Anders heb je idd wel een enorm bord voor je kop.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:22 schreef Jahr00n het volgende:
Als je daar lid wordt vraag je er zelf. 0.0 medelijden met dit soort figuren.
In dit geval kan Vindicat er dus weinig aan doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:17 schreef RedShoe het volgende:
De studenten waren op pad met het dispuut TYR. Het weekendje weg was geregeld buiten Vindicat om.
Hugo zie ik dat sowieso wel doen. Alles voor de status.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat een treurige meeloper moet je zijn om jezelf te laten brandmerken om bij een ballenclubje te mogen
Als dit zoals sommigen zeggen de bestuurlijke elite van de toekomst is zijn we doomed.
Het is een Vindicat-dispuut.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:28 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
In dit geval kan Vindicat er dus weinig aan doen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:22 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Veelzeggende reclame ook op het dak.
Ik heb het destijds zelfs niet overwogen. Het is een magneet voor conformistische wannabees; ze laten alles toe, om er maar bij te kunnen horen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:22 schreef Jahr00n het volgende:
Spijtknor gespotquote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik heb het destijds zelfs niet overwogen. Het is een magneet voor conformistische wannabees; ze laten alles toe, om er maar bij te kunnen horen.
Opzouten fluim.quote:
Vindicat zijn de artsen en advocaten en bankiers van onze toekomstquote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:59 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat een gemiddelde amoebe met een hersenschudding, levend op een waterlelie blad, nog steeds een hoger IQ heeft dan een lid van vindicat.
Dat is bekend ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vindicat zijn de artsen en advocaten en bankiers van onze toekomst
Niet echt, maar het toont wel aan dat abortussen ook voordelen kunnen hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vindicat zijn de artsen en advocaten en bankiers van onze toekomst
Niet echt?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Niet echt, maar het toont wel aan dat abortussen ook voordelen kunnen hebben
Dit dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat een treurige meeloper moet je zijn om jezelf te laten brandmerken om bij een ballenclubje te mogen
Als dit zoals sommigen zeggen de bestuurlijke elite van de toekomst is zijn we doomed.
Je drukt je ertussen met de ruitensproeiers aan?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Studentencorpsen staan voor mij wel gelijk aan wielrenners denk ik.
Eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:22 schreef Jahr00n het volgende:
Gebeurt mij iedere keer als ik een dame aanklik op een datingsite.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:22 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dit dus.
Jezelf laten martelen in de hoop zo wel sociaal geaccepteerd te worden is dieptriest.
Niet helemaal. Het is om mensen op hun plaats te zetten, voor de fun van hogejaars, en als drempel zodat niet iedereen aanmonstertquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:40 schreef Mikeytt het volgende:
Ontgroeningen zorgen voor een hecht gemeenschapsgevoel, mits ze niet uit de hand lopen uiteraard.
Eh … hoe dan???quote:Je kan al snel eerstegraads brandwonden oplopen bij een ontgroening.
Een sigaret die even tegen je huid aan komt zorgt al voor een eerstegraads brandwond, of touwklimmen.... Dit is niks bijzonders.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:59 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Het is om mensen op hun plaats te zetten, voor de fun van hogejaars, en als drempel zodat niet iedereen aanmonstert
[..]
Eh … hoe dan???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |