abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217731372
Ik zit in een lastig parket. Ik wil er niet te diep op ingaan maar ik heb 2 kinderen maar die verblijven nu bij de moeder. Tegen de buitenwereld zeg ik dat het is omdat ze naar het buitenland is verhuist en ik nog een remote baan moet vinden voordat ik dat ook kan doen. Maar in de praktijk is het omdat ze mijn kinderen ontvoerd heeft vind ik. Ik heb een brief naar haar gestuurd en een bos bloemen gestuurd maar ze is gewoon zoals ik sommige vrouwen ken, wat gemeen en ongevoelig. Toch wil ik haar terug vooral vanwege de kinderen, die zijn daar nu veel te veel en ik heb ook mijn rechten. Moet ik dit juridisch aan gaan pakken of andere methodes proberen?
pi_217731380
Gaan we weer.... :'(
TR gemaakt
  Moderator zaterdag 24 mei 2025 @ 00:08:59 #3
236264 crew  capricia
pi_217731388
Wat zou jij het liefst willen dat wij zouden zeggen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217731399
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:08 schreef capricia het volgende:
Wat zou jij het liefst willen dat wij zouden zeggen?
De waarheid, is naar mijn idee altijd het beste
pi_217731402
Ah, het komt omdat ze gemeen is. Dat zal het zijn ja.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 00:11:56 #6
396386 sturmpie
for night & nature
pi_217731408
aangezien jij al jaren laat weten dat je Korsakov aanbidt, hebben kinderen in jouw omgeving geen heil, vandaar de situatie, ge moet uwe muil houwe @Viesdik leg jij 't ff uit ? of weet @Hyaenidae @Vvdjemoeder @Uitkeringstrekker hier meer over
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  Moderator zaterdag 24 mei 2025 @ 00:12:04 #7
236264 crew  capricia
pi_217731409
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:10 schreef Masberum het volgende:

[..]
Stop met drinken en laat het los.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217731410
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Stop met drinken en laat het los.
Zou jij je kinderen los kunnen laten?
  zaterdag 24 mei 2025 @ 00:14:48 #9
396386 sturmpie
for night & nature
pi_217731425
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:12 schreef Masberum het volgende:

[..]
't gaat niet over los laten, ze komen jouw opzoeken als zij dat willen, je zou de wet kunnen inschakelen en kindertijd opeisen maar je weet zelf, dat is agressie/dominantie/egoistisch
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_217731429
quote:

[..]
Oke. Zoek iemand in het echte leven die je kan helpen en waarmee je een stappenplan kan maken. En reken erop dat beter contact met je kinderen zeker niet stap 1 zal zijn.
  Moderator zaterdag 24 mei 2025 @ 00:15:40 #11
236264 crew  capricia
pi_217731432
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:12 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ze komen wel opzoek naar hun vader. Zorg dat je stopt met drinken.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 24 mei 2025 @ 00:16:16 #12
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_217731434
Het is gewoon niet fijn om met een alcoholist samen te leven dus als ik jou was zou ik stoppen met drinken. Zodat ze weet dat je kiest voor je gezin ipv de drank.
Maarja, dat wil en/of kun je niet dus ik heb verder geen advies.
To BG or not to BG!
pi_217731435
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:15 schreef DJKoster het volgende:

[..]
Oke. Zoek iemand in het echte leven die je kan helpen en waarmee je een stappenplan kan maken. En reken erop dat beter contact met je kinderen zeker niet stap 1 zal zijn.
De kinderen zijn nog niet in staat om echt te weten wat er gaande is. Dus met hen kan ik sowieso wel goed contact hebben, zoals ik eerder ook had
pi_217731467
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:16 schreef Masberum het volgende:

[..]
De kinderen zijn nog niet in staat om echt te weten wat er gaande is. Dus met hen kan ik sowieso wel goed contact hebben, zoals ik eerder ook had
Je wou eerlijkheid en ik zeg dat goed contact met je kinderen dus niet stap 1 is. Wel luisteren he. :D

Get some help to fix your shit.
pi_217731486
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:23 schreef DJKoster het volgende:

[..]
Je wou eerlijkheid en ik zeg dat goed contact met je kinderen dus niet stap 1 is. Wel luisteren he. :D

Get some help to fix your shit.
Waarom naar de Engelse taal gaan? Het maakt alleen maar dat ik je niet serieus kan nemen
pi_217731505
Ach, waarom probeer ik het ook.

Slaap lekker :W
pi_217731521
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:27 schreef Masberum het volgende:

[..]
Waarom naar de Engelse taal gaan? Het maakt alleen maar dat ik je niet serieus kan nemen
Gelukkig neemt ook niemand jou serieus. In het bijzonder je vrouw en kinderen niet. :)
pi_217731562
Ah, weekend, laat.
Dus B:)B

Here we go again *O*

:')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217731563
Er zou naast de topicreportknop een ggzreportknop moeten zitten. En dit bedoel ik serieus. Dus als een user keer op keer dezelfde soort verontrustende signalen blijft geven dat er een knoo is om alles te rapporteren aan een hulpgevende instantie. Of dat nou Kentron of GGZ is.

We hebben deze gast, die kerel die met zijn gebit/kaaklijn zit, diverse incels, alcoholisten en drugsgebruikers. Daar is gewoon professionele hulp voor nodig maar het continu topics aanmaken waarbij ze toch niet op advies ingaan maar enkel reageren op mensen die met ze meelullen hebben ze niks aan.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 00:41:51 #20
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_217731569
Je zit sowieso in een uitzichtloze situatie enkel en alleen omdat je aan de drank bent en met deze ontwikkelingen kom je in een neerwaartse spiraal van onzekerheid, angst en onvermogen en grijp je mogelijk nog sneller en meer naar de fles waardoor je uiteindelijk alles kwijt raakt wat je lief is en meer en vervolgens ben je gewoon een alcoholist zonder enig perspectief op wat dan ook.

Maar ja, 't Kan verkeeren
Le Diable
pi_217731649
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:39 schreef GerryDV het volgende:
Er zou naast de topicreportknop een ggzreportknop moeten zitten. En dit bedoel ik serieus. Dus als een user keer op keer dezelfde soort verontrustende signalen blijft geven dat er een knoo is om alles te rapporteren aan een hulpgevende instantie. Of dat nou Kentron of GGZ is.

We hebben deze gast, die kerel die met zijn gebit/kaaklijn zit, diverse incels, alcoholisten en drugsgebruikers. Daar is gewoon professionele hulp voor nodig maar het continu topics aanmaken waarbij ze toch niet op advies ingaan maar enkel reageren op mensen die met ze meelullen hebben ze niks aan.
Ja de knoo hé. Drink nog eentje. Mensen die moeite hebben om zinnen correct te formuleren de macht geven om de GGZ in te schakelen. Misschien een keer in de spiegel kijken, want van wat jij zegt geeft niet bepaald een gezond beeld van jezelf
pi_217731709
Ach dit hebben we allemaal al 100 keer gezegd op diverse manieren
Hij doet er toch niks mee
Alcohol is het belangrijkste in zijn leven
pi_217731839
Kort gezegd je wilt alles maar er geen flikker voor doen, volgens mij is dat de trend..

Dus of je past je deels aan omdat je het beste voor je kinderen wilt of je past je niet aan omdat je je kinderen blijkbaar niet genoeg waard vind.

Je mag dit gerust lezen als in: jij kiest alcohol voor je kinderen. Dus rot op met je onzin over dat je het voor je kinderen doet, dat doe je niet.

Goede moggel.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 24 mei 2025 @ 06:32:04 #24
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217731855
Ophouden met liegen en jezelf voor de gek houden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217731881
B:)B B:)B B:)B
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 24 mei 2025 @ 06:56:36 #26
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_217731927
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 02:12 schreef Cupfighter het volgende:

Dat geldt voor veel mensen.
pindazakje
pi_217732135
Her schijnt dat er recent iets in het nieuws is geweest over een alcoholist die twee kinderen had. Als je nog enigszins bij geest bent doet je dat wellicht beseffen dat stoppen met alcohol de enige eerste stap naar een oplossing is, want ik vind dat je met je OP waarin je over ontvoering spreekt op een gevaarlijk pad zit.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 07:32:26 #28
545 dop
:copyright: dop
pi_217732180
besef dat je kinderen wel oud genoeg zijn om zaken te begrijpen en mee te krijgen.

De juridische weg lijkt me de enige oplossing als beide partners niet voldoende hebben aan mediation. (Verwacht dat je ex reeds juridisch advies heeft)

Wees bereid om ook te werken aan je eigen problemen, en zoek niet teveel bij de ander voor de oorzaak van je problemen.

Wees niet verbaasd dat je ex de zaken zonder jouw ook gewoon geregeld krijgt, en dingen straks al voldongen feit zijn, en je je dus sowieso moet schikken naar zaken die verder goed geregeld zijn voor je kinderen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 24 mei 2025 @ 08:13:03 #29
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_217732478
quote:

[..]
Je verwacht dus de waarheid, terwijl je in je OP zelf al begint met leugens.
Daarnaast heb je zelf al een behoorlijk trackrecord met liegen opgebouwd.

Mijn waarheid: stop met liegen naar jezelf en anderen. Het enige dat jou kan helpen is leren wat zelfreflectie is.
  Moderator zaterdag 24 mei 2025 @ 08:50:51 #30
5428 crew  miss_sly
pi_217732693
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:16 schreef Masberum het volgende:

[..]
Tien en acht, die weten en zien en voelen veel meer dan jij kennelijk weet. Zoals je ook niet weet met wat voor cadeau je ze zou kunnen paaien. Het geeft aan dat je je al jaren niet (voldoende) beziggehouden hebt met je kinderen. Of dat nou door de alcohol komt of niet, daar zul je iets aan moeten doen. Spendeer de uren die je wel met ze hebt nu kwalitatief goed en leer ze kennen. Laat ze jou leren kennen op een positieve manier.

En daarnaast kun je een juridischt traject laten lopen. Je vrouw komt niet meer terug.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217732807
Je ex? Niet. Er is al teveel gebeurd.

Dan.. een andere vrouw in je leven? Eerst met jezelf in reine komen want een long term commitment zoals een relatie vergt eerlijkheid, vertrouwen en ruimte. Iets wat op dit moment door je alcoholprobleem niet kan worden gewaarborgd.
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 24 mei 2025 @ 09:06:43 #32
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217732866
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:16 schreef oppiedoppie het volgende:
Het is gewoon niet fijn om met een alcoholist samen te leven dus als ik jou was zou ik stoppen met drinken. Zodat ze weet dat je kiest voor je gezin ipv de drank.
Maarja, dat wil en/of kun je niet dus ik heb verder geen advies.
Ex gaat ook never nooit terugkomen natuurlijk.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217732916
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 02:12 schreef Cupfighter het volgende:
Ach dit hebben we allemaal al 100 keer gezegd op diverse manieren
Hij doet er toch niks mee
En hij verwacht dat hij alsnog zijn vrouw kan terugwinnen?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_217733179
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 06:56 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Dat geldt voor veel mensen.
Dit valt wel mee
https://www.jellinek.nl/v(...)-er-in-behandeling/#
  zaterdag 24 mei 2025 @ 09:46:36 #35
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_217733255
Ik ken het hele verhaal niet, alleen dat je alcoholist bent, maar een brief en een bos bloemen? En dan zeggen dat ze ongevoelig is omdat ze niet voor de bijl gaat?

Wat zelfreflectie zou je niet misstaan.
pi_217733266
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 09:06 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ex gaat ook never nooit terugkomen natuurlijk.
Gezien z'n nogal liefdeloze manier waarmee hij zijn ex omschrijft begrijp ik ook niet helmaal waarom hij dat nou wil. Ja, zogenaamd vanwege de kinderen, maar er zijn natuurlijk tig gescheiden mensen die toch hun kinderen zeer regelmatig zien. Moet je geen laveloze tor zijn, uiteraard...
pi_217733438
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:05 schreef Masberum het volgende:
Ik heb een brief naar haar gestuurd en een bos bloemen gestuurd maar ze is gewoon zoals ik sommige vrouwen ken, wat gemeen en ongevoelig.
Krent!

Bonbons, juwelen en een etentje in een duur restaurant lijkt me toch het minste.

Maar ik vrees dat het al te laat is.
pi_217733639
Guttegut, een bos bloemen gestuurd en een brief.
Maar ze is gemeen en ongevoelig :')

Wederom, totaal GEEN zelfreflectie.

JIJ hebt het hier zelf naar gemaakt.
En niemand anders.

Ik zeg het je, ik zie jou er voor aan om nog een keer hetzelfde te doen als er vorige week gebeurd is.

Want jij geeft niks om je ex, niks om je kinderen, en alleen om de fles.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217733765
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:27 schreef Masberum het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 01:14 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja de knoo hé. Drink nog eentje. Mensen die moeite hebben om zinnen correct te formuleren de macht geven om de GGZ in te schakelen. Misschien een keer in de spiegel kijken, want van wat jij zegt geeft niet bepaald een gezond beeld van jezelf
Dit is trouwens ook strontvervelend. Deze persoon gebruikt wat Engelse woorden dus die post hoef ik niet serieus te nemen, deze user maakt een (overduidelijk) typfoutje dus die heeft zelf problemen en kan ik verder ook negeren. Mensen lekker hele topics lang aanvallen op volstrekt onbenullige details in hun posts om maar een excuus te hebben niet op de daadwerkelijke inhoud in te hoeven gaan.

Maar oh oh, wat wil ik graag eerlijke meningen en er daadwerkelijk wat aan doen.. :O
pi_217733928
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 10:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
[..]
Dit is trouwens ook strontvervelend. Deze persoon gebruikt wat Engelse woorden dus die post hoef ik niet serieus te nemen, deze user maakt een (overduidelijk) typfoutje dus die heeft zelf problemen en kan ik verder ook negeren. Mensen lekker hele topics lang aanvallen op volstrekt onbenullige details in hun posts om maar een excuus te hebben niet op de daadwerkelijke inhoud in te hoeven gaan.

Maar oh oh, wat wil ik graag eerlijke meningen en er daadwerkelijk wat aan doen.. :O
Welnee, hij wil gewoon aandacht. Waarschijnlijk zitten z’n kinderen op een vader te wachten, niet op een kleuter. Want dat is ongeveer het niveau waarop ts momenteel acteert in het leven.
pi_217733937
quote:

[..]
[..]

Hij wil alleen zielig gevonden worden en dat er meegepraat wordt met hem, deze TS is een zeer triest geval.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 11:10:18 #42
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_217734024
quote:
Ja dat gaat dan over echt verslaafden. Maar genoeg mensen die altijd kicken op bier drinken.
pindazakje
pi_217734069
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 11:10 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ja dat gaat dan over echt verslaafden. Maar genoeg mensen die altijd kicken op bier drinken.
Ja dat kan, ik ken eigenlijk niemand die dat heeft
  zaterdag 24 mei 2025 @ 11:15:12 #44
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_217734085
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 11:13 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja dat kan, ik ken eigenlijk niemand die dat heeft
Heel veel collega's, die kijken uit naar het weekend omdat ze dan kunnen gaan zuipen.
pindazakje
  zaterdag 24 mei 2025 @ 11:16:45 #45
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217734101
Such a funny guy.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_217734139
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:05 schreef Masberum het volgende:
Ik zit in een lastig parket. Ik wil er niet te diep op ingaan maar ik heb 2 kinderen maar die verblijven nu bij de moeder. Tegen de buitenwereld zeg ik dat het is omdat ze naar het buitenland is verhuist en ik nog een remote baan moet vinden voordat ik dat ook kan doen. Maar in de praktijk is het omdat ze mijn kinderen ontvoerd heeft vind ik. Ik heb een brief naar haar gestuurd en een bos bloemen gestuurd maar ze is gewoon zoals ik sommige vrouwen ken, wat gemeen en ongevoelig. Toch wil ik haar terug vooral vanwege de kinderen, die zijn daar nu veel te veel en ik heb ook mijn rechten. Moet ik dit juridisch aan gaan pakken of andere methodes proberen?
Toekomstige Klaas, Jeffrey en Emma uit Beerta gespot.
  Moderator zaterdag 24 mei 2025 @ 11:23:08 #47
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_217734150
Not this shit again.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  zaterdag 24 mei 2025 @ 11:29:00 #48
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_217734205
quote:

[..]
[..]

@Masberum zijn PoHi in aanmerking genomen, maakt ook deze klucht uitermate twijfelachtig. Hij is niet in zijn eerste leugen gebarsten en opent nog steeds kuttopics die overduidelijk bullshit zijn.
Het is echt te hopen dat dit verhaal ook weer compleet verzonnen is in een ziekelijke hang naar aandacht. Anders hoop ik dat TS het enig juiste doet, zo ver mogelijk uit het leven van de kinderen en de ex verdwijnen zodat die een normaal leven kunnen hebben zonder die alcoholistische aandachtshoer.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 11:39:21 #49
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217734281
Misschien heeft je ex-vriendin nu wel iemand gevonden die niet drinkt, misschien is dat wel beter voor iedereen. Kan jij lekker zuipen en zij een gezinnetje spelen. Misschien heeft die nog een grotere piemel ook.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 24 mei 2025 @ 14:22:23 #50
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217735910
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 00:07 schreef DJKoster het volgende:
Gaan we weer.... :'(
TR gemaakt
Niemand snapt hier iets van. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')