abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2025 @ 22:00:38 #176
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217763169
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
:o
Vergeten te kijken

Morgen terugkijken dus
Het was de badkameroplevering. Ik verklap niks.
pi_217763179
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Het was de badkameroplevering. Ik verklap niks.
Oh ik vind spoilers nooit erg :)
pi_217763241
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zo wel even uit dit topic blijven idd.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217763249
quote:
10s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:08 schreef Soury het volgende:

[..]
Zo wel even uit dit topic blijven idd.
Daarom!

Dit topic geeft voorpret
pi_217763442
Terechte winnaar wat mij betreft. Het is erg mooi en ook lekker praktisch. Die van Victor & Naomi lijkt op het eerste gezicht heel mooi (net als Naomi), maar valt in de praktijk erg tegen denk ik. Die 2 douches zaten veel te dicht op elkaar, geen afscheiding aan de zijkant waardoor je blijft dweilen. Voor de spiegel staan en een stukje naar achteren lopen is er niet bij, want daar staat dan die afscheiding...

Het tegenovergestelde van Chris & Faisal, die hadden weer zoveel ruimte genomen voor 2 douches dat als ze er nog een paar tussen hadden geplaatst het ook had kunnen dienen als de douche van het plaatselijke voetbalelftal.

En al die wc's zaten echt te laag, zo hoog zijn de kinder wc's bij een pretpark. Benieuw wat ze daar mee gaan doen.

Victor & Naomi stonden al klaar om de complimenten & winst in ontvangst te nemen, dat zag je echt. Zal wel extra pijnlijk zijn dat ze van die zussen verliezen. ~O>
pi_217763490
Zo, even gewacht met meelezen, wilde toch liever niet van te voren weten wie er zou winnen, maar nu de aflevering gezien. Terechte winnaars toch wel en niet eens door dat bad, maar door hun dubbele deuren, deur naar de slaapkamer plus licht en hun kleurkeuze ook.

Wat een zure verliezer is Naomi toch. Allemachtig _O-
pi_217763516
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik normaal ook niet, maar het was net iets meer kijkplezier als je de uitslag nog niet wist.
pi_217763544
Ik moest wel lachen om Faisal in deze aflevering, eerst even met plakband die gemolde bakwagen repareren en later: "Als je in bad wil ga je maar naar een hotel." :D
pi_217763551
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik normaal ook niet, maar het was net iets meer kijkplezier als je de uitslag nog niet wist.
Oh juist wel leuk; langzaam de boel zien te verzuren :+
pi_217763560
En toch...het is raar dat je van te voren gaat zeggen dat het perfect af moet zijn maar ter plekke toegeeft dat je eigenlijk alleen op uitstraling let en op eigenheid. Maar eigenheid is niet gelijk aan verkoopbaarheid en af was die badkamer dus niet.
Wat je nu wel kon zien is dat er dus een opening tussen badkamer plafond en de balken zit. Zo hoog zelfs dat je daar kan zitten. Ik denk dan meteen opbergruimte, maar zo lijkt het het niet gemaakt te zijn. Zonde want opbergruimte is in een appartement goud waard.
Mark liet zich weer van zijn ware arrogante kant zien toen hij over de zusjes ging klagen. En dat is dan een ondernemer, ik zou nooit onder hem willen werken.

De nieuwe opdracht is de slaapkamer maar die heeft geen echte deadline want dan moet eerste slaapkamer ook af zijn. Dat is bij twee stellen al zo, dus die snapte ik niet helemaal, die kunnen dan rustig aan doen? Het is ook jammer dat maar 1 stel iets wint en dat ze niet onderling nog punten mogen geven. Dat geeft wat meer dynamiek.
Over dynamiek gesproken, benieuwd naar morgen, vuurwerk! :P
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_217763578
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:49 schreef d.k. het volgende:
En toch...het is raar dat je van te voren gaat zeggen dat het perfect af moet zijn maar ter plekke toegeeft dat je eigenlijk alleen op uitstraling let en op eigenheid. Maar eigenheid is niet gelijk aan verkoopbaarheid en af was die badkamer dus niet.
Wat je nu wel kon zien is dat er dus een opening tussen badkamer plafond en de balken zit. Zo hoog zelfs dat je daar kan zitten. Ik denk dan meteen opbergruimte, maar zo lijkt het het niet gemaakt te zijn. Zonde want opbergruimte is in een appartement goud waard.
Mark liet zich weer van zijn ware arrogante kant zien toen hij over de zusjes ging klagen. En dat is dan een ondernemer, ik zou nooit onder hem willen werken.

De nieuwe opdracht is de slaapkamer maar die heeft geen echte deadline want dan moet eerste slaapkamer ook af zijn. Dat is bij twee stellen al zo, dus die snapte ik niet helemaal, die kunnen dan rustig aan doen? Het is ook jammer dat maar 1 stel iets wint en dat ze niet onderling nog punten mogen geven. Dat geeft wat meer dynamiek.
Over dynamiek gesproken, benieuwd naar morgen, vuurwerk! :P
Vuurwerk ja het zelf voorgestelde uitstel van oplevering is weer een heet hangijzer *O*
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217763583
Naja, die jury is natuurlijk verschrikkelijk met hun gebazel, wat dat betreft had die blonde del wel een punt, haar marmeren wasbakken waren geseald voor kalkaanslag. Die dikbuik van een makelaar kan sowieso niemand serieus nemen met zijn gekletskoekerij.
pi_217763605
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:52 schreef Firuze60 het volgende:
Naja, die jury is natuurlijk verschrikkelijk met hun gebazel, wat dat betreft had die blonde del wel een punt, haar marmeren wasbakken waren geseald voor kalkaanslag. Die dikbuik van een makelaar kan sowieso niemand serieus nemen met zijn gekletskoekerij.
De wasbakken was een minpuntje (wat onterecht was) maar de ruimte tussen de douche en wasbakken was ook best krap plus onnodig twee douche koppen. Het was niet helemaal perfect behalve op het oog.
pi_217763606
Moest ook heel hard lachen om die veel te laag geplaatste weeceetjes. Dat bedenk je toch van te voren? PruttelMaurits zat nog te piepen dat ie het goed had uitgemeten.
pi_217763624
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:56 schreef Firuze60 het volgende:
Moest ook heel hard lachen om die veel te laag geplaatste weeceetjes. Dat bedenk je toch van te voren? PruttelMaurits zat nog te piepen dat ie het goed had uitgemeten.
Ja die wc's dat is echt niet fijn. Zeker als je wat langer bent dan 160 cm _O-
pi_217763626
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:55 schreef Soury het volgende:

[..]
De wasbakken was een minpuntje (wat onterecht was) maar de ruimte tussen de douche en wasbakken was ook best krap plus onnodig twee douche koppen. Het was niet helemaal perfect behalve op het oog.
Vond ik ook, twee enorme regendouches zo vlak naast elkaar. Maar goed, normaal gesproken klettert daar het water toch verticaal uit?
  maandag 26 mei 2025 @ 23:00:11 #192
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217763633
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vond ik ook, twee enorme regendouches zo vlak naast elkaar. Maar goed, normaal gesproken klettert daar het water toch verticaal uit?
Tót het opeen mensenlijf óf de grond klettert, dan gaat het alle kanten op.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217763639
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja die wc's dat is echt niet fijn. Zeker als je wat langer bent dan 160 cm _O-
Naja het is wel een wat meer natuurlijke houding, maar heel gebruikelijk is het niet :+

Durf 100% wel te wedden te ze een ondervloer laag zijn vergeten mee te rekenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door __Fokker__ op 26-05-2025 23:15:13 ]
pi_217763644
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan hadden ze beter kunnen kiezen voor één aansluiting waar je meerdere keuzes mee hebt. Regendouche en normaal.
pi_217763655
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Hebben jullie iemand zien tegelen? Ik niet. Er wordt veel voor hen gedaan volgens mij.
Dat viel mij ook op. Je zag af en toe een stel wat prutsen met een kraan die niet paste, voor de rest heel weinig, al die verlaagde plafonds, nooit iemand daar aan zien werken.
pi_217763660
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:00 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Naja het is wel een wat meer natuurlijke houding, maar heel gebruikelijk is het niet :+

Durf 100% wel te wedden te ze een ondervloer laag zijn vergeten mee te rekeken.
Als je wat langer of ouder bent is het niet echt fijn, maar Maurits gaat het nog even nameten :+
pi_217763673
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:03 schreef Soury het volgende:

[..]
Als je wat langer of ouder bent is het niet echt fijn, maar Maurits gaat het nog even nameten :+
Het is sowieso heerlijk vertoeven op een hoog toilet, voor kinderen zet je er een trapje voor. 8-)
pi_217763681
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het is sowieso heerlijk vertoeven op een hoog toilet, voor kinderen zet je er een trapje voor. 8-)
Het zijn niet bepaald appartementen voor gezinnen.
pi_217763695
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:06 schreef Soury het volgende:

[..]
Het zijn niet bepaald appartementen voor gezinnen.
Daarom, levensloopbestendig had die dikbuik het over, moeten ze wel eerst weer die lift in dat gebouw herstellen.
pi_217763708
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 23:00 schreef V. het volgende:

[..]
Tót het opeen mensenlijf óf de grond klettert, dan gaat het alle kanten op.
Oja, niet aan gedacht :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')