niet in marathon lopenquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Westerlingen zijn superieur op alle vlakken.
Waarom dit topic dan in godsnaamquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:09 schreef Hiddendoe het volgende:
Deze man/vrouw kan perfect de vinger leggen op de huidige problemen.
Mensen die (volgens zichzelf) perfect de vinger leggen op problemen maar zelf niet met oplossingen komen zijn inderdaad heel vervelend en krijgen geen hulp.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:09 schreef Hiddendoe het volgende:
Deze man/vrouw kan perfect de vinger leggen op de huidige problemen.
En toch krijgt hij/zij van niemand adviezen.
Superieur in doping aan banden leggen.quote:
Tot je een keer in China komt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Westerlingen zijn superieur op alle vlakken.
Ruim ik het dan zelf op?quote:
Ja in Tokio wonen amper mensen inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Chinakunnen alleen iets omdat ze met veel zijn.
Japan
Daar gaat het ook niet meer zo goed. Ze willen nu single japanse mannen zonder kinderen extra gaan belasten. Alsof dit veel zal helpen als je niet tegelijk het feminisme indamt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Chinakunnen alleen iets omdat ze met veel zijn.
Japan
Niet vergeven. Ik kreeg bijna een beroerte toen ik iets van wijs uit de OP probeerde te maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:53 schreef Hiddendoe het volgende:
Sorry, ik was gisteren nogal in de lorem toen ik dit topic opende.
Gisteren zag ik een of ander yt filmpje over dit onderwerp maar ik vergat met m'n dronken kop de link er bij te zetten.
Oprechte excuses aan iedereen voor de overlast.
En nog steeds geen link?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:53 schreef Hiddendoe het volgende:
Sorry, ik was gisteren nogal in de lorem toen ik dit topic opende.
Gisteren zag ik een of ander yt filmpje over dit onderwerp maar ik vergat met m'n dronken kop de link er bij te zetten.
Oprechte excuses aan iedereen voor de overlast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |