Hebben jullie de lotion al klaar liggen? @Caland @Cupfighter @Zipportalquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:13 schreef jigggy het volgende:
Het besluit van de knvb word vanavond verwacht lees ik
Krijgen gewoon licentie in ruil voor extra minpunten. Calling it.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hebben jullie de lotion al klaar liggen? @:caland @:cupfighter @:zipportal
Ik denk precies ditquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Krijgen gewoon licentie in ruil voor extra minpunten. Calling it.
Ik hoop gewoon dat ze blijven bestaan, makker.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hebben jullie de lotion al klaar liggen? @:caland @:cupfighter @:zipportal
Alles behalve straf dus.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Krijgen gewoon licentie in ruil voor extra minpunten. Calling it.
Ik ook, maar dit komt niet goed. Leuk als het nu even lukt, en volgend jaar dan? Of valt er weer een lijk uit de kast.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat ze blijven bestaan, makker.
https://www.gelderlander.(...)it-genomen~a3d9f849/quote:19:33
Mogelijk snel bericht!
Een bron bij de KNVB verklaart aan De Gelderlander dat er hoogstwaarschijnlijk 'echt heel snel' bericht komt.
Kutkrantquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)it-genomen~a3d9f849/
Blijft wel vermakelijk voor de topics hier.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit komt niet goed. Leuk als het nu even lukt, en volgend jaar dan? Of valt er weer een lijk uit de kast.
Knopje drukkengenotquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/JeroenKapteijns/status/1950972593047040106
Zullen een aantal wel in een zwart gat vallen jaquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft wel vermakelijk voor de topics hier.
Dat gaat echt niet lang duren voordat het volgende lijk daar opduikt hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zullen een aantal wel in een zwart gat vallen ja
Heerlijke soapquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/JeroenKapteijns/status/1950972593047040106
NEC is de club die Vitesse het meest gaat missenquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:57 schreef jigggy het volgende:
Ach als Nijmegenenaar mogen ze van mij best blijven bestaan
Dat denk ik ook , kon echt naar de derby toe leven, hoop dat ze het reddenquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
NEC is de club die Vitesse het meest gaat missen
Denk dat dat wel meevalt. Er zijn wel een aantal figuren die de aankomende tijd niet zo lekker zullen slapen mocht het definitief worden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Dan zullen ze straks allemaal woest zijn op Zeist, maar die volgen gewoon de regels. Ze moeten woest zijn op die lui die er een potje van hebben gemaakt en hun club in het ravijn hebben gedonderd.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
We wachten met smart op het verlossende woord.
Nou, je pakt sommige gasten hun lust en hun leven af en die vinden dat echt niet erg als er voor gezeten moet worden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt. Er zijn wel een aantal figuren die de aankomende tijd niet zo lekker zullen slapen mocht het definitief worden.
Ga je mee naar arnhem? Pik ik je op, zijn we er binnen 20 minutenquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als het zo lang duurt dan lijkt het alsof er stront aan de knikker is. Moeten ze eerst de ME vast mobiliseren in Arnhem?
Hoodie ligt klaar.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Ga je mee naar arnhem? Pik ik je op, zijn we er binnen 20 minuten
De KNVB kan er niets aan doen dat de stagiair van de Telegraaf op een verkeerd knopje drukt, en mensen via social media gestresst doen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:20 schreef jigggy het volgende:
Als je voor Vitesse bent ga je nu toch helemaal kapot joh
KNVB zeg is wat
Dan kun je het ook morgenvroeg bekend maken, kunnen ze afkoelen ipv de nacht in te gaan wat niet slim zou zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als het zo lang duurt dan lijkt het alsof er stront aan de knikker is. Moeten ze eerst de ME vast mobiliseren in Arnhem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |