Limburgs?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:43 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Over het signalement van de mannen is verder op te merken dat zij onderling in een andere taal dan Nederlands spraken.
Dat is deze toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:57 schreef herverwijderd het volgende:
Maar het is natuurlijk verschrikkelijk. Eerder deze maand was er ook al weer een verkrachting in het centrum van Maastricht.
Nee, Mestreechs.quote:
Ja tuurlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:08 schreef inslagenreuring het volgende:
Ontluisterend nieuws maar het mag geen verrassing meer zijn.
Anno 2025 mijd je als vrouw beter ieder stadscentrum na 21:00.
Ja, het is altijd 1 vrouw in 1 stad. Leg dat maar eens uit aan een slachtoffer van groepsverkrachting.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.![]()
Het is triest, maar het gaat hier over 1 vrouw, in 1 van de 100 steden in Nederland, die vol zitten met vrouwen die pas beginnen met feesten om 21:00.
Die moesten ze even wegzetten om de fiets van die dame over te kunnen nemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:03 schreef Twiitch het volgende:
Glimmende jas, capuchonnetjes, zware haren, lichtgetint, misdaad. Ik mis nog een fatbike of scooter en dan heb ik bingo.
Nou jaaaaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.![]()
Het is triest, maar het gaat hier over 1 vrouw, in 1 van de 100 steden in Nederland, die vol zitten met vrouwen die pas beginnen met feesten om 21:00.
Het is niet mijn favo doelgroep, maar je post is gewoon wederom hilarisch.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, het is altijd 1 vrouw in 1 stad. Leg dat maar eens uit aan een slachtoffer van groepsverkrachting.
Maar bedankt voor de nuance omdat het je favoriete doelgroep betreft, Hans.
Ga lekker brood voeren bij het AZC ofzo.
Het leger zou men moeten inzetten zodat de criminelen helemaal geen kans meer zouden hebben om misdaden te plegen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:28 schreef Jahr00n het volgende:
We moeten gewoon gewapende burgerwachten introduceren in de grote steden. Deze burgerwachten mogen wat mij betreft fysiek ingrijpen.
Nou, ik sluit liever de wolven op dan de hertjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:08 schreef inslagenreuring het volgende:
Anno 2025 mijd je als vrouw beter ieder stadscentrum na 21:00.
Anno 2025 mijd je als vrouw beter ieder stadscentrum na 21:00.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:08 schreef inslagenreuring het volgende:
Nee, het gaat over onze overheid die verkrachters importeert.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.![]()
Oh sorry, ik had moeten weten dat het grotere plaatje je zou ontgaan. Excuses voor het ongemak.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is niet mijn favo doelgroep, maar je post is gewoon wederom hilarisch.
Duizenden meiden die de grootste lol hebben tot in de ochtenduren.
Maar jij claimt dat ze net zoals jou beter om een zolderkamer moeten zitten om 21.00. Vanwege 1 verkrachting in Maastricht.
Echt een verrijking inderdaad.quote:
Mijn wereldbeeld is gelukkig niet vrouwen adviseren binnen te blijven om 21.00.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had moeten weten dat het grotere plaatje je zou ontgaan. Excuses voor het ongemak.
Het gaat erom dat er in toenemende mate sprake is van geïmporteerde hyena's met dito stropersmentaliteit, die er niet voor schromen om met 4 man sterk een jonge meid te overmeesteren en te verkrachten.
Maar voor jouw wereldbeeld (een beeld wat nog klappen genoeg gaat krijgen de komende tijd) is het fijner om dit als dramatisch op zichzelf staand incident te zien.
Maar, misschien is het beter als ze zich helemaal inpakken of zo..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mijn wereldbeeld is gelukkig niet vrouwen adviseren binnen te blijven om 21.00.
Saaie boel wordt het dan.
Volgens mij adviseerde ik dat ook helemaal nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nederland is een paradijs voor criminelen, want men laat de criminelen hier gewoon naar een zwakkere prooi zoekenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:01 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom zijn die tering holbewoners geblurred? Verkrachters beschermen
Het is wel Nederland hé.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:01 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom zijn die tering holbewoners geblurred? Verkrachters beschermen
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:45 schreef Invisibli het volgende:
Drank + drugs + de hele nacht doorfeesten + hoe sommige zich kleden en dansen.. tja.. hoe verstandig is dat.
Het spreekt voor zich dat iedereen zich moet beheersen maar dan bedoel ik ook echt iedereen en ook die dames die verleiden als een spel zien.
Mooi stukje victim blaming weer.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:45 schreef Invisibli het volgende:
Drank + drugs + de hele nacht doorfeesten + hoe sommige zich kleden en dansen.. tja.. hoe verstandig is dat.
Het spreekt voor zich dat iedereen zich moet beheersen maar dan bedoel ik ook echt iedereen en ook die dames die verleiden als een spel zien.
Ze droeg ook geen hoofddoek dus verleidde die 4 mannen met haar haar!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:45 schreef Invisibli het volgende:
Was je er bij?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:45 schreef Invisibli het volgende:
Zeven maanden geleden nog maar. Iemand moet zich deze generiek ogende, nu nog geblurde mannetjes na zo'n korte tijd wel herinneren natuurlijk.quote:woensdagnacht 29 oktober
In elk geval was het z'n stemvee.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:52 schreef InzolVC het volgende:
Woont Frans Timmermans niet in Maastricht, mischien was hij het wel.
Tjonge, de opsporingsurgentie is er wel weer zeg....quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:43 schreef Kim-Holland het volgende:
Op dinsdag- op woensdagnacht 29 oktober
Wat kan jou dat nou interesseren?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dat jij zo zwak bent om je niet te kunnen beheersen bij vrouwelijk schoon is niet iets waar anderen rekening mee moeten houden en uit voorzorg voor moeten buigen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:45 schreef Invisibli het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |