abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2025 @ 11:02:21 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217991679
Er kwam in mijn studentenhuis nog wel eens post voor huisgenoten. Ook eens van de dienst Studiefinanciering, voor een huisgenote die niet haar nieuwe adres had achtergelaten. Was een controle of ze wel uitwonend was. Ja, jammer dan. :{
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 20 juni 2025 @ 11:58:44 #52
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217992157
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2025 11:45 schreef ToT het volgende:
Het lijkt me niet dat je verplicht bent het afzender retour te sturen.
Open maken mag in ieder geval niet, toen ik in een studentenhuis woonde, werd dat wel gedaan met de post van een crimineel die daar gewoond heeft. Was de politie niet zo blij mee toen we de brieven voorlegden, maar ze zagen het deze keer door de vingers omdat het om een bekende van hen ging.
ik krijg na 10 jaar ook nog post en gewoon opengemaakt en gebeld. Ze kunnen alleen niets doen ivm prive wetgeving :')

Maar mij lastig vallen met gerechtelijke deurwaarders mag weer wel.
  vrijdag 20 juni 2025 @ 12:03:59 #53
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217992234
Tevens echt alles geprobeerd hiervoor. Terugsturen, bellen, woononderzoek maar niets helpt
pi_217992268
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 09:35 schreef Essebes het volgende:

[..]
Mijn ervaring is dat terugsturen met ‘verhuisd’ minder effectief is dan terugsturen met ‘overleden’. Met name in mijn studententijd hier veel last van gehad. Maar goed, dat is duizend jaar geleden 🫣
Ik kreeg hier heel lang post van een wijnhandel voor een vorige bewoner, en uiteindelijk heb ik deze retour gestuurd met op de envelop "overleden aan alcoholvergiftiging". Dat hielp wel.
  vrijdag 20 juni 2025 @ 12:16:22 #55
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217992347
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 12:08 schreef Farenji het volgende:

[..]
Ik kreeg hier heel lang post van een wijnhandel voor een vorige bewoner, en uiteindelijk heb ik deze retour gestuurd met op de envelop "overleden aan alcoholvergiftiging". Dat hielp wel.
Dit heb ik dan nog niet geprobeerd:D
  vrijdag 20 juni 2025 @ 12:29:45 #56
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_217992506
Ik krijg ook nog wel eens wat post van de vorige bewoners.
Ze kwamen in het begin nog wel eens wat ophalen, maar inmiddels gooi ik alles weg.

En ik krijg ieder jaar met kerst een kerstkaart van een gezin die ik niet ken, inclusief zo´n gemaakte foto van het gezin in kerstoutfits.
Ik hang hem wel ieder jaar tussen de andere kaartjes op :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')