Zit er dik in, prachtig gedaan. En geen VT wonen badkamer en chroom ipv dat in de mode goud met zwart.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:12 schreef V. het volgende:
Ik zou het zoooo tof vinden als de zusjes deze zouden winnen.
Dan is die rubberen zuiglip zoooooo ziek
Best goed gelukt in welk opzicht dan?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
Vind die van Heidi en Mark ook eigenlijk best goed gelukt, jammer van die simpele witte vierkante tegels.
Meen je dat nouquote:Op maandag 26 mei 2025 21:20 schreef Soury het volgende:
Vind die van Heidi en Mark ook eigenlijk best goed gelukt, jammer van die simpele witte vierkante tegels.
Ja als ze witte metro tegels hadden gebruikt met bv. één donkerbruine rand erin was ie best gaaf.quote:
lippie gaat nog even verhaal halen bij Ray.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:29 schreef V. het volgende:
Tsjakkaaaa, wat een slechte verliezers![]()
![]()
![]()
![]()
Lelijk van buiten, lelijk van binnen
Ware aard komt naar boven, lekker hoor ze hadden de winst al te pakken in hun arrogante hoofdquote:
Maar ook dat standupje na de prijsuitreiking. Heel nepblij roepen dat je lekker vaak naar de kinderen kan, want de kwaliteit maakt toch niet uit.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
lippie gaat nog even verhaal halen bij Ray.
Dat gezeur over de kinderen, ze gaan een dagje naar huis en zij komt met compleet nieuw gestylde coup terug. Die heeft dus ook wat uurtjes besteed aan haar hoofd ipv de kinderenquote:Op maandag 26 mei 2025 21:45 schreef V. het volgende:
[..]
Maar ook dat standupje na de prijsuitreiking. Heel nepblij roepen dat je lekker vaak naar de kinderen kan, want de kwaliteit maakt toch niet uit.
Wát een onsportief gleufdier, zeg. Zeker te weinig mogen paaldansen de laatste weken
Het is duidelijk dat zij verwachten te winnen.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:45 schreef V. het volgende:
[..]
Maar ook dat standupje na de prijsuitreiking. Heel nepblij roepen dat je lekker vaak naar de kinderen kan, want de kwaliteit maakt toch niet uit.
Met droge ogen, hè? Want zelf kan ze nog geen schroef indraaien. Naarling.
Wát een onsportief gleufdier. Zeker te weinig mogen paaldansen de laatste weken
Groen? Nou smaken verschillen ik vind grote tegels niet mooi. Maar dat is wel de trend.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vond de badkamer van Anouk het mooist. Die groene kleur
Echt, het kost een godsvermogen om er zo goedkoop uit te zien.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gezeur over de kinderen, ze gaan een dagje naar huis en zij komt met compleet nieuw gestylde coup terug. Die heeft dus ook wat uurtjes besteed aan haar hoofd ipv de kinderen
Ik vond het, net als die van Victor en zijn floozy en in iets mindere mate vader en zoon nogal toonzalerig. Geen karakter.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vond de badkamer van Anouk het mooist. Die groene kleur
Welke vond jij het mooist?quote:Op maandag 26 mei 2025 21:56 schreef V. het volgende:
[..]
Ik vond het, net als die van Victor en zijn floozy en in iets mindere mate vader en zoon nogal toonzalerig. Geen karakter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |