Het was de badkameroplevering. Ik verklap niks.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vergeten te kijken
Morgen terugkijken dus
Oh ik vind spoilers nooit ergquote:Op maandag 26 mei 2025 22:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het was de badkameroplevering. Ik verklap niks.
Zo wel even uit dit topic blijven idd.quote:
Oh juist wel leuk; langzaam de boel zien te verzurenquote:Op maandag 26 mei 2025 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar het was net iets meer kijkplezier als je de uitslag nog niet wist.
Vuurwerk ja het zelf voorgestelde uitstel van oplevering is weer een heet hangijzerquote:Op maandag 26 mei 2025 22:49 schreef d.k. het volgende:
En toch...het is raar dat je van te voren gaat zeggen dat het perfect af moet zijn maar ter plekke toegeeft dat je eigenlijk alleen op uitstraling let en op eigenheid. Maar eigenheid is niet gelijk aan verkoopbaarheid en af was die badkamer dus niet.
Wat je nu wel kon zien is dat er dus een opening tussen badkamer plafond en de balken zit. Zo hoog zelfs dat je daar kan zitten. Ik denk dan meteen opbergruimte, maar zo lijkt het het niet gemaakt te zijn. Zonde want opbergruimte is in een appartement goud waard.
Mark liet zich weer van zijn ware arrogante kant zien toen hij over de zusjes ging klagen. En dat is dan een ondernemer, ik zou nooit onder hem willen werken.
De nieuwe opdracht is de slaapkamer maar die heeft geen echte deadline want dan moet eerste slaapkamer ook af zijn. Dat is bij twee stellen al zo, dus die snapte ik niet helemaal, die kunnen dan rustig aan doen? Het is ook jammer dat maar 1 stel iets wint en dat ze niet onderling nog punten mogen geven. Dat geeft wat meer dynamiek.
Over dynamiek gesproken, benieuwd naar morgen, vuurwerk!
De wasbakken was een minpuntje (wat onterecht was) maar de ruimte tussen de douche en wasbakken was ook best krap plus onnodig twee douche koppen. Het was niet helemaal perfect behalve op het oog.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:52 schreef Firuze60 het volgende:
Naja, die jury is natuurlijk verschrikkelijk met hun gebazel, wat dat betreft had die blonde del wel een punt, haar marmeren wasbakken waren geseald voor kalkaanslag. Die dikbuik van een makelaar kan sowieso niemand serieus nemen met zijn gekletskoekerij.
Ja die wc's dat is echt niet fijn. Zeker als je wat langer bent dan 160 cmquote:Op maandag 26 mei 2025 22:56 schreef Firuze60 het volgende:
Moest ook heel hard lachen om die veel te laag geplaatste weeceetjes. Dat bedenk je toch van te voren? PruttelMaurits zat nog te piepen dat ie het goed had uitgemeten.
Vond ik ook, twee enorme regendouches zo vlak naast elkaar. Maar goed, normaal gesproken klettert daar het water toch verticaal uit?quote:Op maandag 26 mei 2025 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
De wasbakken was een minpuntje (wat onterecht was) maar de ruimte tussen de douche en wasbakken was ook best krap plus onnodig twee douche koppen. Het was niet helemaal perfect behalve op het oog.
Tót het opeen mensenlijf óf de grond klettert, dan gaat het alle kanten op.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond ik ook, twee enorme regendouches zo vlak naast elkaar. Maar goed, normaal gesproken klettert daar het water toch verticaal uit?
Naja het is wel een wat meer natuurlijke houding, maar heel gebruikelijk is het nietquote:Op maandag 26 mei 2025 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die wc's dat is echt niet fijn. Zeker als je wat langer bent dan 160 cm
Dan hadden ze beter kunnen kiezen voor één aansluiting waar je meerdere keuzes mee hebt. Regendouche en normaal.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond ik ook, twee enorme regendouches zo vlak naast elkaar. Maar goed, normaal gesproken klettert daar het water toch verticaal uit?
Dat viel mij ook op. Je zag af en toe een stel wat prutsen met een kraan die niet paste, voor de rest heel weinig, al die verlaagde plafonds, nooit iemand daar aan zien werken.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Hebben jullie iemand zien tegelen? Ik niet. Er wordt veel voor hen gedaan volgens mij.
Als je wat langer of ouder bent is het niet echt fijn, maar Maurits gaat het nog even nametenquote:Op maandag 26 mei 2025 23:00 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Naja het is wel een wat meer natuurlijke houding, maar heel gebruikelijk is het niet
Durf 100% wel te wedden te ze een ondervloer laag zijn vergeten mee te rekeken.
Het is sowieso heerlijk vertoeven op een hoog toilet, voor kinderen zet je er een trapje voor.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je wat langer of ouder bent is het niet echt fijn, maar Maurits gaat het nog even nameten
Het zijn niet bepaald appartementen voor gezinnen.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het is sowieso heerlijk vertoeven op een hoog toilet, voor kinderen zet je er een trapje voor.
Daarom, levensloopbestendig had die dikbuik het over, moeten ze wel eerst weer die lift in dat gebouw herstellen.quote:Op maandag 26 mei 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn niet bepaald appartementen voor gezinnen.
Oja, niet aan gedachtquote:Op maandag 26 mei 2025 23:00 schreef V. het volgende:
[..]
Tót het opeen mensenlijf óf de grond klettert, dan gaat het alle kanten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |