Toch apart dat je de connectie met moslims weet te maken. Een steekincident gaat dus gelijk op met moslim. Ik vraag me af hoe dat kan. Het is niet dat we regelmatig geconfronteerd worden met dat soort situaties.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:14 schreef koffiekoekjes het volgende:
Waarschijnlijk boeit het niemand omdat het geen moslim is maar hier is een update
[..]
Heeft eerder te maken met de eerste 10 posts uit dit topic maar goed.quote:Op zondag 25 mei 2025 18:41 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Toch apart dat je de connectie met moslims weet te maken. Een steekincident gaat dus gelijk op met moslim. Ik vraag me af hoe dat kan. Het is niet dat we regelmatig geconfronteerd worden met dat soort situaties.
quote:Op zondag 25 mei 2025 18:41 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Toch apart dat je de connectie met moslims weet te maken. Een steekincident gaat dus gelijk op met moslim. Ik vraag me af hoe dat kan. Het is niet dat we regelmatig geconfronteerd worden met dat soort situaties.
Je provoceert er maar al te graag op losquote:Op zondag 25 mei 2025 18:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Heeft eerder te maken met de eerste 10 posts uit dit topic maar goed.
Misschien moet ze ontladen via een boom.quote:Op maandag 26 mei 2025 00:18 schreef Cockwhale het volgende:
Dat wijf is mesjogge. Die mogen ze wel in het 'Van Mesdagkliniek' plaatsen.
Zo apart is het niet hoor, het is gewoon een kans van 1 op 10quote:Op zondag 25 mei 2025 18:41 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat is een stigmatiserende naam die geweld bevordert, zoals Café Mes in Vlaardingen.quote:Op maandag 26 mei 2025 00:18 schreef Cockwhale het volgende:
Dat wijf is mesjogge. Die mogen ze wel in het 'Van Mesdagkliniek' plaatsen.
En het gebruik van "mesjogge" is zeker anti-semitisch vanwege het passief-agressief gebruik maken van deze term en linken met een semi-terroristische aanslag.quote:Op maandag 26 mei 2025 04:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is een stigmatiserende naam die geweld bevordert, zoals Café Mes in Vlaardingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |