Ik las lijkenlucht. Bijzonder pretpark zou dat zijnquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanmiddag nog deze gehaalden ook nog Creamy Snickers, en van de week al een paar keer Cote d'Or er weet ik wat nog meer
Hoeveel stapjes is dit ongeveer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Danse ultra macabrequote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las lijkenlucht. Bijzonder pretpark zou dat zijn
Dan ben ik het allemaal weer kwijtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je CL dan niet eens snel bij je thuis uitnodigen?
quote:
quote:
Als het dan buiten de schoolvakanties is, heb ik eventueel wel interesse om mee te gaan..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we hebben ook een wintereditie
we pakken altijd een weekend dag, meestal zaterdagquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als het dan buiten de schoolvakanties is, heb ik eventueel wel interesse om mee te gaan..
dan maar naar bed hequote:
Vroeger nog wel eens gehad dat het werk van mijn moeder (ROC) het park in de winter een dag afhuurde en er geen andere mensen waren. Was ook wel makkelijk dat ze bij de eettentjes alles gratis meegavenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als het dan buiten de schoolvakanties is, heb ik eventueel wel interesse om mee te gaan..
alsof je iets beters te doen hebtquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alsof je iets beters te doen hebt
wakker worden om 3 uur 'snachts is intens kutquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alsof je iets beters te doen hebt
quote:
Moet even oefenen voor een avondje hitster met vriendjes morgenavond 😎quote:
ik verlies lieverquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:37 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Moet even oefenen voor een avondje hitster met vriendjes morgenavond 😎
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |