ik krijg na 10 jaar ook nog post en gewoon opengemaakt en gebeld. Ze kunnen alleen niets doen ivm prive wetgevingquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:45 schreef ToT het volgende:
Het lijkt me niet dat je verplicht bent het afzender retour te sturen.
Open maken mag in ieder geval niet, toen ik in een studentenhuis woonde, werd dat wel gedaan met de post van een crimineel die daar gewoond heeft. Was de politie niet zo blij mee toen we de brieven voorlegden, maar ze zagen het deze keer door de vingers omdat het om een bekende van hen ging.
Ik kreeg hier heel lang post van een wijnhandel voor een vorige bewoner, en uiteindelijk heb ik deze retour gestuurd met op de envelop "overleden aan alcoholvergiftiging". Dat hielp wel.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:35 schreef Essebes het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat terugsturen met ‘verhuisd’ minder effectief is dan terugsturen met ‘overleden’. Met name in mijn studententijd hier veel last van gehad. Maar goed, dat is duizend jaar geleden 🫣
Dit heb ik dan nog niet geprobeerd:Dquote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:08 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik kreeg hier heel lang post van een wijnhandel voor een vorige bewoner, en uiteindelijk heb ik deze retour gestuurd met op de envelop "overleden aan alcoholvergiftiging". Dat hielp wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |