abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217763730
Sowieso gaat je waterdruk toch flink omlaag als je tegelijk gaat douchen? Tenminste, ik heb een CW5 ketel en merk het meteen als iets anders water vraagt, druk word een stuk minder en dus ook minder fijn. Lijkt allemaal leuk op papier.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 mei 2025 @ 23:14:39 #202
862 Arcee
Look closer
pi_217763732
De badkamer van de zussen. ^O^ Leuk dat ze gewonnen hebben. :)

Naomi en Vic stonden al helemaal klaar om de overwinning in ontvangst te nemen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217763737
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:14 schreef __Fokker__ het volgende:
Sowieso gaat je waterdruk toch flink omlaag als je tegelijk gaat douchen? Tenminste, ik heb een CW5 ketel en merk het meteen als iets anders water vraagt, druk word een stuk minder en dus ook minder fijn. Lijkt allemaal leuk op papier.
Inderdaad hoor, blijkt die leuke regendouche ineens een motterbuitje, hahahaha
pi_217763739
Meneer de makelaar komt uit Heerhugowaard. Dat is niet bepaald in de buurt van Grave. Dus wat weet hij over de lokale markt? Algemeen gezien: dat pand heeft trapjes naar de ingang en geen lift, daar komen dus geen senioren. Daarom is het ook zo jammer dat ze niet zelf een indeling mochten maken, dan had je je daarmee kunnen onderscheiden en dus voor een luxe ensuite kunnen kiezen en geen tweede slaapkamer maar bijvoorbeeld een grote inloopkast. Nu ligt alles vast, best saai.

Overigens, Victor heeft op zijn minst meegeholpen met tegelen, dat hebben ze laten zien.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_217763743
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:14 schreef Arcee het volgende:
De badkamer van de zussen. ^O^ Leuk dat ze gewonnen hebben. :)

Naomi en Vic stonden al helemaal klaar om de overwinning in ontvangst te nemen.
Geknipt en geschoren. Het geld was al uitgegeven *)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217763753
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:15 schreef d.k. het volgende:
Meneer de makelaar komt uit Heerhugowaard. Dat is niet bepaald in de buurt van Grave. Dus wat weet hij over de lokale markt? Algemeen gezien: dat pand heeft trapjes naar de ingang en geen lift, daar komen dus geen senioren. Daarom is het ook zo jammer dat ze niet zelf een indeling mochten maken, dan had je je daarmee kunnen onderscheiden en dus voor een luxe ensuite kunnen kiezen en geen tweede slaapkamer maar bijvoorbeeld een grote inloopkast. Nu ligt alles vast, best saai.

Overigens, Victor heeft op zijn minst meegeholpen met tegelen, dat hebben ze laten zien.
Er zat wel een lift in, ik weet niet of die gesloopt is of dat die bij de openbare ruimtes hoort.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217763754
quote:

Die makelaar is hier mijn grootste ergernis al, wat een naja..vulmaarin. En voor Victor vond ik het best sneu, goede bouwvakker met verstand van zaken, alleen dat wijf, he, pfffft.
pi_217763762
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die makelaar is hier mijn grootste ergernis al, wat een naja..vulmaarin. En voor Victor vond ik het best sneu, goede bouwvakker met verstand van zaken, alleen dat wijf, he, pfffft.
Ik vind Victor net zo erg soms, dat nare zelfingenomen lachen omdat zij beter zijn. En ze gaan ze wel een poepie laten ruiken. Ja idd :7
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 mei 2025 @ 23:22:24 #209
862 Arcee
Look closer
pi_217763774
quote:
Daarom is het ook zo jammer dat ze niet zelf een indeling mochten maken, dan had je je daarmee kunnen onderscheiden en dus voor een luxe ensuite kunnen kiezen en geen tweede slaapkamer maar bijvoorbeeld een grote inloopkast. Nu ligt alles vast, best saai.
Ja, vind ik ook. Ik zou het logischer vinden in een programma als dit dat je je hele karkas zelf invult.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217763779
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind Victor net zo erg soms, dat nare zelfingenomen lachen omdat zij beter zijn. En ze gaan ze wel een poepie laten ruiken. Ja idd :7
Omdat HIJ zichzelf beter vindt, klopt, toch was Victor niet te beroerd om anderen advies te geven of te helpen.
pi_217763788
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Omdat HIJ zichzelf beter vindt, klopt, toch was Victor niet te beroerd om anderen advies te geven of te helpen.
Dat was week één en twee, toen waren ze nog mild tegenover elkaar op de camping.
pi_217763811
quote:
10s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat was week één en twee, toen waren ze nog mild tegenover elkaar op de camping.
Oja, is ook zo. Vorig jaar zat er ook zo'n soort stel in "Een eigen huis." Die hadden de kinderen al ingeschreven op de lokale school, zo overtuigd waren ze van de overwinning. (Ja, sorry, ben verslaafd aan dit soort programma's, haha) Nu ja, zou mij ook echt niet storen als V&N uiteindelijk wel winnen.
pi_217763841
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oja, is ook zo. Vorig jaar zat er ook zo'n soort stel in "Een eigen huis." Die hadden de kinderen al ingeschreven op de lokale school, zo overtuigd waren ze van de overwinning. (Ja, sorry, ben verslaafd aan dit soort programma's, haha) Nu ja, zou mij ook echt niet storen als V&N uiteindelijk wel winnen.
Ja klopt die hadden al een school uitgezocht. Ik kijk ook alles wat dit betreft hoor. Ik moet wel zeggen dat zo'n topic op fok het 10x leuker maakt.
  maandag 26 mei 2025 @ 23:35:33 #214
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_217763850
Net teruggekeken. Best terechte winnaars, warme prettige sfeer zonder dat daar een raam voor nodig is...

Enne.... iedereen hier (en ik ook!) vind Victor een goeie gast, want hij is sociaal en een vakman en zo. Dat was ie de afgelopen weken zeker. Maar dat kwam ook wel omdat hij de beste bouwvakker van iedereen was (het was eigenlijk gewoon zijn werkomgeving/ comfort zone), veel mensen had die hem hielpen, omdat hij alles onder controle had en omdat hij een oplevering gewonnen had.

En toch waren er wat momentjes waarop je de ware Victor kon zien, bijv. toe hij bij die vergadering iedereen ronselde om extra tijd te vragen, hij was toen even niet in control en best dominant en geirriteerd. En hoe hij tekeer ging tegen Naomi toen ze doordraafde (terecht, maar het was ruw en dat doet ie dan ook bij anderen). Bovendien: als je met zo'n viswijf (sorry vissen!) als Naomi omgaat, dan moet je zelf ook wel ergens iets van dat gemene, ordinaire van haar hebben, anders heb je geen goede relatie....

Dus ik denk dat we nu de ware aard van Victor gaan zien, nu hij heeft verloren. En misschien wordt ie wel gemeen, dominant en achterbaks. Ik ben benieuwd of we na morgen Victor nog steeds een aardige vent vinden!
Kortom: alweer een plot-twist! *O*
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  maandag 26 mei 2025 @ 23:36:50 #215
124676 RobertoCarlos
pi_217763857
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:20 schreef Soury het volgende:

[..]
Precies! Ik ken die plastic eethoek nou wel.... -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 26 mei 2025 @ 23:37:50 #216
124676 RobertoCarlos
pi_217763865
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Oke, eh het hoofd van Mark op een teletubbie.
Ik ga eens een kijken wat ik kan doen :s)
pi_217763919
Op een gegeven moment zag ik Marit bovenop die badkamer zitten, volgens mij bezig met de afzuiging, zat zeker een meter tussen dat plafond van de badkamer en het originele balkenplafond, wat gaan ze met die loze ruimte doen? Heel irritant best wel, dat je als kijker geen enkele notie hebt hoe alles in elkaar steekt. De originele lift lieten ze in de eerste aflevering zien, die is er uitgesloopt net als een trap.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 00:03:11 #218
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217763961
quote:
2s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:37 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik ga eens een kijken wat ik kan doen :s)
Dat is liev :*
pi_217765956
Die bus repareren met plakband _O-
pi_217766001
Die zusjes mag ik echt niet zo
Ik weet dat ze populair zijn, alleen ik erger me dood

Dat gezeik tegen Heide en Mark (maar niet tegen Victor en Naomi, want ze hen nog hebben). Ze gebruiken mensen. Niet tof

Brrrrr...
  dinsdag 27 mei 2025 @ 11:57:25 #221
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217766263
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die zusjes mag ik echt niet zo
Ik weet dat ze populair zijn, alleen ik erger me dood

Dat gezeik tegen Heide en Mark (maar niet tegen Victor en Naomi, want ze hen nog hebben). Ze gebruiken mensen. Niet tof

Brrrrr...
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, maar ik weet niet of het echt zo erg is als jij beschrijft. Zal er eens op letten, al blijf ik Marit wel een bikkel vinden.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217766270
Wauw... de zusjes hebben wel een prachtige badkamer

De badkamer van de Faisel en Chris vind ik echt een mannen badkamer. Die slordig hangende handdoeken en blauwe tandenborstel... neem dan een bamboe
pi_217766276
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 11:57 schreef V. het volgende:

[..]
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, maar ik weet niet of het echt zo erg is als jij beschrijft. Zal er eens op letten, al blijf ik Marit wel een bikkel vinden.
Oh ach... het is hoe ik het beleef he, niet de absolute waarheid.
pi_217766393
Oh wat is Naomi is zuur en slechte verliezer. Dat vind ik echt niet sjiek

En slim; tweede slaapkamer pas beoordelen na de eerste _O_
  dinsdag 27 mei 2025 @ 17:18:34 #225
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217770216
Vanavond kan ik even geen commentaar geven aangezien mijn smartfoon gecrashed is. Maar morgen hoop ik weer wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')