formuleren de macht geven om de GGZ in te schakelen. Misschien een keer in de spiegel kijken, want van wat jij zegt geeft niet bepaald een gezond beeld van jezelfquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:39 schreef GerryDV het volgende:
Er zou naast de topicreportknop een ggzreportknop moeten zitten. En dit bedoel ik serieus. Dus als een user keer op keer dezelfde soort verontrustende signalen blijft geven dat er een knoo is om alles te rapporteren aan een hulpgevende instantie. Of dat nou Kentron of GGZ is.
We hebben deze gast, die kerel die met zijn gebit/kaaklijn zit, diverse incels, alcoholisten en drugsgebruikers. Daar is gewoon professionele hulp voor nodig maar het continu topics aanmaken waarbij ze toch niet op advies ingaan maar enkel reageren op mensen die met ze meelullen hebben ze niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |