SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Oh die had ik over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
stig telde niet mee met zijn "nog geen minuut" ?
Dat is heel snel.quote:
Wa ‘n kutforum is het toch ook hè…quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, de crew is helaas transfobisch!
Verwarde Syrië in 3..2..1..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250523_96170501
Twaalf gewonden al
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Saai. Ik verwacht na passage minstens 77 exquise exemplaren van het mannelijk geslacht
Man man manquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250523_96170501
Twaalf gewonden al
ja ok...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen maar hymnen zingen is ook zo saai.
Verward waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahaha ja ik las het ook net. Da's wel nieuw
Of je nou gewoon gek bent of een Snackbar terrorist, verward ben je zekerquote:
Soberso. Iedereen die wel normaal bij z’n paasei is staat over het algemeen geen mensen neer te steken op het station.quote:
Als je dat een geruststellende gedachte vind helemaal prima toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja ok...
in de hemel ben ik straks gewoon voor altijd met vlinder samen
Snackbar terrorisme klinkt als een KSC meet.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of je nou gewoon gek bent of een Snackbar terrorist, verward ben je zeker
Schijnt soms een excuus te zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of je nou gewoon gek bent of een Snackbar terrorist, verward ben je zeker
Zijn er wel steeds meer vanquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Soberso. Iedereen die wel normaal bij z’n paasei is staat over het algemeen geen mensen neer te steken op het station.
De hele snackbar leegeten?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snackbar terrorisme klinkt als een KSC meet.
Jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beter excuus lijkt mij bezuinigingen op de GGZ of FOK niet kunnen vinden
Ik heb ook steeds meer het idee dat er steeds meer mensen afhaken/in de problemen komen en de snelheid en complexiteit van het leven niet meer helemaal bij kunnen benen.quote:
ik was op vakantie,w at gaan we doen?quote:Op maandag 19 mei 2025 14:10 schreef Crack_ het volgende:
@:loveislikeakiss wil ook wel met mij (ons?) wandelen, of fietsen
en anders niet dan ga ik wel alleen
ja en een hoop woestijnvolk met middeleeuwse denkbeeldenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook steeds meer het idee dat er steeds meer mensen afhaken/in de problemen komen en de snelheid en complexiteit van het leven niet meer helemaal bij kunnen benen.
Vreemde uitleg voor in de Islam betrokken raken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ook steeds meer het idee dat er steeds meer mensen afhaken/in de problemen komen en de snelheid en complexiteit van het leven niet meer helemaal bij kunnen benen.
Maar daar mogen we niks van vinden want wij zijn zo lekker tolerant en staan open voor alles en iedereenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja en een hoop woestijnvolk met middeleeuwse denkbeelden
Dit weet Los welquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht, ik verbind nog ff de warmtepomp met de app. Maar alle handleidingen en instructievideo's die er bij zitten hebben net een ander display. Het display van het slot halen is al een ander knopje.
En de toetsencombinatie om dat ding in wifi zoek modus te zetten werkt dus niet
En ik kan nergens vinden welke toetsencombinatie ik dan wel moet hebben met deze versie
*maakt ruimtequote:
geen online handleiding te vinden met juiste display?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht, ik verbind nog ff de warmtepomp met de app. Maar alle handleidingen en instructievideo's die er bij zitten hebben net een ander display. Het display van het slot halen is al een ander knopje.
En ik kan nergens vinden welke toetsencombinatie ik dan wel moet hebben met deze versie
Nopequote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen online handleiding te vinden met juiste display?
*pakt rietjequote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely biedt Stig iets te drinken aan..
Ging over mensen die niet helemaal goed bij hun paasei zijn. Dat kunnen ook gewoon Monique en Peter zijn die zichzelf autonoom hebben verklaard omdat het leven ook gewoon te ingewikkeld voor ze is.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vreemde uitleg voor in de Islam betrokken raken.
Weet je het exacte type, staat vaak bovenop of onderop de binnenunit.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
Maar een uitkering aanvragen, dat lukt nog net wel zeker?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ging over mensen die niet helemaal goed bij hun paasei zijn. Dat kunnen ook gewoon Monique en Peter zijn die zichzelf autonoom hebben verklaard omdat het leven ook gewoon te ingewikkeld voor ze is.
Oeh lekkerquote:
* Fogel gooit een Mentos in de helmquote:
wat stomquote:
Die zit in mijn uitsluitingsclubje. Samen met FvD, BBB, SGP, CU, Denk en Ja21.quote:
Tuurlijk. Bijzondere bijstand, huursubsidie en zorgtoeslag is ook geen probleem. Huur betalen dan weer wel want daar hebben ze geen contract voor afgesloten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar een uitkering aanvragen, dat lukt nog net wel zeker?
Is geen dropquote:
Wat is er zo erg aan de cu?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die zit in mijn uitsluitingsclubje. Samen met FvD, BBB, SGP, CU, Denk en Ja21.
Blijft niet zo gek veel over
Samen met SP, VOLT, D66, GL, PVDA, pvdd,quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die zit in mijn uitsluitingsclubje. Samen met FvD, BBB, SGP, CU, Denk en Ja21.
Blijft niet zo gek veel over
Ouwe VVD-ertquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Samen met SP, VOLT, D66, GL, PVDA, pvdd,
In elk stadtje slowchatje een ander schatjequote:
‘Voor een vrijgevochten onbeschreven toekomst’quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:50 schreef Fogel het volgende:
* Fogel richt een partij op en noemt die "blanco"
Dat klinkt als willekeurig welke partijquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Stem op Blanco!
Hier is uw stem niks waard.
Wil u ook geen verandering, geen hogere lonen, geen klimaat oplossing of meer geld naar Afrika.
STEM BLANCO!
Dan doen wij niks speciaal voor u!
Bijna wel jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
In elk stadtje slowchatje een ander schatje
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
Gelukt
Ergens verstopt in het menu van de display vond ik een WLAN optie , die aangezet en toen was het met een minuut gekoppeld![]()
* aeque gaat snel weer naar dtsquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Stem op Blanco!
Hier is uw stem niks waard.
Wil u ook geen verandering, geen hogere lonen, geen klimaat oplossing of meer geld naar Afrika.
STEM BLANCO!
Dan doen wij niks speciaal voor u!
Woehoequote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
nu kun je lekker appen met je warmtepomp
Werd tijdquote:
Etto KrokEtto!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |