Nee. AI kan zoiets als dit nog helemaal niet maken. En ik begrijp je idee hoor, maar dit is wellicht 20 jaar in de toekomst mogelijk ofzo. Maar voor nu, de details en ook de teksten, schaduw en het gehele concept is niet mogelijk met AI hoe goede prompts je ook geeftquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:35 schreef djkoelkast het volgende:
Iemand wilde grappig zijn en heeft via AI een plaatje laten maken?
Je ziet duidelijk dat dit AI is, zie alleen onderin al die teksten en die rechtsboven in het rondje. Duidelijk AI.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee. AI kan zoiets als dit nog helemaal niet maken.
Vrijdagavond grapje? Daar heb ik niks op tegen. Maar het is gewoon niet AI, daar durf ik wel 5 euro op te zetten (ik hou het grappig..)quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat dit AI is, zie alleen onderin al die teksten en die rechtsboven in het rondje. Duidelijk AI.
Troll of achterlijke :quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee. AI kan zoiets als dit nog helemaal niet maken. En ik begrijp je idee hoor, maar dit is wellicht 20 jaar in de toekomst mogelijk ofzo. Maar voor nu, de details en ook de teksten, schaduw en het gehele concept is niet mogelijk met AI hoe goede prompts je ook geeft
"Baby's first and brain Tomy"quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:41 schreef Masberum het volgende:
[..]
Vrijdagavond grapje? Daar heb ik niks op tegen. Maar het is gewoon niet AI, daar durf ik wel 5 euro op te zetten (ik hou het grappig..)
Misschien welquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
"Baby's first and brain Tomy"
"Fisher-Tooiy"
Rechtsboven na "plastic" lijkt niet eens op een taal.
Dit vind jij niet verdacht uitzien?
Beetje naar dat je andere mensen dom wil laten voelen omdat ze serieus reageren op een serieus topic.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:06 schreef DJKoster het volgende:
Dit soort plaatjes werden 25 jaar geleden al gemaakt joh, alleen dan zonder AI en (soms) met matige photoshop skills.
Goh, fijn dat je even uitlegt. Zo had ik nog niet bekekenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:24 schreef oppiedoppie het volgende:
De diepte ook van het geheel. Hoe groot zou dat popje zijn? 20 cm? En dat bedje? Die verpakking is hoogstens 5 cm diep. Eigenlijk nog minder. En hoe lang is dat bedje? Dat past helemaal niet in de verpakking. En die teksten. Zo overduidelijk nep dit.
Van jezelf dan hoop ik? Anders ben ik hierbij weer een stukje vertrouwen in de mensheid verloren.quote:
Je kan ook even kritisch nadenken of een merk als fisher price ooit zoiets op de markt zou brengen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Goh, fijn dat je even uitlegt. Zo had ik nog niet bekeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |