geloof mij, zo werkt het niet dus eigenlijk.... ik durf wel te zeggen dat ik nu ook denk van dat het natuurlijke verloop van huisje boompje beestje. of op ieder potje past deksel niet echt zo werkt meer.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet hoor @:Kree .
In neig eigenlijk nog het meest naar het natuurlijke beloop. Dat ik haar gewoon toevallig moet tegenkomen ipv iets gaan doen waar ik bang van word.
En ik moet geduld hebben dan.
Mag ik een samenvatting Kree? aangezien ik je echte bro benquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
geloof mij, zo werkt het niet dus eigenlijk.... ik durf wel te zeggen dat ik nu ook denk van dat het natuurlijke verloop van huisje boompje beestje. of op ieder potje past deksel niet echt zo werkt meer.
ik heb er ff vrede mee voor nu, maar oke ja snap je.
Ja ik durf haar wel aan te spreken hoor. (bij het roken dan) maar om nou daar dat restaurant speciaal voor haar in te gaan maakt me dan wel angstig ja.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
geloof mij, zo werkt het niet dus eigenlijk.... ik durf wel te zeggen dat ik nu ook denk van dat het natuurlijke verloop van huisje boompje beestje. of op ieder potje past deksel niet echt zo werkt meer.
ik heb er ff vrede mee voor nu, maar oke ja snap je.
Ja okequote:Op donderdag 22 mei 2025 23:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik durf haar wel aan te spreken hoor. (bij het roken dan) maar om nou daar dat restaurant speciaal voor haar in te gaan maakt me dan wel angstig ja.
okequote:
nou kan heel kort zijn. vrouw te scoren als je wat ouder bent als 30 is lastig.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mag ik een samenvatting Kree? aangezien ik je echte bro ben
niemand die daar weet dat je speciaal voor haar komt natuurlijk?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik durf haar wel aan te spreken hoor. (bij het roken dan) maar om nou daar dat restaurant speciaal voor haar in te gaan maakt me dan wel angstig ja.
Hoezo? Als je 30 bent kan je er nog gewoon zo uitzien als 20. Wat is er lastig aan?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
nou kan heel kort zijn. vrouw te scoren als je wat ouder bent als 30 is lastig.
sowieso nu en hoe aan te pakken. en probeer wouterkoning ff wat tips te geven. waarvan ik zelf niet weet of ze werken. Maar waarvan ik denk mss
naja ik ga eerst even UserT inlichten over deze situatie morgenvroeg. Die kent haar misschien wel.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
niemand die daar weet dat je speciaal voor haar komt natuurlijk?
gaat niet om leeftijd opzich, meer dat ze anderen meer verleden hebben, of kinderen, dat is sowieso al een ding voor mij iig.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoezo? Als je 30 bent kan je er nog gewoon zo uitzien als 20. Wat is er lastig aan?
Ja je wil geen vrouw met een kind.. duh! Maar wat is het probleem dan? Voor haar 10.000 anderenquote:Op donderdag 22 mei 2025 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
gaat niet om leeftijd opzich, meer dat ze anderen meer verleden hebben, of kinderen, dat is sowieso al een ding voor mij iig.
en dan word je wakkerquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja je wil geen vrouw met een kind.. duh! Maar wat is het probleem dan? Voor haar 10.000 anderen
ik heb er geen probleem mee>. zeg alleen is neit mijn voorkeur, want wil me niet met een andere pa en kinderen bemoeien enzo. liefst dus. wil niet zeggen dat het niet kan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja je wil geen vrouw met een kind.. duh! Maar wat is het probleem dan? Voor haar 10.000 anderen
Je denkt nu een beetje macht uit te oefenen mannetje?quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij bent misschien vurig, maar je blijft een vrouw
ik zat te denken gingen wij niet op date nog een keer?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Je denkt nu een beetje macht uit te oefenen mannetje?
Jij denkt macht te hebben en voelt je blij om mij mannetje te noemenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Je denkt nu een beetje macht uit te oefenen mannetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |