Hoop dat het gesmaakt heeft.quote:Een Nederlandse toerist is flink gedupeerd nadat hij op vakantie in Mexico twee drankjes en een zakje chips bestelde. Hij dacht 14,85 euro af te rekenen, maar er werd 1485 euro van zijn rekening afgeschreven. Hij eiste dat geld terug bij de Rabobank, maar die werkt niet mee.
Je weet niet wat voor drankjes het waren. Van die fancy cocktails zijn aan de prijs.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:10 schreef Mikeytt het volgende:
2 drankjes en een klein zakje chips voor 14,85 in Mexico is al oplichting an sich
Zal wel zo'n toeristische hotspot zijn, zag je bij Kees van der Spek in Polen ook. Waarschijnlijk is er een knappe dame "spontaan" naast hem gaan zitten.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:10 schreef Mikeytt het volgende:
2 drankjes en een klein zakje chips voor 14,85 in Mexico is al oplichting an sich
En heeft de bank toen ook je ouders gebeld en via hun je huis betreden om al je contant geld en juwelen veilig te stellen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:33 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb eens 350 euro uitgegeven in Venezuela en toen werd direct mijn rekening geblokkeerd wegens 'een verdachte transactie' dus zo onredelijk lijkt deze meneer dan niet.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 08:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat kan in NL ook gebeuren als de verkoper niet oplet en het verkeerd in zn sumup zet.
Ik let daar ook nooit op. Misschien al tientallen k's kwijt zo.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Als je geld hebt voor een reis naar Mexico dan boeit een paar k meer of minder ook niet.
Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Als je geld hebt voor een reis naar Mexico dan boeit een paar k meer of minder ook niet.
Hoe dan!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 07:01 schreef roos94 het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)%2Fwww.google.com%2F
[..]
Hoop dat het gesmaakt heeft.
quote:Op maandag 26 mei 2025 12:30 schreef WebHawk het volgende:
Wel grappig dat hij zegt dat het allemaal de schuld van de Rabobank is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |