Omdat je zo lekker ligtquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:39 schreef aeque het volgende:
Waar heb ik de eer aan te danken om een TT te krijgen?
Yup, heb de lichten op zolder al uit gedaan. Ga zo lekker naar bed.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ik ken je ondertussen een klein beetje
Lastig. Want zowel de matras en het matras zijn toegestaan. Denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, de TT geeft weer aanleiding tot een poll
[poll=8903]
Is allemaal heel lief van je sowiesoquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Net een beetje als mijn moeder. Had ik zo'n bosje LEGO bloemen voor haar verkocht. 5 minuten daarna vroeg ze het bonnetje en wilde het ruilen voor parfum.
Maar mijn pa had ik mijn eigen creatie (super simpel Mondriaan ding) gegeven. Die vond het wel heel leuk en vooral het gebaar. Dat ik zelf iets had ontworpen, besteld en cadeau heb gedaan.
Nee. Ik kocht het voor mijn zoon. Was geen papa dus dan moet mama het samen met hem doen. Net als voetbal kijken. Bbbbrrrrrrquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Net een beetje als mijn moeder. Had ik zo'n bosje LEGO bloemen voor haar verkocht. 5 minuten daarna vroeg ze het bonnetje en wilde het ruilen voor parfum.
Maar mijn pa had ik mijn eigen creatie (super simpel Mondriaan ding) gegeven. Die vond het wel heel leuk en vooral het gebaar. Dat ik zelf iets had ontworpen, besteld en cadeau heb gedaan.
Ach ja ze doen ook heel veel voor mijquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is allemaal heel lief van je sowieso
Hahahah ja voetbal vind ik ook afschuwelijk.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee. Ik kocht het voor mijn zoon. Was geen papa dus dan moet mama het samen met hem doen. Net als voetbal kijken. Bbbbrrrrrr
Verstandigquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, heb de lichten op zolder al uit gedaan. Ga zo lekker naar bed.
Mijn ervaring met de Efteling is heel lang geleden, maar ik vond dat een leuk park. Op een of andere manier, staat die Disney sfeer me niet aan, maar ben er dus nooit geweest. In Universal heb je bv Harry Potter world en dat heeft ook een leuke uitstraling.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Universal zijn wij ook geweest, maar vond ik niet zo gaaf als Disney.
Ik vind juist de sfeer dat Disney en de Efteling weten neer te zetten super tof.
Ja je moet wat overhebben voor je kind hequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahahah ja voetbal vind ik ook afschuwelijk.
Ja zo denk jij. Maar is wel liefquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach ja ze doen ook heel veel voor mij
Dat betekend dat je bent opgenomen bij het DTS meubilairquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:39 schreef aeque het volgende:
Waar heb ik de eer aan te danken om een TT te krijgen?
Is het ook.quote:
Kan. Waar ik een beetje bang voor ben is de commerciele insteek. Vroeger als kind betaalden mijn ouders alles en merkte je daar niet zo veel van.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn ervaring met de Efteling is heel lang geleden, maar ik vond dat een leuk park. Op een of andere manier, staat die Disney sfeer me niet aan, maar ben er dus nooit geweest. In Universal heb je bv Harry Potter world en dat heeft ook een leuke uitstraling.
Ik vind het allemaal niks, maar gister zag ik een mini yoda sleutelhanger van lego bij een vriendin en nu wil ik die.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja je hebt verschillende soorten LEGO mensen.
Sommigen vinden het bouwen gewoon leuk
Sommigen vinden het neer zetten leuk
en sommigen vinden het leuk om mee te spelen
Was vandaag aan het werk en kwam wat doosjes LEGO Friends tegen. Dat is meer om te spelen, zijn vrij vrouwelijke poppetjes.
Maar inderdaad meisjes vinden het ook wel leuk
Terecht, ik heb een flink zacht kussen bij me.quote:
Ja, jij bent een nieuw soort LEGO mens. Uniek in haar soort.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niks, maar gister zag ik een mini yoda sleutelhanger van lego bij een vriendin en nu wil ik die.
Heb ook een lego broodbakje
Ben ik dan een lego accessoire mens?
Kun je aanzettenquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:42 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit trouwens op mijn mobiel en zag dat amy poste en zie dan geen UI. Zo maar ff de laptop opstarten
Nou soms voel ik ook wat hards prikken in mijn rug als op jou lig. Wat is dat dan?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Terecht, ik heb een flink zacht kussen bij me.
Dat bakje heb ik al sinds 1999 ofzoquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja, jij bent een nieuw soort LEGO mens. Uniek in haar soort.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou soms voel ik ook wat hards prikken in mijn rug als op jou lig. Wat is dat dan?
Tof hoor!quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat bakje heb ik al sinds 1999 ofzo
En ook een Darth vader sleutelhanger zolang al
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:51 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon niet kiezen.
Hihi nu durf ik niet meer van ui te wisselen. Overigens kun je ergens wel instellen dat je mobiel ook de UIs wel zietquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:42 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit trouwens op mijn mobiel en zag dat amy poste en zie dan geen UI. Zo maar ff de laptop opstarten
Klopt. Als inwoner van Florida kan ik een 2 dagen ticket voor $210 per persoon krijgen, maar dan heb je eigenlijk nog niets (ja, lange rijen).quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan. Waar ik een beetje bang voor ben is de commerciele insteek. Vroeger als kind betaalden mijn ouders alles en merkte je daar niet zo veel van.
Maar je hebt bijvoorbeeld multi-tier lightning lane passes. Dan mag je voor op de rij, en als je meer lapt mag je nog eerder.
Allemaal van dat soort dingen. Even 15$ lappen om met Donald Duck op de foto te gaan.
Ik denk dat ik me daar gigantisch aan zou ergeren als ik er nu heen zou gaan.
Plus dat je ook puur betaalt voor Disney. De Resorts zijn niet super speciaal voor het geld wat je betaalt.
Maar ook daar heb je weer verschillende tiers.
Ze weten je in ieder geval ontzettend veel geld afhandig te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |