Ergens had ik gelezen dat hij zijn ex wéér had geprobeerd terug te krijgen, maar dat zij wederom had geweigerd.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik had ook gelezen dat de moeder van Jeffrey en Emma( de vader) nog gebeld zou hebben omdat de kinderen eerder thuis moesten komen op zondag. Want ik vraag me de hele tijd af wat die vader ineens getriggerd zou hebben om zoiets te doen.
(nee, dan neem ik het niet op voor de vader)
Maar er moet iets gebeurd zijn waardoor hij zo boos werd.
En dit dan:Joël van Bekkum - IMDbquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Kijk dan, onze Joel in een bericht uit 2016;
https://www.rtvnoord.nl/n(...)nen-fries-in-oldambt
Eh ok? Alles goed verder?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:29 schreef Joppiez het volgende:
Grote fout van die moeder dat ze deze gestoorde mafketel niet eerst zelf van kant gemaakt heeft toen ze de kans nog had.
de Fantasiashopquote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:06 schreef Nia het volgende:
Welke winkel zou die Joel met zijn vriendin runnen waar Klaas B. wel eens langs kwam?
En dan had zij in de gevangenis terecht gekomen. Hadden de kinderen alsnog naar hem gegaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:55 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als de moeder serieus het vermoeden had dat deze smerige zuiplap de kinderen iets aan kon doen had ze zelf geweld moeten toepassen. Normaal gesproken vind ik geweld nooit een oplossing maar er kunnen uitzonderingen zijn. Dit is een voorbeeld.
Hij is acteur. Nogal een twist, toch?quote:
Maar dat geloof je toch niet echt, he?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:11 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Hij is acteur. Nogal een twist, toch?
Ja die heeft een paar tikken gekregen van dorpgenoten alleen was het niet erg hard want hij was lichtgewond en kon ter plekke worden behandeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees dat Joël mishandeld is?
Niet om goed te keuren, maar die heeft z’n lesje nu wel geleerd
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:11 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Hij is acteur. Nogal een twist, toch?
Drama Winschoten: psycholoog legt overeenkomsten bloot van 53 mensen die hun kinderen doodden (AD.nl)quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:06 schreef Kim-Holland het volgende:
Filicide
https://nl.wikipedia.org/wiki/Filicide
https://nl.sainte-anastas(...)-y-motivaciones.html
quote:Hoe kun je als ouder je eigen kind doden? Het is de vraag die leeft na het drama rond Jeffrey en Emma in Winschoten. Klinisch psycholoog Toon Verheugt dook in de dossiers van 53 gevallen van kinderdoding, op zoek naar antwoorden en overeenkomsten. „Ik stuitte op een soort van stil verdriet.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://archive.ph/hLMvBBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:28 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Die moet een aantal jaar de bak in maar de kinderen leefde dan in ieder geval nog.
Kan mij voorstellen dat je als ouder een dergelijke keuze kan maken. En soms moet dat misschien ook.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Drama Winschoten: psycholoog legt overeenkomsten bloot van 53 mensen die hun kinderen doodden (AD.nl)
[..]Goed, genuanceerd artikel. Sluit hierbij aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://archive.ph/hLMvB
Maar goed, de signalen vroegtijdig zien betekent niet dat er dan ook wordt ingegrepen. Dat hebben we nu met Klaas ook weer gezien, triest genoeg.Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
Nee, dat moet niet! Want waar zouden de kinderen dan naartoe zijn gegaan? Want zij had de voogdij.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:28 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Die moet een aantal jaar de bak in maar de kinderen leefde dan in ieder geval nog.
Kan mij voorstellen dat je als ouder een dergelijke keuze kan maken. En soms moet dat misschien ook.
Dit! Waarschijnlijk meer een principe-kwestie dan dat het hem werkelijk om zijn kinderen te doen was.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar boos zijn omdat je je kinderen minder mag zien, maar als ze er dan wel zijn in Duitsland gaan zitten zuipen en gokken, dat rijmt ook niet helemaal met elkaar.
Ontvoerd klopt natuurlijk wel, maar klinkt iets minder heftig dan de waarheid.quote:Ontvoerde Jeffrey (10) en Emma (8) worden woensdag herdacht in Beerta: ’Gedenkwaardige en memorabele tocht’
BEERTA - De ontvoerde kinderen Jeffrey en Emma worden woensdagavond herdacht tijdens een herdenkingstocht in Beerta, meldt een woordvoerder van Namens de Familie.
Op FB blijft die idioot mensen uitdagen die een reactie achterlaten op zijn pagina.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 16:15 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees dat Joël mishandeld is?
Niet om goed te keuren, maar die heeft z’n lesje nu wel geleerd
Ik heb ook niet echt een hoge pet op van mensen die er dergelijke verwensingen neerzetten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Op FB blijft die idioot mensen uitdagen die een reactie achterlaten op zijn pagina.
Mee eens, aan beide kanten is dit zwaar gestoord.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 19:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een hoge pet op van mensen die er dergelijke verwensingen neerzetten.
Dat heb ik ook gelezen. Ja, dat kan de trigger zijn geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 15:31 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ergens had ik gelezen dat hij zijn ex wéér had geprobeerd terug te krijgen, maar dat zij wederom had geweigerd.
Heeft iemand dit meegekregen? Zou die afwijzing de trigger kunnen zijn geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |