Inderdaad hoor, blijkt die leuke regendouche ineens een motterbuitje, hahahahaquote:Op maandag 26 mei 2025 23:14 schreef __Fokker__ het volgende:
Sowieso gaat je waterdruk toch flink omlaag als je tegelijk gaat douchen? Tenminste, ik heb een CW5 ketel en merk het meteen als iets anders water vraagt, druk word een stuk minder en dus ook minder fijn. Lijkt allemaal leuk op papier.
Geknipt en geschoren. Het geld was al uitgegevenquote:Op maandag 26 mei 2025 23:14 schreef Arcee het volgende:
De badkamer van de zussen.Leuk dat ze gewonnen hebben.
Naomi en Vic stonden al helemaal klaar om de overwinning in ontvangst te nemen.
Er zat wel een lift in, ik weet niet of die gesloopt is of dat die bij de openbare ruimtes hoort.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:15 schreef d.k. het volgende:
Meneer de makelaar komt uit Heerhugowaard. Dat is niet bepaald in de buurt van Grave. Dus wat weet hij over de lokale markt? Algemeen gezien: dat pand heeft trapjes naar de ingang en geen lift, daar komen dus geen senioren. Daarom is het ook zo jammer dat ze niet zelf een indeling mochten maken, dan had je je daarmee kunnen onderscheiden en dus voor een luxe ensuite kunnen kiezen en geen tweede slaapkamer maar bijvoorbeeld een grote inloopkast. Nu ligt alles vast, best saai.
Overigens, Victor heeft op zijn minst meegeholpen met tegelen, dat hebben ze laten zien.
Die makelaar is hier mijn grootste ergernis al, wat een naja..vulmaarin. En voor Victor vond ik het best sneu, goede bouwvakker met verstand van zaken, alleen dat wijf, he, pfffft.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:15 schreef d.k. het volgende:
Meneer de makelaar komt uit Heerhugowaard. Dat is niet bepaald in de buurt van Grave. Dus wat weet hij over de lokale markt? Algemeen gezien: dat pand heeft trapjes naar de ingang en geen lift, daar komen dus geen senioren. Daarom is het ook zo jammer dat ze niet zelf een indeling mochten maken, dan had je je daarmee kunnen onderscheiden en dus voor een luxe ensuite kunnen kiezen en geen tweede slaapkamer maar bijvoorbeeld een grote inloopkast. Nu ligt alles vast, best saai.
Overigens, Victor heeft op zijn minst meegeholpen met tegelen, dat hebben ze laten zien.
Ik vind Victor net zo erg soms, dat nare zelfingenomen lachen omdat zij beter zijn. En ze gaan ze wel een poepie laten ruiken. Ja iddquote:Op maandag 26 mei 2025 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die makelaar is hier mijn grootste ergernis al, wat een naja..vulmaarin. En voor Victor vond ik het best sneu, goede bouwvakker met verstand van zaken, alleen dat wijf, he, pfffft.
Ja, vind ik ook. Ik zou het logischer vinden in een programma als dit dat je je hele karkas zelf invult.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:15 schreef d.k. het volgende:
Daarom is het ook zo jammer dat ze niet zelf een indeling mochten maken, dan had je je daarmee kunnen onderscheiden en dus voor een luxe ensuite kunnen kiezen en geen tweede slaapkamer maar bijvoorbeeld een grote inloopkast. Nu ligt alles vast, best saai.
Omdat HIJ zichzelf beter vindt, klopt, toch was Victor niet te beroerd om anderen advies te geven of te helpen.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind Victor net zo erg soms, dat nare zelfingenomen lachen omdat zij beter zijn. En ze gaan ze wel een poepie laten ruiken. Ja idd
Dat was week één en twee, toen waren ze nog mild tegenover elkaar op de camping.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat HIJ zichzelf beter vindt, klopt, toch was Victor niet te beroerd om anderen advies te geven of te helpen.
Oja, is ook zo. Vorig jaar zat er ook zo'n soort stel in "Een eigen huis." Die hadden de kinderen al ingeschreven op de lokale school, zo overtuigd waren ze van de overwinning. (Ja, sorry, ben verslaafd aan dit soort programma's, haha) Nu ja, zou mij ook echt niet storen als V&N uiteindelijk wel winnen.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was week één en twee, toen waren ze nog mild tegenover elkaar op de camping.
Ja klopt die hadden al een school uitgezocht. Ik kijk ook alles wat dit betreft hoor. Ik moet wel zeggen dat zo'n topic op fok het 10x leuker maakt.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oja, is ook zo. Vorig jaar zat er ook zo'n soort stel in "Een eigen huis." Die hadden de kinderen al ingeschreven op de lokale school, zo overtuigd waren ze van de overwinning. (Ja, sorry, ben verslaafd aan dit soort programma's, haha) Nu ja, zou mij ook echt niet storen als V&N uiteindelijk wel winnen.
Precies! Ik ken die plastic eethoek nou wel....quote:Op maandag 26 mei 2025 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind Victor net zo erg soms, dat nare zelfingenomen lachen omdat zij beter zijn. En ze gaan ze wel een poepie laten ruiken. Ja idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Ik ga eens een kijken wat ik kan doenquote:Op maandag 26 mei 2025 19:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oke, eh het hoofd van Mark op een teletubbie.
Dat is lievquote:Op maandag 26 mei 2025 23:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik ga eens een kijken wat ik kan doen
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, maar ik weet niet of het echt zo erg is als jij beschrijft. Zal er eens op letten, al blijf ik Marit wel een bikkel vinden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die zusjes mag ik echt niet zo
Ik weet dat ze populair zijn, alleen ik erger me dood
Dat gezeik tegen Heide en Mark (maar niet tegen Victor en Naomi, want ze hen nog hebben). Ze gebruiken mensen. Niet tof
Brrrrr...
Oh ach... het is hoe ik het beleef he, niet de absolute waarheid.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:57 schreef V. het volgende:
[..]
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt, maar ik weet niet of het echt zo erg is als jij beschrijft. Zal er eens op letten, al blijf ik Marit wel een bikkel vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |