SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Oh die had ik over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
stig telde niet mee met zijn "nog geen minuut" ?
Dat is heel snel.quote:
Wa ‘n kutforum is het toch ook hè…quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, de crew is helaas transfobisch!
Verwarde Syrië in 3..2..1..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250523_96170501
Twaalf gewonden al
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Saai. Ik verwacht na passage minstens 77 exquise exemplaren van het mannelijk geslacht
Man man manquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250523_96170501
Twaalf gewonden al
ja ok...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen maar hymnen zingen is ook zo saai.
Verward waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahaha ja ik las het ook net. Da's wel nieuw
Of je nou gewoon gek bent of een Snackbar terrorist, verward ben je zekerquote:
Soberso. Iedereen die wel normaal bij z’n paasei is staat over het algemeen geen mensen neer te steken op het station.quote:
Als je dat een geruststellende gedachte vind helemaal prima toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja ok...
in de hemel ben ik straks gewoon voor altijd met vlinder samen
Snackbar terrorisme klinkt als een KSC meet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of je nou gewoon gek bent of een Snackbar terrorist, verward ben je zeker
Schijnt soms een excuus te zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of je nou gewoon gek bent of een Snackbar terrorist, verward ben je zeker
Zijn er wel steeds meer vanquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Soberso. Iedereen die wel normaal bij z’n paasei is staat over het algemeen geen mensen neer te steken op het station.
De hele snackbar leegeten?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snackbar terrorisme klinkt als een KSC meet.
Jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beter excuus lijkt mij bezuinigingen op de GGZ of FOK niet kunnen vinden
Ik heb ook steeds meer het idee dat er steeds meer mensen afhaken/in de problemen komen en de snelheid en complexiteit van het leven niet meer helemaal bij kunnen benen.quote:
ik was op vakantie,w at gaan we doen?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:10 schreef Crack_ het volgende:
@:loveislikeakiss wil ook wel met mij (ons?) wandelen, of fietsen
en anders niet dan ga ik wel alleen
ja en een hoop woestijnvolk met middeleeuwse denkbeeldenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook steeds meer het idee dat er steeds meer mensen afhaken/in de problemen komen en de snelheid en complexiteit van het leven niet meer helemaal bij kunnen benen.
Vreemde uitleg voor in de Islam betrokken raken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook steeds meer het idee dat er steeds meer mensen afhaken/in de problemen komen en de snelheid en complexiteit van het leven niet meer helemaal bij kunnen benen.
Maar daar mogen we niks van vinden want wij zijn zo lekker tolerant en staan open voor alles en iedereenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja en een hoop woestijnvolk met middeleeuwse denkbeelden
Dit weet Los welquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht, ik verbind nog ff de warmtepomp met de app. Maar alle handleidingen en instructievideo's die er bij zitten hebben net een ander display. Het display van het slot halen is al een ander knopje.
En de toetsencombinatie om dat ding in wifi zoek modus te zetten werkt dus niet
En ik kan nergens vinden welke toetsencombinatie ik dan wel moet hebben met deze versie
*maakt ruimtequote:
geen online handleiding te vinden met juiste display?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht, ik verbind nog ff de warmtepomp met de app. Maar alle handleidingen en instructievideo's die er bij zitten hebben net een ander display. Het display van het slot halen is al een ander knopje.
En ik kan nergens vinden welke toetsencombinatie ik dan wel moet hebben met deze versie
Nopequote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen online handleiding te vinden met juiste display?
*pakt rietjequote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely biedt Stig iets te drinken aan..
Ging over mensen die niet helemaal goed bij hun paasei zijn. Dat kunnen ook gewoon Monique en Peter zijn die zichzelf autonoom hebben verklaard omdat het leven ook gewoon te ingewikkeld voor ze is.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vreemde uitleg voor in de Islam betrokken raken.
Weet je het exacte type, staat vaak bovenop of onderop de binnenunit.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
Maar een uitkering aanvragen, dat lukt nog net wel zeker?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ging over mensen die niet helemaal goed bij hun paasei zijn. Dat kunnen ook gewoon Monique en Peter zijn die zichzelf autonoom hebben verklaard omdat het leven ook gewoon te ingewikkeld voor ze is.
Oeh lekkerquote:
* Fogel gooit een Mentos in de helmquote:
wat stomquote:
Die zit in mijn uitsluitingsclubje. Samen met FvD, BBB, SGP, CU, Denk en Ja21.quote:
Tuurlijk. Bijzondere bijstand, huursubsidie en zorgtoeslag is ook geen probleem. Huur betalen dan weer wel want daar hebben ze geen contract voor afgesloten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar een uitkering aanvragen, dat lukt nog net wel zeker?
Is geen dropquote:
Wat is er zo erg aan de cu?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die zit in mijn uitsluitingsclubje. Samen met FvD, BBB, SGP, CU, Denk en Ja21.
Blijft niet zo gek veel over
Samen met SP, VOLT, D66, GL, PVDA, pvdd,quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die zit in mijn uitsluitingsclubje. Samen met FvD, BBB, SGP, CU, Denk en Ja21.
Blijft niet zo gek veel over
Ouwe VVD-ertquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Samen met SP, VOLT, D66, GL, PVDA, pvdd,
In elk stadtje slowchatje een ander schatjequote:
‘Voor een vrijgevochten onbeschreven toekomst’quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:50 schreef Fogel het volgende:
* Fogel richt een partij op en noemt die "blanco"
Dat klinkt als willekeurig welke partijquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Stem op Blanco!
Hier is uw stem niks waard.
Wil u ook geen verandering, geen hogere lonen, geen klimaat oplossing of meer geld naar Afrika.
STEM BLANCO!
Dan doen wij niks speciaal voor u!
Bijna wel jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
In elk stadtje slowchatje een ander schatje
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
Gelukt
Ergens verstopt in het menu van de display vond ik een WLAN optie , die aangezet en toen was het met een minuut gekoppeld![]()
* aeque gaat snel weer naar dtsquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Stem op Blanco!
Hier is uw stem niks waard.
Wil u ook geen verandering, geen hogere lonen, geen klimaat oplossing of meer geld naar Afrika.
STEM BLANCO!
Dan doen wij niks speciaal voor u!
Woehoequote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
nu kun je lekker appen met je warmtepomp
Werd tijdquote:
Etto KrokEtto!quote:
Een aequenigma.quote:
Mijn username staat er toch echt bij hoor.quote:
Zegt mij niksquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn username staat er toch echt bij hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:17 schreef Flory- het volgende:
Is dit Fogel?
Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Is dit Fogel?
zijn buurmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
zei toch, trondheim maakt wereldnieuwsquote:
En dat alleen maar door een slapende Oekraïner.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zei toch, trondheim maakt wereldnieuws
Is dit Fogel?
Ja er woont maar 1 man in Noorwegen. En drie miljoen bloedmooie vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heeft ie goed voor elkaarquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja er woont maar 1 man in Noorwegen. En drie miljoen bloedmooie vrouwen.
Uiteraard niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zegt mij niks![]()
Heb je dat gallische vragenlijstje wel ingevuld? (Die ik niet ga opzoeken)
ik weet zeker dat er minimaal 15 mannen wonenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja er woont maar 1 man in Noorwegen. En drie miljoen bloedmooie vrouwen.
het noors mannenkoor?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik weet zeker dat er minimaal 15 mannen wonen
Echt? Ruime schatting, ik dacht minstens 12quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik weet zeker dat er minimaal 15 mannen wonen
ik heb ze geteld toen ze in nederland warenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt? Ruime schatting, ik dacht minstens 12
Ik ben geen Noor...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb ze geteld toen ze in nederland waren
Ah daarom zo vaak op reisquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij vooral ingewikkeld. Die man komt nooit aan zijn rust toe.
neequote:
Reizen geeft inderdaad rustquote:
OK OK...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee
maaaaaaaaaaaaar
je hebt een zoon
die heb ik ook gezien
en die is daar geboren
dus ha
Jonas, Mikkel, Johann, Sverre, Haakon, Ivar, Henrik, Bjørn, Jari, Kjell, Ingmar en Sigurd?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb ze geteld toen ze in nederland waren
Veel asielzoekers hier.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:32 schreef Ygritte het volgende:
Maar even, overal is leegloop en wij zijn het warme nest?
Sorry kaneelstokje heeft me geloktquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:32 schreef Ygritte het volgende:
Maar even, overal is leegloop en wij zijn het warme nest?
Ik heb geleerd van mijn vluchteling buurman dat ik mij niet aan de regels + normen en waarden van het gastland hoef te houden.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga dat dan eens heel snel doen aequepasahttps://take.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Moeten we dan straks ook allemaal uitjes naar de Efteling gaan betalen?quote:
Iedereen moet een beetje inleveren. Ook slowchat migranten.quote:
die staat gepland voor 23 augustusquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we dan straks ook allemaal uitjes naar de Efteling gaan betalen?
Ik pas me wel aan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen moet een beetje inleveren. Ook slowchat migranten.
Geen kermis?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we dan straks ook allemaal uitjes naar de Efteling gaan betalen?
Hoho… het is hier niet alleen integreren maar tevens assimileren.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb geleerd van mijn vluchteling buurman dat ik mij niet aan de regels + normen en waarden van het gastland hoef te houden.
Ik weet niet of grmbl zich thuis voelt tussen de liefhebbers van echte muziek..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die staat gepland voor 23 augustus
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet niet of grmbl zich thuis voelt tussen de liefhebbers van echte muziek..
Ah. Ik heb net mijn eten op en zit nu aan de koffiequote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoho… het is hier niet alleen integreren maar tevens assimileren.
Op z’n minst moet je nu iets aan het eten zijn of op z’n allerminst aan het overdenken wat je zo gaat eten…..
Wat is jouw mening over mintchocolade?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb geleerd van mijn vluchteling buurman dat ik mij niet aan de regels + normen en waarden van het gastland hoef te houden.
Make mequote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op z’n minst moet je nu iets aan het eten zijn of op z’n allerminst aan het overdenken wat je zo gaat eten…..
oh verdorie ik zou nog 2 kiwi's pakkenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hebben ze dan opeens andere muziek in de Efteling?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
we hebben weinig eisen, je moet het refrein van we will rock you kennenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
was eindelijk na weken de kabouterdans uit mijn hoofd..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we hebben weinig eisen, je moet het refrein van we will rock you kennen
verder is een beetje kennis van kabouter plop en lief klein konijntje gewenst
de groep waarmee we gaan noemt zich de 'Efteling goes Metal' groepquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze dan opeens andere muziek in de Efteling?
GRMBL weet met muziek op de proppen te komen die zelfs mijn van piratenmuziek houdende aannemer nog nooit van gehoord heeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb die nooit hoeven doen, die quiz.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:35 schreef aeque het volgende:
[..]
oh, dan hoef ik sowieso niet meequote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb net kiepstoof met rijst opquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oi tussen de mazen door geglipt. Wees blij dat US een streep heeft anders was die ad-hoc met een lijstje gekomenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb die nooit hoeven doen, die quiz.
Ah kijk daar heb je het al. Daarom weiger ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom op konijntje doe maar wiebelenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En jullie gaan woest gruntend en brullend met teringherrie pompend op de bluetoothspeakers door het park lopen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de groep waarmee we gaan noemt zich de 'Efteling goes Metal' groep
dus beetje alto, draagt bij 40 graden waarschijnlijk nog steeds zwart mensen
Noodles met biefstuk. En ik denk aan kaas. En toastjes. En ik heb al al een week zin in chocola. Met mijn ijzeren wil heb ik daar niet aan toegegeven maar vreet ik een droog biscuitje.quote:
thnx voor die MIquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En jullie gaan woest gruntend en brullend met teringherrie pompend op de bluetoothspeakers door het park lopen?
Dat Nederlandstalige gejengel is meer @UitStraling zijn ding hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
GRMBL weet met muziek op de proppen te komen die zelfs mijn van piratenmuziek houdende aannemer nog nooit van gehoord heeft.
Ga dat eens heel snel doen danquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik als de grunter van de KSC/foqueville band (zie OP) ben er niet bij, want ik ga echt niet in het hoogseizoen naar een pretpark....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En jullie gaan woest gruntend en brullend met teringherrie pompend op de bluetoothspeakers door het park lopen?
Ik heb van de week zoveel chocolade voor 70/90% bij de AH gekocht dat ik nog genoeg heb liggen dat zelfs Gerrie er een week van zou kunnen etenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Noodles met biefstuk. En ik denk aan kaas. En toastjes. En ik heb al al een week zin in chocola. Met mijn ijzeren wil heb ik daar niet aan toegegeven maar vreet ik een droog biscuitje.
Als vaste top2000 klant zou dat toch wel goed moeten zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van de week zoveel chocolade voor 70/90% bij de AH gekocht dat ik nog genoeg heb liggen dat zelfs Gerrie er een week van zou kunnen eten
Viesdik.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van de week zoveel chocolade voor 70/90% bij de AH gekocht dat ik nog genoeg heb liggen dat zelfs Gerrie er een week van zou kunnen eten
Midden in de zomervakantie met 30+ in een pretpark, nee zulks zelfkastijding zou niemand zichzelf mogen aandoenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ik als de grunter van de KSC/foqueville band (zie OP) ben er niet bij, want ik ga echt niet in het hoogseizoen naar een pretpark....
Heel het schap van de Appie leeg?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verschrikkelijk....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Midden in de zomervakantie met 30+ in een pretpark, nee zulks zelfkastijding zou niemand zichzelf mogen aandoen
we hebben ook een wintereditiequote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ik als de grunter van de KSC/foqueville band (zie OP) ben er niet bij, want ik ga echt niet in het hoogseizoen naar een pretpark....
Vanmiddag nog deze gehaaldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dit is gewoon een noodpakket, @Natterkat zou trots op me zijnquote:
Moet je ieni in een rokje missenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker lijvenkucht snuivenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Midden in de zomervakantie met 30+ in een pretpark, nee zulks zelfkastijding zou niemand zichzelf mogen aandoen
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanmiddag nog deze gehaalden ook nog Creamy Snickers, en van de week al een paar keer Cote d'Or er weet ik wat nog meer
Zou je CL dan niet eens snel bij je thuis uitnodigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las lijkenlucht. Bijzonder pretpark zou dat zijnquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanmiddag nog deze gehaalden ook nog Creamy Snickers, en van de week al een paar keer Cote d'Or er weet ik wat nog meer
Hoeveel stapjes is dit ongeveer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Danse ultra macabrequote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las lijkenlucht. Bijzonder pretpark zou dat zijn
Dan ben ik het allemaal weer kwijtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je CL dan niet eens snel bij je thuis uitnodigen?
quote:
quote:
Als het dan buiten de schoolvakanties is, heb ik eventueel wel interesse om mee te gaan..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we hebben ook een wintereditie
we pakken altijd een weekend dag, meestal zaterdagquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als het dan buiten de schoolvakanties is, heb ik eventueel wel interesse om mee te gaan..
dan maar naar bed hequote:
Vroeger nog wel eens gehad dat het werk van mijn moeder (ROC) het park in de winter een dag afhuurde en er geen andere mensen waren. Was ook wel makkelijk dat ze bij de eettentjes alles gratis meegavenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als het dan buiten de schoolvakanties is, heb ik eventueel wel interesse om mee te gaan..
alsof je iets beters te doen hebtquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alsof je iets beters te doen hebt
wakker worden om 3 uur 'snachts is intens kutquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alsof je iets beters te doen hebt
quote:
Moet even oefenen voor een avondje hitster met vriendjes morgenavond 😎quote:
ik verlies lieverquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:37 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Moet even oefenen voor een avondje hitster met vriendjes morgenavond 😎
Nu heb je het zelfs twee keer gezegdquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou mooi. Had ik al bedtijd gezegd? Bedtijd
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:57 schreef mschol het volgende:
ik krijg 276 euro terug van de belastingdienst
Nicequote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:57 schreef mschol het volgende:
quote:
moet alleen nog wel de afrekening van verwarming/warm water krijgen.. dus dat is nog even kijken wat dat gaat doen..quote:
dat kan ook een sociale activiteit zijnquote:
Ik PM je zo mijn IBANquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:57 schreef mschol het volgende:
Ja vorig jaar door promotie door de belastingschijf heen geknald.quote:
quote:Sable shearwater birds on Australia's Lord Howe Island are so full of plastic their bellies make an audible crunching sound when scientists touch them.
Daar kunnen ze mschol niet eens van betalenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja vorig jaar door promotie door de belastingschijf heen geknald.
ik ben wel meer gaan verdienen begin dit jaar, maar zal niet door de belastingschijf heen gaan gok ikquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja vorig jaar door promotie door de belastingschijf heen geknald.
Hoe kan datquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb meer vakantiegeld gekregen dan vorig jaar omdat ik een belastingschaal gezakt ben
Die commentsquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:06 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Hahahaha ja die jongeren van dertien drinken massaal alcohol@:airwin @:liesje1979
Aardig bos!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga morgen met mijn 2 persoonlijk begeleiders iets drinken ter afscheid. Al is er nog geen verhuisdatum bekend, maar het komt niet vaak voor dat deze 2 samen in dienst zijn. Morgen en zondag toevallig wel, dus doen we het morgen. De ene is dol op de Milkshakes van de Mac, dus ik denk dat we daar heen gaan.
UIteraard op mijn kosten..
Ja ik vroeg me vooral af waar die alcoholistische jongeren vandaan kwamenquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel een manier om met fatbikers om te gaan https://www.bndestem.nl/v(...)n-van-e-step-1445988
Verder gaat het wel goed met je 🤣🤣🤣🤣quote:
Gelukkig maar.quote:
Vooral prettig om na het lezen er van dan weer hier terug te komen en dat er toch nog wel normale mensen zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die verrijken je leven, dat is overal zo op social media.
Nu gaat ie zo huilie huilie doen over excessief politiegeweld.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel een manier om met fatbikers om te gaan https://www.bndestem.nl/v(...)n-van-e-step-1445988
Ik heb op reddit steeds ruzie en volgens mij ligt het echt aan mij.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vooral prettig om na het lezen er van dan weer hier terug te komen en dat er toch nog wel normale mensen zijn
Ja, geef die mongool in Hongarije nog meer munitie om te schieten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:22 schreef Koen66 het volgende:
Wth zijn we in dit land mee bezig dat een 2e kamer de regering dwingt om naar een gay pride in Hongarije te gaanman man man
Maar je hebt hier toch niet steeds ruzie?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb op reddit steeds ruzie en volgens mij ligt het echt aan mij.
Noem je een Navo oefening zo?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:22 schreef Koen66 het volgende:
Wth zijn we in dit land mee bezig dat een 2e kamer de regering dwingt om naar een gay pride in Hongarije te gaanman man man
Op zichzelfquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, geef die mongool in Hongarije nog meer munitie om te schieten.
Straks hebben we allemaal genoeg centjes om het Foqueville eiland te kopenquote:Babyboomers laten miljarden na: millennials straks rijkste generatie ooit
Millennials erven komende decennia een stortvloed aan geld. De groep 65-plussers bezit gezamenlijk 955 miljard euro. Geld dat straks voor een groot deel terechtkomt bij de volgende generatie. Notariskantoren hebben er hun handen vol aan, blijkt uit een enquête onder 170 notarissen in opdracht van Nieuwsuur.
De babyboomers van nu zijn veel vermogender dan eerdere 65-plussers en zijn ook nog eens met veel meer. Ter vergelijking: tien jaar geleden had de groep niet eens de helft: 451 miljard euro, becijferde het Centraal Bureau voor de Statistiek.
"De generatie na de Tweede Wereldoorlog heeft veel meer geïnvesteerd in huizen en panden", legt hoogleraar successierecht Bernard Schols uit. "Dat eigendom is de laatste tien jaren drie, vier keer over de kop gegaan.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)jkste-generatie-ooit
Zonder brugquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks hebben we allemaal genoeg centjes om het Foqueville eiland te kopen
Alleen maar helikoptersquote:
Mmmm maar wie checkt de inzittenden...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar helikoptersen een enkele ferry
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks hebben we allemaal genoeg centjes om het Foqueville eiland te kopen
Op de ferry moeten we gewoon een kapitein hebben die tijdens de overtocht over de boot rondloopt en ongewenste sujetten in het ruime sop werptquote:
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je hebt hier toch niet steeds ruzie?
Zou je dat willen?quote:
Nou ja jij bent niet zo te spreken over PFEFFERMINZ, dat is wel wat conflicterendquote:
Dat blijft wel schuren ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja jij bent niet zo te spreken over PFEFFERMINZ, dat is wel wat conflicterend
Lijkt me een prima plan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:17 schreef LTVDK het volgende:
Ja dan blijven die kilo's milka en cote d'or dus gewoon hierquote:
Wil jij vechten?quote:
Dat is altijd goedquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan blijven die kilo's milka en cote d'or dus gewoon hier
Ja krijg je er van als je ruzie gaat zoekenquote:
Je hebt me aan het huilen gebracht.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja krijg je er van als je ruzie gaat zoeken
Ja je krijgt geen chocolade om de pijn te verzachtenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt me aan het huilen gebracht.
Ja UitStraling heeft nog een ban dus moet die ergens anders gaan rellenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:59 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Bij Ado was het volgens de media een puinhoop vanwege een fakkeltje en een paar wc rolletjes op het veld.
Ondertussen na afloop Telstar-Den Bosch....
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja UitStraling heeft nog een ban dus moet die ergens anders gaan rellen
En de regisseur op ESPN liet gewoon vechtpartijen zien. Bij de UEFA was dit niet gebeurd...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:59 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Bij Ado was het volgens de media een puinhoop vanwege een fakkeltje en een paar wc rolletjes op het veld.
Ondertussen na afloop Telstar-Den Bosch.....
Tering, wat hard.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je krijgt geen chocolade om de pijn te verzachten
huehuequote:
Tweede ring eropquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En de regisseur op ESPN liet gewoon vechtpartijen zien. Bij de UEFA was dit niet gebeurd...
Maar ja. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Telstar promoveerd. Er moet dan wel flink wat veranderen qua veiigheid....
Zeg datquote:
Ahja nu bedenk ik me opeens wie er ontbreekt hierquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
lekker rustigquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mis @kwiwi meer eigenlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
Ahja nu bedenk ik me opeens wie er ontbreekt hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |