SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In België hebben voormiddag en namiddag betrekking op respectievelijk het tweede deel van de ochtend (ongeveer 9-12 uur) en de tijd tussen het middaguur en het begin van de avond (ongeveer 12-18 uur). Voormiddag en namiddag worden in België met de klemtoon op de eerste of de tweede lettergreep uitgesproken.
In Nederland wordt met voormiddag en namiddag doorgaans de tijd bedoeld respectievelijk aan het begin van de middag (ongeveer 12-14 uur) en aan het eind van de middag (ongeveer 16-18 uur). Voormiddag en namiddag worden daar met de klemtoon alleen op de eerste lettergreep uitgesproken.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Maar het ging over de ochtendquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:11 schreef hemarookworst het volgende:
In België hebben voormiddag en namiddag betrekking op respectievelijk het tweede deel van de ochtend (ongeveer 9-12 uur) en de tijd tussen het middaguur en het begin van de avond (ongeveer 12-18 uur). Voormiddag en namiddag worden in België met de klemtoon op de eerste of de tweede lettergreep uitgesproken.
In Nederland wordt met voormiddag en namiddag doorgaans de tijd bedoeld respectievelijk aan het begin van de middag (ongeveer 12-14 uur) en aan het eind van de middag (ongeveer 16-18 uur). Voormiddag en namiddag worden daar met de klemtoon alleen op de eerste lettergreep uitgesproken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En na de ochtend komt de middag en als je weer wanneer de middag begint weet je wanneer het einde van de ochtend isquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet ik, maar schoot mezelf even binnen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook een leuke: toen ik vak volgde in buitenland moest opdracht ingeleverd worden "at noon"
Geen idee waarom ik dat destijds interpreteerde als tussen 12 en 1, helemaal in de war was ik destijds, dus om 12.30 in postvak van docent, was dus te laat, gelukkig wel coulanceUw ADH vitamine Worst
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BollukkDon't follow me. I am lost too
![]()
Goed plan..Don't follow me. I am lost too
ik zou at noon ook interpreteren als lunchtijdquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ook een leuke: toen ik vak volgde in buitenland moest opdracht ingeleverd worden "at noon"
Geen idee waarom ik dat destijds interpreteerde als tussen 12 en 1, helemaal in de war was ik destijds, dus om 12.30 in postvak van docent, was dus te laat, gelukkig wel coulance![]()
dus tussen 12 en 1Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Gaat dat sneller?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:35 schreef hemarookworst het volgende:
Ik stoom de eieren sinds ik een stoompan heb"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Definitie is wel gewoon 12PM, als het around noon zou zijn is het andersquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou at noon ook interpreteren als lunchtijd![]()
dus tussen 12 en 1Uw ADH vitamine Worst
Nee wel makkelijker omdat ik timer heb en elektriciteit ipv gas, dus ook goedkoperquote:Uw ADH vitamine Worst
waarom dan niet gewoon de tijd benoemenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Definitie is wel gewoon 12PM, als het around noon zou zijn is het anders
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah zoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee wel makkelijker omdat ik timer heb en elektriciteit ipv gas, dus ook goedkoper"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: