Signalement Jeffrey (10 jaar):quote:BEERTA – Een AMBER Alert is uitgegeven voor de 10-jarige Jeffrey en de 8-jarige Emma uit het Groningse Beerta. De twee kinderen zijn als vermist opgegeven en mogelijk ontvoerd in een grijze Toyota Avensis met kenteken 77-NLV-4.
Jeffrey is ongeveer 1,50 meter lang en droeg een geel shirt en een zwarte korte broek, beide van het merk Sports. Hij had grijze bergschoenen aan. Emma is ongeveer 1,30 meter lang; haar kleding is onbekend, maar ze droeg paarse sportschoenen.
Wie informatie heeft over de verblijfplaats van Jeffrey en Emma of het voertuig, wordt dringend verzocht contact op te nemen via het alarmnummer 112.
Later meer
Ja. Overstuur in de auto kan natuurlijk ook zijn, omdat hij wist wat er ging gebeuren. En niet zo zeer omdat er die zaterdagochtend nog iets zou zijn gebeurd of gezegd.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:35 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het idee dat hij vrijdag al wist dat de kinderen zondag eerder naar huis moesten en dat dat de reden was dat hij ging dreigen dat er iets ging gebeuren en dat ze "er wel overheen zou komen", waarna zij de politie inschakelde en de politie bij hem aan de deur geweest is.
Wie is Joel?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Kijk dan, onze Joel in een bericht uit 2016;
https://www.rtvnoord.nl/n(...)nen-fries-in-oldambt
De man die op SBS6 op camera vertelde dat zijn vriendin op zondagavond nog was gebeld door Klaas Bijl.quote:
Hij had verzonnen voor de Hart van Nederland camera dat Klaas hem en zijn vriendin in de avond nog had gebeld en de kinderen veilig waren en schnitzel hadden gegeten.quote:
Dat heeft dan ook weer weinig zin, waarschijnlijk heeft die Joel ook allerlei mentale problemen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:43 schreef Lienekien het volgende:
Beertster (46) mishandeld na interview over Jeffrey en Emma https://www.rtvnoord.nl/1(...)mpaign=sharedArticle #rtvnoord
Zijn vriendin had beweerd dat ze iemand aan de lijn had gehad en ze dacht dat het Klaas Bijl was. Dat heeft Joël voor de camera herhaald.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij had verzonnen voor de Hart van Nederland camera dat Klaas hem en zijn vriendin in de avond nog had gebeld en de kinderen veilig waren en schnitzel hadden gegeten.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn vriendin had beweerd dat ze iemand aan de lijn had gehad en ze dacht dat het Klaas Bijl was. Dat heeft Joël voor de camera herhaald.
https://www.hartvannederl(...)ber-alert-klaas-bijlquote:'Aardappelen en een schnitzel'
"Hij belde gisteren naar mijn vriendin. Hij wilde een soort teken van leven geven", vertelt Joël aan Hart van Nederland. Hij en zijn vriendin zijn kennissen van de voortvluchtige Klaas Bijl. "We hebben een winkel waar hij weleens langskwam. Soms nam hij ook zijn kinderen mee. Hij was altijd heel lief voor ze", vervolgt Joël. "Op een gegeven moment hebben we nummers uitgewisseld."
In het korte telefoongesprek liet Bijl weten dat het goed gaat met de kinderen. "Ze hebben gisteravond aardappelen en een schnitzel gegeten, liet hij weten. Kort daarna heeft hij opgehangen."
Na een gesprek op het politiebureau is de telefoon van Joëls vriendin in beslag genomen. "Ik heb geen idee waar hij en de kinderen nu kunnen zitten. Ik hoop alleen dat het goed met hen gaat. Het is een verschrikkelijke situatie waarin zij verkeren."
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:10 schreef Kim-Holland het volgende:
Kijk dan, onze Joel in een bericht uit 2016;
https://www.rtvnoord.nl/n(...)nen-fries-in-oldambt
Eik ook nog suggererend dat ze in Dld zitten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij had verzonnen voor de Hart van Nederland camera dat Klaas hem en zijn vriendin in de avond nog had gebeld en de kinderen veilig waren en schnitzel hadden gegeten.
Het betreffende interview.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:50 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
https://www.hartvannederl(...)ber-alert-klaas-bijl
Ben vooral benieuwd wat die man en/of zijn vriendin bewoog om dit zo te verklaren voor camera. Kan de woede en verbijstering over zijn actie op zich wel snappen, maar dit is nou ook weer niet nodig.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:43 schreef Lienekien het volgende:
Beertster (46) mishandeld na interview over Jeffrey en Emma https://www.rtvnoord.nl/1(...)mpaign=sharedArticle #rtvnoord
Mensen met psychische problemen/verstandelijke beperkingen. Doen soms gekke dingen om aandacht te krijgen. Kunnen daarvan de consequenties niet overzien.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd wat die man en/of zijn vriendin bewoog om dit zo te verklaren voor camera. Kan de woede en verbijstering over zijn actie op zich wel snappen, maar dit is nou ook weer niet nodig.
Paar corrigerende tikken helpen dan misschien?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mensen met psychische problemen/verstandelijke beperkingen. Doen soms gekke dingen om aandacht te krijgen. Kunnen daarvan de consequenties niet overzien.
Ik blijf bij m'n dronken lor theorie. En de mentale problemen die daar aankleven.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mensen met psychische problemen/verstandelijke beperkingen. Doen soms gekke dingen om aandacht te krijgen. Kunnen daarvan de consequenties niet overzien.
En weer lopend terug om het eten te laten zakkenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat die toen aardappelen met snitzel aan het eten was, en zich nogal opgejaagd voelde door het vermissingsbericht.
Dit waren geen vrienden van hem, hooguit kennissen. Ik lees nergens iets over alcoholmisbruik. Als dat zo was, dan had de angry mob dat wel vermeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik blijf bij m'n dronken lor theorie. En de mentale problemen die daar aankleven.
Zo'n Klaas omringd zich niet met broodnuchtere, verstandige volwassenen. Het is in een bier en jenever milieu ook een soort erecode om voor het andere lor op te komen.
Ja, vast.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Paar corrigerende tikken helpen dan misschien?
Dat Klaas een drankprobleem had, is toch overal te lezen? Nota bene die zaterdag was hij ook weer eens dronken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit waren geen vrienden van hem, hooguit kennissen. Ik lees nergens iets over alcoholmisbruik. Als dat zo was, dan had de angry mob dat wel vermeld.
Wat een figuur.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:03 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
En weer lopend terug om het eten te laten zakken![]()
De vermiste Joel van Bekkum uit Surhuisterveen is weer terecht. Hij is afgelopen nacht bij zijn ouders in Scheemda aan komen lopen. Dat meldt de politie van Groningen. Hij mankeerde niets.
De 37-jarige Van Bekkum was sinds dinsdag vermist. Toen reed hij onder zorgelijke omstandigheden weg in zijn auto. Die werd woensdag teruggevonden in Winschoten.[..]
Jij denkt dat die een vriendin heeft? Ik denk dat die die er ook bij heeft verzonnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd wat die man en/of zijn vriendin bewoog om dit zo te verklaren voor camera. Kan de woede en verbijstering over zijn actie op zich wel snappen, maar dit is nou ook weer niet nodig.
Ah kijk, precies wat dit topic nodig heeft, nog meer aannames en theorieën.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik blijf bij m'n dronken lor theorie. En de mentale problemen die daar aankleven.
Zo'n Klaas omringd zich niet met broodnuchtere, verstandige volwassenen. Het is in een bier en jenever milieu ook een soort erecode om voor het andere lor op te komen.
Joel gaat het over.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat Klaas een drankprobleem had, is toch overal te lezen? Nota bene die zaterdag was hij ook weer eens dronken.
Jawel, hoor. Daar is geen twijfel over.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij denkt dat die een vriendin heeft? Ik denk dat die die er ook bij heeft verzonnen.
Nee dat heb ik al eerder gezegd. Toen de tijdlijn niet klopte.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:16 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ah kijk, precies wat dit topic nodig heeft, nog meer aannames en theorieën.
Dus het wachten is op de 'angry mob' *pun intendedquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De man die op SBS6 op camera vertelde dat zijn vriendin op zondagavond nog was gebeld door Klaas Bijl.
Wtf man wat een zieke geestquote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, dit is wel ongeveer het niveau van de angry mob op feesboek.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo iemand zou wel preventief geruimd mogen worden.
Jij bent een echte Karenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:16 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ah kijk, precies wat dit topic nodig heeft, nog meer aannames en theorieën.
Wat is de angry mob?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dit is wel ongeveer het niveau van de angry mob op feesboek.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 12:52 schreef Allesreiniger het volgende:
https://112vdg.nl/2025/05(...)nLeA#google_vignette
Joel is al aangepakt
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 11:43 schreef Lienekien het volgende:
Zou het door de aardbevingen komen of zit daar wat in het water?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:03 schreef Lienekien het volgende:
Het stel lag al niet echt lekker in het dorp.
Als ik lees wat hun dorpsgenoten hen allemaal toewensen vraag ik me af of er niet eentje tussen zit die afgelopen zondag een heel wrange grap heeft uitgehaald met een zogenaamd telefoontje van K.B.
Zo te zien wonen ze niet alleen daar.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou het door de aardbevingen komen of zit daar wat in het water?
Wat een idioten wonen daar.
Vond ik ook raar. Maar in een ander bericht stond lichtgewond. Zal wel wat schrammen hebben van duwen en trekken ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:09 schreef roos94 het volgende:
De politie kan niet bevestigen dat er een link is tussen het SBS6-interview en de mishandeling. 'Of er een relatie is tussen het interview en het incident is nu niet te zeggen', aldus een woordvoerder. 'Dat moet uit onderzoek blijken. Het slachtoffer deed aangifte van mishandeling. De man raakte bij het incident niet gewond, maar is wel nagekeken door de GGD.'
Dus hij is mishandeld maar raakte niet gewond. Hebben ze hem met veertjes toegetakeld?
Ophangen aan de Martinitoren.quote:
Het is het laatste Communistische Bolwerk, dat zegt zo een beetje alles.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zou het door de aardbevingen komen of zit daar wat in het water?
Wat een idioten wonen daar.
Dat is het probleem met HvN, die gaan door roeien en ruiten, als ze maar "nieuws" kunnen brengen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 13:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja, die zal daar niet echt meer lekker wonen denk ik. Zeker in zo'n ogenschijnlijk "iedereen kent elkaar"-dorp een enorm dom idee.
Gezien z'n eigen verleden waarbij hij oa even vermist was ben ik er wel over in dubio of dit een opzettelijk kwaadaardige klootzak is die klappen eigenlijk wel verdiend heeft, of iemand met ernstige psychische problemen waarop HvN ook wel wat terughoudender had kunnen zijn. Misschien een beetje van beiden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |