Ik ook graag.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wil jij dat?
* Lovely noteert dat gianni kibbeling wil..
Jaaaaaaaahaaaaa foutjequote:
Alvast gefeliciteerdquote:
2quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd![]()
Hoeveel jaartjes getrouwd ?
Gaan jullie iets leuks doen?quote:
Uit etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:
quote:Het tweejarig huwelijk heet het papieren huwelijk en wordt traditioneel met Lelietjes-van-Dalen gevierd, een bloem die bekend staat om zijn zuivere en tedere uitstraling. De geurige bloemen symboliseren geluk en harmonie, precies wat jullie in jullie huwelijk willen behouden.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uit etenAltijd goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uit etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ging dit keer ook niet over jouquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Sowieso jaquote:
Die heb ik gelukkig al.quote:
Ze krijgt nu Lovely als grote zus.quote:
nee reageerde op aequequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het ging dit keer ook niet over jou
quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:48 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga dit ook doen bij onze sessie @:recce
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Hoe preuts ben jij ballie?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat je zo open en bloot zegt babies maken :p
is geen geheim meer toch?quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat je zo open en bloot zegt babies maken :p
sssssssssssssssssssexy snakequote:Op donderdag 22 mei 2025 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dit zou ik niet zo zeggen nee :p
quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dit zou ik niet zo zeggen nee :p
quote:
De training is al jaren voorbijquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:44 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Training is voorbij. Moeras is nu wedstrijd klaar.
hoop dat ze een homerun slaatquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:44 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Training is voorbij. Moeras is nu wedstrijd klaar.
Als de artsen eens opschietenquote:
Voor mij welquote:Op donderdag 22 mei 2025 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb al de hele dag het gevoel dat het vrijdag is, maar da is nie.
Oei. Dan kom ik er goed vanaf met juist het gevoel dat het woensdag is. Jij moet nog een dag.quote:Op donderdag 22 mei 2025 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb al de hele dag het gevoel dat het vrijdag is, maar da is nie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |