NEC is ook minder zonder Vitesse, elke derby maakt een club mooier, en voor een derby heb je 2 clubs nodig.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:19 schreef jigggy het volgende:
[..]
Sfeerloze kut club , missen we niks aan
Gr gr vanuit de goffert
Fixxed.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:19 schreef jigggy het volgende:
[..]
Sfeerloze kut club , missen we niks aan
Gr gr vanuit het Gelredome…
Jezus het zit je diep hè?quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:05 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Fixxed.
NEC missen we nog minder aan.
Mahlas of Pothuizen.
Jansen of Beukering
en dan kan ik nog met een Cocu, etc komen tegenover die paar natte scheten vanuit Nijmegen die doorbraken. Nee, NEC supporters zijn de laatsten die het over ‘missen’ mogen hebben, want NEC is een hele saaie kleurloze club uit een extreem links stadje met mensen die niet achter hun club staan in slechte tijden.
Maar goed, Jigggy, die labiliteit past goed bij jou. En bij het clubje dat zonder Boekhoorn ook allang failliet was gegaan.
Ajacied hier neef, en moet net zo hard lachen om NEK als om Fietstasquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:16 schreef jigggy het volgende:
[..]
Jezus het zit je diep hè?
Vitesse heeft jaren geleden hun ziel al verkocht , nu fuck around and Find out, geen medelijden mee er zijn clubs voor veel minder kapot gegaan
Wij halen dit jaar ook Europees broederquote:Op donderdag 10 juli 2025 23:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ajacied hier neef, en moet net zo hard lachen om NEK als om Fietstas
Leuk voor de bühne skere niffo… misschien kan je c&a baas wat kleren sponsoren voor dat eenmalige tweeluik.. gr grquote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:20 schreef jigggy het volgende:
[..]
Wij halen dit jaar ook Europees broeder
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Leuk voor de bühne skere niffo… misschien kan je c&a baas wat kleren sponsoren voor dat eenmalige tweeluik.. gr gr
Echt zelden heb ik iemand een usernaam zien kiezen die hem zo schikte.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Leuk voor de bühne skere niffo… misschien kan je c&a baas wat kleren sponsoren voor dat eenmalige tweeluik.. gr gr
Dit.quote:Op donderdag 10 juli 2025 22:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als ik nu moest gokken zou ik zeggen dat ze na beroep gewoon weer aan de competitie mogen beginnen en dan nog een keer -9 of iets dergelijks aan strafpunten erbij. bovenop de 12 die ze nu al hebben.
Gezelligheid kent geen tijd. Beter blijft Vitesse bestaan, anders hebben ze in het Nimweegse topic geen inspiratie meer voor topictitels.quote:
Ziedend!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Echt zelden heb ik iemand een usernaam zien kiezen die hem zo schikte.
Gefeliciteerd!
Het is wel hetzelfde riedeltje wat gestart wordt door de knvb hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:56 schreef Toine51 het volgende:
Opdoeken die club.
Wrs volgend seizoen weer hetzelfde als vorig seizoen qua puntenaftrek...
Trekken aan een dood paard...
lol stakkerquote:Op vrijdag 11 juli 2025 00:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Noem mij dan de naam van die Nederlandse eigenaren? en hoe weet jij dat ze openheid van zaken geven, de KNVB geeft juist aan dat Vitesse zonder due diligence met deze groep in zee is gegaan, net zoals die vorige groep Amerikanen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:45 schreef Red_85 het volgende:
Snap hier niet zo veel van. Jarenlang heeft de knvb gepushed richting een NLse eigenaar die openheid van zaken geeft, nu is die er eindelijk, gaan ze nog meer kloten.
Wat zijn die sterkhouders dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Noem mij dan de naam van die Nederlandse eigenaren? en hoe weet jij dat ze openheid van zaken geven, de KNVB geeft juist aan dat Vitesse zonder due diligence met deze groep in zee is gegaan, net zoals die vorige groep Amerikanen.
De KNVB heeft ook nooit gepushed naar een NL-eigenaar, zie hebben gepushed naar een duidelijke eigenaar die gewoon kan laten zien waar het geld vandaan komt.
Maar dat bedoel ik, wie zijn die sterkhouders? 'een groep lokale ondernemers', hoe bedoel je schimmig.quote:
Jij schijnt het antwoord te weten, doe eens dan.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik, wie zijn die sterkhouders?
? Ik zeg juist dat het vaag is en dat dat het probleem is. Jij zegt ongefundeerd dat deze nieuwe groep Nederlandse eigenaren openheid van zaken geeft. Maar ondertussen weten we niet eens wie dat zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij schijnt het antwoord te weten, doe eens dan.
Hoezo is dat vaag?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
? Ik zeg juist dat het vaag is en dat dat het probleem is. (...)
Nee dat zijn de 3 die naar voren geschoven zijn, onbekend is voor hoeveel zij in die groep zitten en wie er nog meer in zitten (maar dat er meer in zitten is zeker, naar het schijnt 7 in totaal). Dat bedoel ik, vaagheid.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo is dat vaag?
https://nos.nl/artikel/25(...)niet-van-het-opgeven
https://www.voetbalprimeu(...)van-het-opgeven.html
Robert Kramer, Marwin Melis en Michel Schaay,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |