Mijn moeder houdt me wekelijks op de hoogte over de stand van de boomquote:
Die knagen dus heel wat af ..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt me wekelijks op de hoogte over de stand van de boom
Toen ik bij haar was zag je klein beginnetje en dit is na een maand
Gaaf om te zien!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt me wekelijks op de hoogte over de stand van de boom
Toen ik bij haar was zag je klein beginnetje en dit is na een maand
Oplichterts zijn hetquote:
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar gaat de boom wel op de juiste plek vallen ?
Jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:45 schreef engine het volgende:
[..]
Gaaf om te zien!
Ze zouden er een wildcamera moeten hangen met livestream
Ja ik ga er niet heel rouwig om zijn hoor, mocht het nu echt definitief zijn. Maar had eigenlijk al veel eerder einde verhaal moeten zijn..quote:
Arnhem?quote:
Hoezo helaas? Dit hebben ze echt volledig over zichzelf afgeroepen.quote:
Arnhem ja. Mij persoonlijk boeit het niet maar het is wel zonde voor de stad/regio.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Arnhem?![]()
Mij boeit het allemaal niet, het is maar voetbal![]()
27e weer een testvlucht
Ik kijk ook niet dagelijks, alleen als er echt wat te zien/volgen isquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:07 schreef engine het volgende:
[..]
Arnhem ja. Mij persoonlijk boeit het niet maar het is wel zonde voor de stad/regio.
Ik zag het jaik ben weer heel benieuwd. Ik volg het niet meer dagelijks maar ze lijken iets meer tijd genomen te hebben deze keer.
Eerst keken we nog elke static fire enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet dagelijks, alleen als er echt wat te zien/volgen is![]()
En zo'n testvlucht is toch wel weer een heel ding
Static fires blijf ik leuk vinden maar ik kijk niet alles meerquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:21 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst keken we nog elke static fire enzo![]()
Maar blijft bijzonder om te zien ja.
Moet je eens opletten,quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:07 schreef engine het volgende:
[..]
Arnhem ja. Mij persoonlijk boeit het niet maar het is wel zonde voor de stad/regio.
Ik zag het jaik ben weer heel benieuwd. Ik volg het niet meer dagelijks maar ze lijken iets meer tijd genomen te hebben deze keer.
Ik oranje 🧡quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:32 schreef chufi het volgende:
Ik speelde croeger ook in het geel/zwart ...
In Nijmegen jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je eens opletten,
zodra het definitief is groot feest in de regio
He, jij ook alquote:
Dan wil ik elke week meteen een andere kleur pakjequote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen we daar geen AI script voor maken dat ze elke vrijdagmiddag komt met dr nummertje ?!?
Kunnen we dan ook een snelknop krijgen? Er zijn dagen dat ik ze op donderdag al verwelkom, ok zeldzaam.. maar dan wil ik wel Jerneyquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Kunnen we daar geen AI script voor maken dat ze elke vrijdagmiddag komt met dr nummertje ?!?
Dat zijn al twee knoppen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan wil ik elke week meteen een andere kleur pakje
7 kleuren en dan elke dag een andere kleurquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan wil ik elke week meteen een andere kleur pakje
Elke week een random kleurtje pakquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog meer mensen wensen voor knoppen?
Chuf moet dat wel op tijd weten
Ga je gang .. jij bent er volgens mij wel goed in ..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hahah die pakken... ergens zag ik ze wel.. het strakke vooral.. al die kleuren
Hi Shiiquote:
Ik pas nog ffquote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je gang .. jij bent er volgens mij wel goed in ..
Amper. Niet genoeg in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Iemand nog wat regen gehad? Hier was het waardeloos
Enige malen helaas, morgen idem vrees ikquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je echt hč. Ik rij elke dag door de velden.. ik leef mee met de boeren en de natuur.quote:
Je hebt je paddenstoel weer!quote:
Na al die droogte is een buitje toch gewoon lekker!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:08 schreef pullup het volgende:
`
[..]
Enige malen helaas, morgen idem vrees ik
Hier viel het een paar uur terug met bakken uit de luchtquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Komende week geloof ik wel een paar dagen flink regen, maar dan nog is het niet genoeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je echt hč. Ik rij elke dag door de velden.. ik leef mee met de boeren en de natuur.
Nee, maar voor het kiemgoed is een beetje ook al een flinke bonus.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Komende week geloof ik wel een paar dagen flink regen, maar dan nog is het niet genoeg.
Nice!!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier viel het een paar uur terug met bakken uit de lucht
Als ik thuis ben wel jaquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Na al die droogte is een buitje toch gewoon lekker!
Hé! Jij leeft van/op/in dat spul! Nou niet mauwen als het gratis uit de lucht valt ook nog!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ik thuis ben wel jaNiet als ik er doorheen moet
Nou je het gras rond de tegels is wat geler dan normaal hierquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hé! Jij leeft van/op/in dat spul! Nou niet mauwen als het gratis uit de lucht valt ook nog!
Ha die Koenquote:
Het gras tussen de tegels is altijd geler bij de burenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou je het gras rond de tegels is wat geler dan normaal hier
Soms groeit en bloeit er gewoon iets moois tussen de tegels en verbaas me er altijd over hoe dat kan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het gras tussen de tegels is altijd geler bij de buren
Gaat zijn gangetjequote:
Lekker, ik ben alleen aan het bierquote:
Ja! idd.. haha droogte, mensen lopen er over heen... het zit tussen kunstmatig beton en cement... en toch is het groenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Soms groeit en bloeit er gewoon iets moois tussen de tegels en verbaas me er altijd over hoe dat kan.
Ik heb een begin (script + instrucions) het zijn maar 130 text regels in totaal .. Ik ga eens kijken .. moet nog wat dingen installeren zoals Python en zo ..quote:
Nicequote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Proost! Ik doe mee met een scheut in mijn koffie
Joh! En hoe dan? Post dat dan automatisch hier? Op vrijdag? Ben thuis in meer andere hoeken van AI,quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een begin (script + instrucions) het zijn maar 130 text regels in totaal .. Ik ga eens kijken .. moet nog wat dingen installeren zoals Python en zo ..
Jazekersquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetjeWe zijn o.a. Domni's huis aan het verven
Met jou alles oké?
Die duiken soms ineens opquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik moest een onderdeel vervangen van één van mijn speeltjes, en buiten het onderdeel, zat er een rubber duckie in de doos![]()
[ link | afbeelding ]
Allemaal leuke dingenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazekers
Weekend
Volgende week een Fok meet (?)
20/6 op vakantie
Nee het is een soort handvat .. ben nog vergeten te vragen om het dan te posten op Fok! en dan ook nog in het juiste topic ...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Joh! En hoe dan? Post dat dan automatisch hier? Op vrijdag? Ben thuis in meer andere hoeken van AI,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee het is een soort handvat .. ben nog vergeten te vragen om het dan te posten op Fok! en dan ook nog in het juiste topic ...Haha Geweldig, deze techniek is zowel amazing als scaring! Ben benieuwd !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ik keek vanmiddag een livestream en opeens sprong iedereen het zwembad in en klom op zwembadeendjes ... stuk of 100 of zoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik moest een onderdeel vervangen van één van mijn speeltjes, en buiten het onderdeel, zat er een rubber duckie in de doos![]()
[ link | afbeelding ]
Ze klommen op... Weet je zeker dat je wakker was?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik keek vanmiddag een livestream en opeens sprong iedereen het zwembad in en klom op zwembadeendjes ... stuk of 100 of zo
Misschien dat ik een poging waag, maar het lijkt me simpeler om elke week een alert te setten en dan zelf dat te posten ..quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha Geweldig, deze techniek is zowel amazing als scaring! Ben benieuwd !
Dat klinkt als een agenda, Dat bestaat al ffquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ik een poging waag, maar het lijkt me simpeler om elke week een alert te setten en dan zelf dat te posten ..
Afflichem blondquote:
40-Plussers die gewoon nog doordeweeks gewoon recht onder de tap hangenquote:
Wil je echt een script dat hier dingen gaat posten? En ga je daar dan op reageren?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Joh! En hoe dan? Post dat dan automatisch hier? Op vrijdag? Ben thuis in meer andere hoeken van AI,
Nee, en als ik het door heb, ook nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wil je echt een script dat hier dingen gaat posten? En ga je daar dan op reageren?
Ja ik drink het zelf best veel de laatste tijdquote:
Was een etentje met collega's. Maar altijd fijn als er dan wat keuze is van tapbiertjes.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
40-Plussers die gewoon nog doordeweeks gewoon recht onder de tap hangen
Kijk zelfquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze klommen op... Weet je zeker dat je wakker was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grapzwamquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Was een etentje met collega's. Maar altijd fijn als er dan wat keuze is van tapbiertjes.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk zelfDie gozert in dat gele vestje verpest iedere kans tot enige bovenmatige beoordelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Ja dat ... Python scripts heb ik wel regelmatig uitgevoerd, maar nooit zelf gemaakt .. Begrijp wel grotendeels de taal als ik het leesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat klinkt als een agenda, Dat bestaat al ff
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
GrapzwamIk heb de foto's gezien
![]()
.. overal sporen...............
Tis een gesponserd VIP feest van een rum merk .... dus wel wat controle mag er wel zijn ... sommige gasten werden al aardig vrij en bijna handtastelijk ...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die gozert in dat gele vestje verpest iedere kans tot enige bovenmatige beoordeling
Ja het is echt al lang licht.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
2200 uur en gewoon nog licht! Beste tijd van het jaar!
Ok, het mag wat warmer en wat natter
concubine?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is jullie concubine?
Ik kijk meestal youtube en check hier in..
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:26 schreef Shii het volgende:
[..]
concubine?
Beetje internet hoppen, hier en daar bijlezen op FOK en inderdaad ook vaak muziek luisteren en kijken op YT. En soms ook in MUZ posten.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:26 schreef Shii het volgende:
[..]
concubine?
Beetje internet hoppen, hier en daar bijlezen op FOK en inderdaad ook vaak muziek luisteren en kijken op YT. En soms ook in MUZ posten.
Handig woord voor Scrabble als ik een keer twee y's kwijt moetquote:
quote:
Onder anderequote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Druk met de schildpadden geweest vandaag?
Nee ik ga zijn haar vervenquote:
Zijn ene oorhaartjequote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik knaag er een eind aan.
Bekijk deze YouTube-video
Hee Shiiquote:
quote:
Morguh Pullupquote:
Morguhquote:
Dat was iequote:
Die ligt er al maar op een andere plek bij het waterquote:
Morge mevrouw.quote:
Welke moordenaars hebben dat gedaan?quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke moordenaars hebben dat gedaan?![]()
Lach maar, je weet dat Aiodinges nu weer minder te eten heeft hequote:
Aiowattes?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lach maar, je weet dat Aiodinges nu weer minder te eten heeft he
Ik vreet geen bomenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lach maar, je weet dat Aiodinges nu weer minder te eten heeft he
Houd je dan nog wel wat over als voer?quote:
Dat weet ik zelf niet eensquote:
Maak je daar maar niet druk overquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Houd je dan nog wel wat over als voer?
Aiodingesquote:
Aiobiedoquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aiodinges
Aboing
Aioloe
Zomaar een greep uit bijnamen die ik hier heb opgelopen
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aiodinges
Aboing
Aioloe
Lees regelmatig mee en heb wel eens wat gepostquote:Op zaterdag 24 mei 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhhab je nog niet eerder gezien hier?
Jobiquote:Op zaterdag 24 mei 2025 12:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aiodinges
Aboing
Aioloe
Leuk, ik zie je voor het eerst. de andere keren gemistquote:Op zaterdag 24 mei 2025 14:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Lees regelmatig mee en heb wel eens wat gepost
Hoe kon ik die nou vergetenquote:
Waarvoor?quote:
oh noooo!!!quote:
Wat zouden ze tegen hem zeggen?quote:
Ja klootzak, voer, NUquote:
Hij ziet er ook wel uit alsof ie rechtstreeks uit de kroeg komtquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja klootzak, voer, NU
Iets in die variatie
Zijn houten been weer vergeten met zijn zatte kopquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij ziet er ook wel uit alsof ie rechtstreeks uit de kroeg komt
Zombielandquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:24 schreef pullup het volgende:
Oh even kijken of er een leuke filmte zien is vandaag, net thuis
quote:
Nope maar om de een of andere reden zat er wel af en toe een klein stukje van die film in mijn Youtube algoritme en hij leek me al best grappigquote:
Dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Nope maar om de een of andere reden zat er wel af en toe een klein stukje van die film in mijn Youtube algoritme en hij leek me al best grappig
Ja ideaal, zie nu dat er meteen een deel 2 achteraan zit vanavond maar dat gaat hem niet wordenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
T is gewoon geen meesterwerk,
maar hij is wel grappig
Ooit wellichtquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
Die kan je van de week terugkijken dan toch?
Had je niet beter een T1 kunnen kopen?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:32 schreef engine het volgende:
De mini camper heeft nu ook een entertainment systeem![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:32 schreef engine het volgende:
De mini camper heeft nu ook een entertainment systeem![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat dat is?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je niet beter een T1 kunnen kopen?
Dudequote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is?Maar scherm, soundbar en nintendo switch komen gewoon uit m'n woonkamer dus dit is denk ik de goedkopere oplossing
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dude
Nee joh, dit is vast niet goedkoper
Mijn kat keek altijd zoquote:
Maar jouw kitten was niet zo dikquote:
Zo kijk ik 's morgens voordat ik koffie heb gepakt.quote:
niet echtquote:
Eigenlijk gaat de hele film om Twinkiesquote:
Dat kunnen er zelfs 3 zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, het doet BOEM bij een fokker
https://www.ad.nl/binnenl(...)achte-vast~ae57dc05/
Van die andere 2 weet ik niet wie ze zijnquote:
@mschol en @DaMartquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van die andere 2 weet ik niet wie ze zijn
He, wist niet dat DM daar woont tegenwoordigquote:
Best al wel een tijd, jaar of 8 ofzoquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, wist niet dat DM daar woont tegenwoordig
Al ruim 8 jaar inmiddelsquote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, wist niet dat DM daar woont tegenwoordig
Nee zeg, gelukkig nietquote:
Nee niets op dit moment. Heb net de laatste aflevering van Daredevil: Born Again op Disney gekeken. Ik ben er niet helemaal van onder de indruk. Ik moet weer even wat anders leuks vinden om te gaan kijken.quote:
Dat geloof ik jaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed hoor. Al voelt het nog steeds als thuiskomen als ik naar Zandvoort ga.
Nee, maar wel een bos op een paar minuten loopafstand. Strand en duinen mis ik af en toe nog wel inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja
En geen strand of duinen meer naast de deur.
Een bos in Zoetermeer? Dat heb ik dan toch gemistquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar wel een bos op een paar minuten loopafstand. Strand en duinen mis ik af en toe nog wel inderdaad.
Zoonlief wil zometeen uit in Goudaquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee zeg, gelukkig niet
Ik woonde in Berkel
Aan de goede kant van de A12 ligt er een bosgebied tot aan Delftquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een bos in Zoetermeer? Dat heb ik dan toch gemist
Zoetermeer heeft gemiddeld meer bos en park dan andere steden van dit formaatquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een bos in Zoetermeer? Dat heb ik dan toch gemist
Firefly ooit gezien?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik houd wel van Scifi, fantasy en superheldenfilms.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de goede kant van de A12 ligt er een bosgebied tot aan Delft.
Dat is aan de kant van Den Haag dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoetermeer heeft gemiddeld meer bos en park dan andere steden van dit formaat
Jij moet dat toch weten als vader.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee had het over een of ander feest.
Ja, vond hem goed.quote:
kiwi-eyes?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:27 schreef tonja het volgende:
Ik zat vandaag in een restaurant. We zaten nog maar net toen een ober de bestelling wilde opnemen. Dus wij van: Een ogenblik graag!
Komt die grappenmaker hier mee aanzetten![]()
[ afbeelding ]
Ja, hij kwam er ook lekker op tijd mee (vanavond). En hij is 20 hčquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij moet dat toch weten als vader.
Van de week heb je dat natuurlijk helemaal uitgezocht
Eten op een tusssenstop naar Stockholm met Haggis en Gay?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:37 schreef tonja het volgende:
@:chufi
Heb je net het surströmming avontuur van Hitch gezien?
Dan mag hij toch over een jaar of 10 wel uit zonder dat jij toestemming hoeft te geven?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, hij kwam er ook lekker op tijd mee (vanavond). En hij is 20 hč
Ja bij die viewers die hem uitnodigden, half uurtje terug of zo.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Eten op een tusssenstop naar Stockholm met Haggis en Gay?
Lijkt mn dochter wel .. Vraagt een week van te voren of een paar kennissen kunnen komen logeren , 2 jongens met hun ouders .. OK... 30 min. voor ze aankomen ... Oh ja papa ... 3 zijn doofstom ...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, hij kwam er ook lekker op tijd mee (vanavond). En hij is 20 hč
Was dat dat opgezwollen blik ? Heb het niet 100% gevolgdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja bij die viewers die hem uitnodigden, half uurtje terug of zo.
De ingeblikte gefermenteerde vis.
Jah, het blik is erop ontworpen om uit te zetten, er zitten vouwen in het deksel. Ze moesten het ook buiten openmaken omdat er stinkende vloeistof uit spuit als je het opent. Dat openen deden ze in een plastic zak zodat het niet op je kleren komt.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat dat opgezwollen blik ? Heb het niet 100% gevolgd
Dat heb ik dus gemist .. omdat ik niet altijd iemand continue aan heb staanquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, het blik is erop ontworpen om uit te zetten, er zitten vouwen in het deksel. Ze moesten het ook buiten openmaken omdat er stinkende vloeistof uit spuit als je het opent. Dat openen deden ze in een plastic zak zodat het niet op je kleren komt.
Ze laten hier tegenwoordig ook maar iedereen toe.quote:
Met zovelen zijn we nou ook niet meer .... dusquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze laten hier tegenwoordig ook maar iedereen toe.
Hopelijk bevalt ie jou ookquote:Op zondag 25 mei 2025 00:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Die ga ik de komende week kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |