De waarheid, is naar mijn idee altijd het bestequote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:08 schreef capricia het volgende:
Wat zou jij het liefst willen dat wij zouden zeggen?
Stop met drinken en laat het los.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
De waarheid, is naar mijn idee altijd het beste
't gaat niet over los laten, ze komen jouw opzoeken als zij dat willen, je zou de wet kunnen inschakelen en kindertijd opeisen maar je weet zelf, dat is agressie/dominantie/egoistischquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zou jij je kinderen los kunnen laten?
Oke. Zoek iemand in het echte leven die je kan helpen en waarmee je een stappenplan kan maken. En reken erop dat beter contact met je kinderen zeker niet stap 1 zal zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ze komen wel opzoek naar hun vader. Zorg dat je stopt met drinken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zou jij je kinderen los kunnen laten?
De kinderen zijn nog niet in staat om echt te weten wat er gaande is. Dus met hen kan ik sowieso wel goed contact hebben, zoals ik eerder ook hadquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Oke. Zoek iemand in het echte leven die je kan helpen en waarmee je een stappenplan kan maken. En reken erop dat beter contact met je kinderen zeker niet stap 1 zal zijn.
Je wou eerlijkheid en ik zeg dat goed contact met je kinderen dus niet stap 1 is. Wel luisteren he.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
De kinderen zijn nog niet in staat om echt te weten wat er gaande is. Dus met hen kan ik sowieso wel goed contact hebben, zoals ik eerder ook had
Waarom naar de Engelse taal gaan? Het maakt alleen maar dat ik je niet serieus kan nemenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Je wou eerlijkheid en ik zeg dat goed contact met je kinderen dus niet stap 1 is. Wel luisteren he.![]()
Get some help to fix your shit.
Gelukkig neemt ook niemand jou serieus. In het bijzonder je vrouw en kinderen niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom naar de Engelse taal gaan? Het maakt alleen maar dat ik je niet serieus kan nemen
Ja de knoo hé. Drink nog eentje. Mensen die moeite hebben om zinnen correct te formuleren de macht geven om de GGZ in te schakelen. Misschien een keer in de spiegel kijken, want van wat jij zegt geeft niet bepaald een gezond beeld van jezelfquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:39 schreef GerryDV het volgende:
Er zou naast de topicreportknop een ggzreportknop moeten zitten. En dit bedoel ik serieus. Dus als een user keer op keer dezelfde soort verontrustende signalen blijft geven dat er een knoo is om alles te rapporteren aan een hulpgevende instantie. Of dat nou Kentron of GGZ is.
We hebben deze gast, die kerel die met zijn gebit/kaaklijn zit, diverse incels, alcoholisten en drugsgebruikers. Daar is gewoon professionele hulp voor nodig maar het continu topics aanmaken waarbij ze toch niet op advies ingaan maar enkel reageren op mensen die met ze meelullen hebben ze niks aan.
Dat geldt voor veel mensen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 02:12 schreef Cupfighter het volgende:
Alcohol is het belangrijkste in zijn leven
Je verwacht dus de waarheid, terwijl je in je OP zelf al begint met leugens.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Tien en acht, die weten en zien en voelen veel meer dan jij kennelijk weet. Zoals je ook niet weet met wat voor cadeau je ze zou kunnen paaien. Het geeft aan dat je je al jaren niet (voldoende) beziggehouden hebt met je kinderen. Of dat nou door de alcohol komt of niet, daar zul je iets aan moeten doen. Spendeer de uren die je wel met ze hebt nu kwalitatief goed en leer ze kennen. Laat ze jou leren kennen op een positieve manier.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
De kinderen zijn nog niet in staat om echt te weten wat er gaande is. Dus met hen kan ik sowieso wel goed contact hebben, zoals ik eerder ook had
Ex gaat ook never nooit terugkomen natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:16 schreef oppiedoppie het volgende:
Het is gewoon niet fijn om met een alcoholist samen te leven dus als ik jou was zou ik stoppen met drinken. Zodat ze weet dat je kiest voor je gezin ipv de drank.
Maarja, dat wil en/of kun je niet dus ik heb verder geen advies.
En hij verwacht dat hij alsnog zijn vrouw kan terugwinnen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 02:12 schreef Cupfighter het volgende:
Ach dit hebben we allemaal al 100 keer gezegd op diverse manieren
Hij doet er toch niks mee
Alcohol is het belangrijkste in zijn leven
Gezien z'n nogal liefdeloze manier waarmee hij zijn ex omschrijft begrijp ik ook niet helmaal waarom hij dat nou wil. Ja, zogenaamd vanwege de kinderen, maar er zijn natuurlijk tig gescheiden mensen die toch hun kinderen zeer regelmatig zien. Moet je geen laveloze tor zijn, uiteraard...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ex gaat ook never nooit terugkomen natuurlijk.
Krent!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:05 schreef Masberum het volgende:
Ik heb een brief naar haar gestuurd en een bos bloemen gestuurd maar ze is gewoon zoals ik sommige vrouwen ken, wat gemeen en ongevoelig.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom naar de Engelse taal gaan? Het maakt alleen maar dat ik je niet serieus kan nemen
Dit is trouwens ook strontvervelend. Deze persoon gebruikt wat Engelse woorden dus die post hoef ik niet serieus te nemen, deze user maakt een (overduidelijk) typfoutje dus die heeft zelf problemen en kan ik verder ook negeren. Mensen lekker hele topics lang aanvallen op volstrekt onbenullige details in hun posts om maar een excuus te hebben niet op de daadwerkelijke inhoud in te hoeven gaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:14 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja de knoo hé. Drink nog eentje. Mensen die moeite hebben om zinnen correct te formuleren de macht geven om de GGZ in te schakelen. Misschien een keer in de spiegel kijken, want van wat jij zegt geeft niet bepaald een gezond beeld van jezelf
Welnee, hij wil gewoon aandacht. Waarschijnlijk zitten z’n kinderen op een vader te wachten, niet op een kleuter. Want dat is ongeveer het niveau waarop ts momenteel acteert in het leven.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Dit is trouwens ook strontvervelend. Deze persoon gebruikt wat Engelse woorden dus die post hoef ik niet serieus te nemen, deze user maakt een (overduidelijk) typfoutje dus die heeft zelf problemen en kan ik verder ook negeren. Mensen lekker hele topics lang aanvallen op volstrekt onbenullige details in hun posts om maar een excuus te hebben niet op de daadwerkelijke inhoud in te hoeven gaan.
Maar oh oh, wat wil ik graag eerlijke meningen en er daadwerkelijk wat aan doen..
Hij wil alleen zielig gevonden worden en dat er meegepraat wordt met hem, deze TS is een zeer triest geval.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Dit is trouwens ook strontvervelend. Deze persoon gebruikt wat Engelse woorden dus die post hoef ik niet serieus te nemen, deze user maakt een (overduidelijk) typfoutje dus die heeft zelf problemen en kan ik verder ook negeren. Mensen lekker hele topics lang aanvallen op volstrekt onbenullige details in hun posts om maar een excuus te hebben niet op de daadwerkelijke inhoud in te hoeven gaan.
Maar oh oh, wat wil ik graag eerlijke meningen en er daadwerkelijk wat aan doen..
Ja dat gaat dan over echt verslaafden. Maar genoeg mensen die altijd kicken op bier drinken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit valt wel mee
https://www.jellinek.nl/v(...)-er-in-behandeling/#
Ja dat kan, ik ken eigenlijk niemand die dat heeftquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja dat gaat dan over echt verslaafden. Maar genoeg mensen die altijd kicken op bier drinken.
Heel veel collega's, die kijken uit naar het weekend omdat ze dan kunnen gaan zuipen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik ken eigenlijk niemand die dat heeft
Toekomstige Klaas, Jeffrey en Emma uit Beerta gespot.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:05 schreef Masberum het volgende:
Ik zit in een lastig parket. Ik wil er niet te diep op ingaan maar ik heb 2 kinderen maar die verblijven nu bij de moeder. Tegen de buitenwereld zeg ik dat het is omdat ze naar het buitenland is verhuist en ik nog een remote baan moet vinden voordat ik dat ook kan doen. Maar in de praktijk is het omdat ze mijn kinderen ontvoerd heeft vind ik. Ik heb een brief naar haar gestuurd en een bos bloemen gestuurd maar ze is gewoon zoals ik sommige vrouwen ken, wat gemeen en ongevoelig. Toch wil ik haar terug vooral vanwege de kinderen, die zijn daar nu veel te veel en ik heb ook mijn rechten. Moet ik dit juridisch aan gaan pakken of andere methodes proberen?
@Masberum zijn PoHi in aanmerking genomen, maakt ook deze klucht uitermate twijfelachtig. Hij is niet in zijn eerste leugen gebarsten en opent nog steeds kuttopics die overduidelijk bullshit zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Niemand snapt hier iets van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |