Er is eens iemand doorheen gelopen terwijl hij dicht zat. Hij sluit niet goed meer en de 'scharnieren' lopen niet soepel meer. Hij maakt ook zeer veel herrie bij het openen en sluiten van de hordeur.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:01 schreef arvensis het volgende:
Wat werkt precies niet meer goed aan de hor?
Heb je hem al eens ingesmeerd met WD40 ofzo? Dat helpt altijd goed qua soepelheid en herriequote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:40 schreef Piet200 het volgende:
[..]
Er is eens iemand doorheen gelopen terwijl hij dicht zat. Hij sluit niet goed meer en de 'scharnieren' lopen niet soepel meer. Hij maakt ook zeer veel herrie bij het openen en sluiten van de hordeur.
Wat is dit lelijk gedaan zeg...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:36 schreef Piet200 het volgende:
Ik heb een vervangende, die precies hetzelfde is. Die van mij heb ik eraf kunnen halen, hij was stevig gelijmt. Bij diegene die ik nu heb zit een strip, die je kan monteren en daar de hor in klikken. Dat wil ik graag doen, in plaats van direct de hordeur lijmen.
Er zit echter nog wel een kier, waar in het verleden (lang geleden) pur in is gespoten, maar ik wil deze graag dicht maken, zodat ik een vlakke ondergrond heb om de strip op vast te maken.
Iemand een idee waarmee ik deze kier het beste kan vullen ?
Ik heb wel iets van een pot vulmiddel, maar weet niet of dat het beste is om te gebruiken.
[ link | afbeelding ]
Ja zoiets.quote:Op zondag 6 juli 2025 01:40 schreef FFnog het volgende:
[..]
Wat is dit lelijk gedaan zeg...
Ik zou er een lat overheen zetten denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |