Ja, duur, maar tot een jaar geleden kon je bij goed zoeken nog een cocktail vinden voor 10-11 euro. Nu ineens standaard overal 15 euro of meer...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:22 schreef LethalNinja het volgende:
Cocktails zijn al jaren relatief duur, in Nederland maar ook in het buitenland. Rekening houdende met de inflatie etc vind ik dit nu geen gekke prijzen.
Cocktails zijn een kunstvorm. Ik krijg ze nooit zo lekker als de barman ze maakt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:23 schreef LethalNinja het volgende:
Anders koop je toch een fles sterke drank en maak je thuis lekker je cocktail.
Mocktails zijn op veel plekken nog 11-12 euro, maar binnenkort 15 euro zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:25 schreef Flitsbezorger het volgende:
Mocktails![]()
15 euros vragen voor een glaasje gemixte vruchtensappen_!!!!!!!
NOOIT een cocktail???quote:
Wat moet je andersquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:40 schreef Redbullkid het volgende:
Omdat er knuppels zijn die het voor die prijs blijven kopen.
Probeer eens. Er gaat een wereld voor je openquote:
Ik drink zelden alcohol.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Probeer eens. Er gaat een wereld voor je open
Maar geen alcohol is altijd beter
11-12 euro betalen voor een glaasje gemixte vruchtensapjesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mocktails zijn op veel plekken nog 11-12 euro, maar binnenkort 15 euro zou me niets verbazen
Voor de afwisseling is mixen wel lekker. Wodka mix ik sowieso altijd.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:58 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik ook niet want ik ben geen flikker ik drink mijn rotzooi puur
ok sorryquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Voor de afwisseling is mixen wel lekker. Wodka mix ik sowieso altijd.
Niet nodig hoor, ik zie mezelf alleen niet als flikker.quote:
Daarom noem ik het ook schandaligquote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:54 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
11-12 euro betalen voor een glaasje gemixte vruchtensapjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!
Maar weinig sterke dranken zijn puur lekker.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:58 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik ook niet want ik ben geen flikker ik drink mijn rotzooi puur
Alcoholvrije Vodka smaakt gewoon naar waterquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daarom noem ik het ook schandalig![]()
Alcoholvrije wodka is ook nog vaak goedkoper
Ohja ik drink wel eens die absolut vodka met sprite uit een blikje hihiquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, ik zie mezelf alleen niet als flikker.
En waarom zou bijvoorbeeld een espresso martini dan duurder moeten worden?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Omdat ze in dit land geen goede ginger beer maken, dat moeten ze dus importeren en is duurder geworden door de handelsoorlog.
Omdat alles duurder is geworden denk ik, denk oa personeel, huur etc.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:22 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
En waarom zou bijvoorbeeld een espresso martini dan duurder moeten worden?
Dat is omdat je de goede drank en het juiste mixology tools niet hebt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Cocktails zijn een kunstvorm. Ik krijg ze nooit zo lekker als de barman ze maakt.
Daar heb ik niet direct een antwoord op.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:22 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
En waarom zou bijvoorbeeld een espresso martini dan duurder moeten worden?
Met alcoholisme kun je niet vroeg genoeg beginnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:28 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind het mixen van dranken voor kleuters.
Lekker man, twee cocktails p.p. met je date drinken en je bent 60 piek verder. Pin automaat vraagt ook meteen fooi en omdat je niet als arme sloeber wilt overkomen druk je, gematigd lachend, maar op 10% voor de middelmatige service. 66 euro verder en nog steeds geen pussy.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:22 schreef LethalNinja het volgende:
Cocktails zijn al jaren relatief duur, in Nederland maar ook in het buitenland. Rekening houdende met de inflatie etc vind ik dit nu geen gekke prijzen.
Ja ben jij happyquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:35 schreef Roesjesjager het volgende:
Niet gewoon naar Duitsland gaan tijdens happy hour
Herkenbaar voor mij in mijn begin jaren 20 ook eens toen ik met twee best lekkere wijven was voor hen een cocktail gehaald. Ze namen het met plezier aan en gingen ergens anders heen. Dure les achja.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:32 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Lekker man, twee cocktails p.p. met je date drinken en je bent 60 piek verder. Pin automaat vraagt ook meteen fooi en omdat je niet als arme sloeber wilt overkomen druk je, gematigd lachend, maar op 10% voor de middelmatige service. 66 euro verder en nog steeds geen pussy.
Ben je al zo oud jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:44 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Herkenbaar voor mij begin jaren 20 .
Lolquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:44 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Herkenbaar voor mij in mijn begin jaren 20 ook eens toen ik met twee best lekkere wijven was voor hen een cocktail gehaald. Ze namen het met plezier aan en gingen ergens anders heen. Dure les achja.
A niffoquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:44 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Herkenbaar voor mij in mijn begin jaren 20 ook eens toen ik met twee best lekkere wijven was voor hen een cocktail gehaald. Ze namen het met plezier aan en gingen ergens anders heen. Dure les achja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |